Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voitteko kuvitella, käytiin yökylässä yhdessä perheessä ja ei edes ruokaa tarjottu koko aikana!

Vierailija
21.10.2006 |

Kyllä otti pattiin kun piti lähteä ravintolaan syömään ja isäntäväki tietty itse söi laittamaansa ruokaa. Kyllä oli törkeyden huippu.

Ja kyllä, minä kysyin että eikö meitä kutsuta syömään, niin vastaus oli että voi että kun tätä ruokaa ei ole kyllä liikaa.

En todellakaan käsitä. Ja kerroin kyllä isäntäväelle että tapana on tarjota vieraillekin ruokaa varsinkin lapsille ja jos ollaan oikein muualta tultu.

Ei oikein tullut kummempaa kommenttia, jotain mutinaa et me luultiin että te olette jo syöneet. Joo-o, aamupala ja lounas mutta kasvavat lapset tarvitsee ruokaa.

Mua otti niin hermoon että mentiin hotelliin sit yöksi. Enää ei tämän kyläpaikan kutsuihin vastata.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se reissu jäi lyhyeksi.

Vierailija
22/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuttiin ett ei meitä sinne kaivata. Ja oli suurimman osan lelustakin piilottaneet.

Kysyin olisko ottaneet meidän lapset yöksi ni olis saatu rauhassa juhlia.

Eivät voineet kun " menevät nukkumaan jo kymmeneltä ja aamulla on lasten treenit " ja meidän lapset haluavat nukkua pitkään. Eivät voi jättää niitä harjoituksiaan edes kerran ..

Sen kerran kun tulemme niin eivät voi edes ottaa lapsiamme yöksi ja antaa niiden kerranki nukkua kunnolla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtöpäivänä saatiin ruuaksi haaleat grillimakkarat. Siis joskus iltapäivällä lähdettiin kotiin ja pari tuntia on kotiin ajoaikaa. Että kyllä näitä löytyy!

Vierailija
24/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin alkuperäinen ap.

Vierailija
25/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollutkaan kyse tarjoilusta....

Heh

Vierailija
26/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämmöisen provon takia tässä on jotkut kirjoitelleet melkein 40 viestiä?

Vierailija
27/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sellaisen kuvan, että ap on itse kutsunut itsensä ja perheensä jollekin puoli tutulle yökylään.

Yökylän tarkoituksena on ollut hankkia perheelle ilmainen majoituspaikka ja lasten hoitopaikka, koska ap ja mies ovat menossa jonnekin juhlimaan, jonne ei yökylän väki ole kuitenkaan tervetullut.

Ja ko majoitusperheellä olisi ollut omiakin viikonlopun vietto suunnitelmia, mutta ne tuntuivat menneen persiilleen, koska tämä itseään täynnä oleva perhe kaikista vihjailluista huolimatta oli ängennyt paikalle.

Sitten olisi vielä pitänyt lapset hoitaa, ryhtyä juoppokuskiksi jne.

Ja jos sama meno on jatkunut jo aikaisemminkin niin en yhtään ihmettele, että päivällinen on jäänyt tarjoamatta.

Eri asia on jos isäntäperhe olisi aidosti itse kutsunut ko perheen.

Vierailija
28/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama vaikka oisitte kutsuttuina paikalla niin silti ruukataan viedä ruokaa mennessään! Ja jos kerran oisitte joutuneet itse viemään jääkaapillisen ruokaa itseänne varten niin en yhtään ihmettele, että eivät tarjonneet mitään. Melkoisia suursyömäreitä taidatte olla!!

Ja kyllä, viemme itse evästä kun menemme jonnekin yökylään vaikka olisimme kuinka kutsuttuja.

Ja kyllä, tarjoan ruokaa vieraille vaikka olisivat päiväseltään tai vaikka naapuritalosta. Kuuluu hyviin tapoihin viedä evästä mennessään etenkin kun menee isommalla porukalla ja yöksi asti ja siis syö enemmän kuin yhden ruuan.

p.s. En ole aiempi vastaaja.

Vierailija:

sa.

Taidat itse kuuluua samaan sarjaan tuttaviemme kanssa. Vai vielä törkeää hyväksikäyttöä. Anna mun kaikki kestää.

Ja itse ehdottivat heille tuloa kun kuulivat että olemme kaupunkiin tulossa.

Kerroin että olemme juhliin tulossa ja olemme varanneet hotellihuoneen. ap.

Vierailija:

No ei tietenkään. Olisitte halunneet ilmaisen yöpaikan ja sapuskat kun oli juhliin meno seuraavana päivänä.

Törkeää hyväksikäyttöä.

Ehkä he halusivat käytöksellään vihjaista etteivät olisi halunneet teitä yökylään.

Vierailija
29/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuiteski ajomatkaa melkein puoltoista tuntia.

Hitto ku itsekästä porukkaa. Oltais kyl ens kerralla viety jotain viinipulloa tai jotain muuta sinne perheeseen mutta nyt ei ehditty hankkia.

Ennen ovat aina antaneet ilmaiseksi lasten pieneksi jääneitä lasten vaatteita mutta nyt eivät edes niitä antaneet.

Härskiä antaa niitä muille kun tietävät ett me tarvitaan niitä.

ap

Vierailija
30/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suivaantuivat kun eivät saaneet lapsenlikkoja ja kuskia ja iso osa viinarahoistakin meni hotellilaskuun. Paska homma, mutta noin minäkin kohtelisi tuollaisia vieraita:)

Vierailija:

Sain sellaisen kuvan, että ap on itse kutsunut itsensä ja perheensä jollekin puoli tutulle yökylään.

Yökylän tarkoituksena on ollut hankkia perheelle ilmainen majoituspaikka ja lasten hoitopaikka, koska ap ja mies ovat menossa jonnekin juhlimaan, jonne ei yökylän väki ole kuitenkaan tervetullut.

Ja ko majoitusperheellä olisi ollut omiakin viikonlopun vietto suunnitelmia, mutta ne tuntuivat menneen persiilleen, koska tämä itseään täynnä oleva perhe kaikista vihjailluista huolimatta oli ängennyt paikalle.

Sitten olisi vielä pitänyt lapset hoitaa, ryhtyä juoppokuskiksi jne.

Ja jos sama meno on jatkunut jo aikaisemminkin niin en yhtään ihmettele, että päivällinen on jäänyt tarjoamatta.

Eri asia on jos isäntäperhe olisi aidosti itse kutsunut ko perheen.

Vierailija
31/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä oli kuiteski ajomatkaa melkein puoltoista tuntia.

Hitto ku itsekästä porukkaa. Oltais kyl ens kerralla viety jotain viinipulloa tai jotain muuta sinne perheeseen mutta nyt ei ehditty hankkia.

Ennen ovat aina antaneet ilmaiseksi lasten pieneksi jääneitä lasten vaatteita mutta nyt eivät edes niitä antaneet.

Härskiä antaa niitä muille kun tietävät ett me tarvitaan niitä.

ap

Vierailija
32/32 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tuli kerran kylään tuttu pariskunta, joka oli ostanut itselleen pikkusuolaista kahvin kanssa. Ihan samassa kaupungissa asuvat ja olin kyllä varanut kahvitarjoilut koko poppoolle.

Tuntui vähän oudolta, että söivät omia eväitään (ei siis edes mitään allergioita tms.), ehkä heillä oli samanlainen kyläpaikka kokemus kuin ap:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme