Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko, että seksi voi olla hyvää myös sellaisen partnerin kanssa, johon sinulla ei ole tunnesidettä?

Vierailija
22.07.2022 |

Koetko, että seksi voi olla hyvää myös sellaisen partnerin kanssa, johon sinulla ei ole tunnesidettä? Vastaustaan voi selittää/tarkentaa kommentoimalla, jos siltä tuntuu.

Koetko, että seksi voi olla hyvää myös sellaisen partnerin kanssa, johon sinulla ei ole tunnesidettä?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Seksiin tarvitaan tunneside. Jonkinlainen tunneside.

Jäin myös miettimään tuota. Kysely oli ns hähmäinen.

Minulla on ollut mieleenjäävää satunnaista seksiä ja jos en olisi tykännyt tyypistä niin tuskinpa se olisi jäänyt mieleen. Tai olisi mutta, kielteisesti. Mutta olisiko kumpikaan mahdollista ilman tunnesidettä?

Tunneside toisaalta kuulostaa siltä että edellyttää aikaa/toisen tuntemista tai tietämistä etukäteen.

Mieleeni tulee prostituutio jossa tunnesiteellä asiakkaisiin on kielteinen vaikutus. 

Vierailija
22/24 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvää seksiä ilman tunnesidettä. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei tarvitse tunnesidettä, mutta tällaisessa "kaksi laivaa kohtaavat ja kohta ollaan mähmässä"-jutussa voi silti olla kemiaa. Siis tavallaan ihmisillä on tunteita, mutta ei toisiaan kohtaan olevia eksklusiivisia rakkauden tunteita vaan yleistä halua köyriä koko universumia. Life is hard, first steps towards fucking shouldn't be.

Vierailija
24/24 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Seksiin tarvitaan tunneside. Jonkinlainen tunneside.

Jos sinä tarvitset, niin kyllä kaikki muutkin tarvitsevat?  Jos ajatusmaailmaa jatkaa, tulee helposti mieleen, että ne jotka eivät tarvitse ovat jotenkin viallisia?

Itse olen nauttinut seksistä myös ilman tunnesuhdetta kivojen tyyppien kanssa. Itseäni ei ahdista, ettei se ole kaikkien juttu. On oikein, että haet vain sellaista seksiä mikä sopii sinulle, mutta puhu vain omasta puolestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi