Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet tutustuu tapailun aikana?

Vierailija
22.07.2022 |

Mulla käy aina niin että jutut on tosi pinnallista tai sitten nopeasti miehet ottaa seksin esiin.

Onko nämä niitä playereitä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuutko meille kattoo mun tauluja?

Vierailija
2/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän jutella naisille vähän syvällisempiä ja saan aina kaverikorttia lopuksi. Ilmeisesti seksijuttuja pitäisi heittää heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän jutella naisille vähän syvällisempiä ja saan aina kaverikorttia lopuksi. Ilmeisesti seksijuttuja pitäisi heittää heti.

Ei, älä missään nimessä!

Ap

Vierailija
4/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet on kauhean hiljaisia, ja mitä seksiin tulee niin mä olen aina ensin tehnyt aloitteen..

Vierailija
5/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehiähän ne. He osaavat käyttäytyä siten, että kiinnostut. Vasta sitten hoksaat jutun juonen kun haluavat nopeasti seksiä. Tämä pätee valtaosaan naisista.

Vierailija
6/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile naisia, joiden kanssa seksi ei tule heti mieleen. Nainen , joka ei halua minua heti, tuskin haluaa myöhemminkään. Toisaalta en harrasta satunnaista seksiä ollenkaan.

Vierailija
7/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksijuttujakaan kannata ottaa heti esille, ei niilläkään pääse kovin pitkälle. Paitsi ehkä jos etsii yhdenillanjuttuja.

Vierailija
8/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on turhamaisuus nykyään.

Seksisuhteet on se juttu nykyään.

Vierailija
9/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miehet on kauhean hiljaisia, ja mitä seksiin tulee niin mä olen aina ensin tehnyt aloitteen..

Ja sitten on toinet, jotka vinkuu kun aina ollaan seksiä vaille. Teet niin tai näin, niin aina väärinpäin.

Vierailija
10/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ehkä yleisesti sinun kokemuksen mukaan on. Itse olen erittäinkin puhelias, oikean tyypin seurassa varsinkin. Monesti tinderissäkin naiset ovat ilmoittaneet, että olen heidän ainoa mätsinsä, jonka kanssa on ollut ihan "oikeaa" keskustelua. Harmi vaa, että mätsejä tulee 1-2 kuukaudessa, joten eipä sitä oikein pääse monenkaan tyypin kanssa tutustumaan. Aikasemmin tuli 1-2 viikossa, joista valtaosa ei vastannut (tylsään?) aloitukseeni. 4 naisesta joiden kanssa olen tavannut, yhden kanssa kertaseksiä, yhden kanssa fwb-suhde, kahden kanssa jäimme kavereiksi. Ja jokainen näistä mätseistä on kummastellut, kun on tullu jostain syystä puheeksi tindersuosio, ja olen sanonut että tinderini on aivan pystyyn kuollut.

Kaltaiseni mies vaikuttaa olevan saastaa parisuhdemarkkinoilla, vaikka olen ihan siedettävän näköinen, komeaksikin kutsuttu muunkin kuin äidin toimesta, kroppa kunnossa, pituutta löytyy, huumorintajuinen ja melko sosiaalinen, leukakin on kuin Ridge Forresterilla :D Tosin naisia en osaa livenä lähestyä sillä silmällä. En silti ole ujo naisten seurassa. Tiedän että olen paskahousu, mutta minkäs teet, baareissa en pyöri enkä tapaa naisia oikeastaan missään, joten ne lähestymiset pitäs tehdä jossain kadulla, joka on mielestäni melko mielenvikaista, kysellä vastaantulijoilta typeriä kysymyksiä.

Vierailija
11/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tältä se ainaki tuntuu. Miehiä ei kiinnosta muu. 2 vuoden eron jälkeisen deittailun kokemuksella. Jotenki masentavaa.

Vierailija
12/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaiheessa yrittää vaan kaikin keinoin taistella sen eteen, että saa pidettyä kipinän siinä jutussa. Muu on ihan toissijaista ja ei siinä oikeastaan ehdi miettimään naiseen tutustumista. Yrittää vain välttää kysymyksiä: "Mistä päin sä oot niinku kotosin?" ja "Mitä sä sit työkses teet?"

Molempiin näistä nainen pääsee muuten vastaamaan: "Ai, mun edellinenkin Tindermies...."

Vierailija
13/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ehkä yleisesti sinun kokemuksen mukaan on. Itse olen erittäinkin puhelias, oikean tyypin seurassa varsinkin. Monesti tinderissäkin naiset ovat ilmoittaneet, että olen heidän ainoa mätsinsä, jonka kanssa on ollut ihan "oikeaa" keskustelua. Harmi vaa, että mätsejä tulee 1-2 kuukaudessa, joten eipä sitä oikein pääse monenkaan tyypin kanssa tutustumaan. Aikasemmin tuli 1-2 viikossa, joista valtaosa ei vastannut (tylsään?) aloitukseeni. 4 naisesta joiden kanssa olen tavannut, yhden kanssa kertaseksiä, yhden kanssa fwb-suhde, kahden kanssa jäimme kavereiksi. Ja jokainen näistä mätseistä on kummastellut, kun on tullu jostain syystä puheeksi tindersuosio, ja olen sanonut että tinderini on aivan pystyyn kuollut.

Kaltaiseni mies vaikuttaa olevan saastaa parisuhdemarkkinoilla, vaikka olen ihan siedettävän näköinen, komeaksikin kutsuttu muunkin kuin äidin toimesta, kroppa kunnossa, pituutta löytyy, huumorintajuinen ja melko sosiaalinen, leukakin on kuin Ridge Forresterilla :D Tosin naisia en osaa livenä lähestyä sillä silmällä. En silti ole ujo naisten seurassa. Tiedän että olen paskahousu, mutta minkäs teet, baareissa en pyöri enkä tapaa naisia oikeastaan missään, joten ne lähestymiset pitäs tehdä jossain kadulla, joka on mielestäni melko mielenvikaista, kysellä vastaantulijoilta typeriä kysymyksiä.

Naiset ovat aina yllättyvinään siitä, että deittikumppanilla ei ole mitään suosiota Tinderissä. Naiset ajattelevat keskimäärin sen ohjelman toimivan samalla tavalla miehille, kuin naisille. Ja jos ei muka toimi samalla tavalla, niin kyllä naisten ajatusten mukaan suurimmalle osalle miehistä se toimii juuri sellaisena karkkikauppana.

Vierailija
14/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tältä se ainaki tuntuu. Miehiä ei kiinnosta muu. 2 vuoden eron jälkeisen deittailun kokemuksella. Jotenki masentavaa.

Jaa, mulle taas parisuhde kävisi, ja seksiäkin jaksaisin odottaa vaikka kuukausia. En vain kiinnosta naisia.

Vierailija
15/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä masentavaa siinä on? Miksi pitäisi kiinnostaa muu? Ne miehet, jotka noita seksisuhteita onnistuvat saamaan koko ajan, niin miksi ihmeessä ne alkaisivat yhden naisen kanssa pyörimään? Ja miksi se olisi jotenkin oikea tie?

Vierailija
16/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mulle taas parisuhde kävisi, ja seksiäkin jaksaisin odottaa vaikka kuukausia. En vain kiinnosta naisia.

Olisit varmasti hyvä mies parisuhteessa myös meidän naisten mielestä, mutta naiset eivät ihastumisvaiheessa arvosta miehessä samoja asioita, kun sitoutuneessa parisuhteessa. Vaikka niin toivoisimmekin, että pystyisimme arvostamaan.

Vierailija
17/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehiähän ne. He osaavat käyttäytyä siten, että kiinnostut. Vasta sitten hoksaat jutun juonen kun haluavat nopeasti seksiä. Tämä pätee valtaosaan naisista.

Kuvailit juuri ihan tavallista idioottia, et pelimiestä. Pelimies tietää kyllä, milloin asiat voi eskaloida seksuaaliseksi. 

Vierailija
18/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli saat noin vähän mätsejä, ongelma tässä on mitä todennäköisimmin profiilikuvasi: Joko kuvasi ovat huonoja tai huonosti valittuja, tai sitten et yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen tinderiin.

Suosittelen ihan ekana "upgreidaamaan" ne profiilikuvasi. Jos sekään ei tuota tulosta, niin sitten valitettavasti ongelma on todennäköisesti kasvojesi estetiikka, mikä onkin sitten astetta isompi haaste.

Vierailija
19/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli saat noin vähän mätsejä, ongelma tässä on mitä todennäköisimmin profiilikuvasi: Joko kuvasi ovat huonoja tai huonosti valittuja, tai sitten et yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen tinderiin.

Suosittelen ihan ekana "upgreidaamaan" ne profiilikuvasi. Jos sekään ei tuota tulosta, niin sitten valitettavasti ongelma on todennäköisesti kasvojesi estetiikka, mikä onkin sitten astetta isompi haaste.

Tuskin on liian ruma, jos on saanut kertaseksiä ja fwb:n.

Vierailija
20/29 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen? Hanki itsellesi urheilijakundi, niin saat vipinää vällyjen väliin ja vähän muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi