Mikä on hyvä hiuspyyhe?
Kommentit (52)
https://hairlust.fi/products/bamboo-turban-hair-towel-white?gclid=EAIaI…
Tämä ollut oma lemppari :)
Se mikä on saatavilla
Jos ei oo niin vaikka vanha teepaita
Hiulset kannattaa kuivata ilmavirralla, mutta ei kuumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vanha, pehmeä froteepyyhe
Froteepyyhe on ehkä huonoin vaihtoehto.
Onkohan Aquis hintansa arvoinen?
Ap
Ei mitään käytännön merkitystä, mutta tuhlaa toki rahasi jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä vettä valuvina voi kuivata föönillä..
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituiset hiukset sinulla olikaan ja missä kunnossa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä vettä valuvina voi kuivata föönillä..
Kuivaa pyyhkeellä ja sitten föönillä.
Puuvillainen hamam-pyyhe! Ihanan pehmeä, kuivuu nopeasti ja saa myös juuri sopivassa koossa hiuksia varten.
Froteepyyhe on ihan hyvä, kunhan ei hankaa hiuksia sillä, vaan puristelee kosteutta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lanteille tukka tällä hetkellä. Kietaisen suihkun jälkeen vanhaan pyyhkeeseen, harsoliinaan tai milloin mihinkin. Annan olla vähän aikaa ja sitten ilmakuivatan. 1-2 kertaa vuodessa kuivaan föönillä, esimerkiksi lomalla hotellissa, siitä on tullut vähän sellainen luksusjuttu mulle, itse en omista hiustenkuivaajaa. Tukan kunto on hyvä, omaa väriä olen kasvattanut pian kolme vuotta, joten kunto paranee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lanteille tukka tällä hetkellä. Kietaisen suihkun jälkeen vanhaan pyyhkeeseen, harsoliinaan tai milloin mihinkin. Annan olla vähän aikaa ja sitten ilmakuivatan. 1-2 kertaa vuodessa kuivaan föönillä, esimerkiksi lomalla hotellissa, siitä on tullut vähän sellainen luksusjuttu mulle, itse en omista hiustenkuivaajaa. Tukan kunto on hyvä, omaa väriä olen kasvattanut pian kolme vuotta, joten kunto paranee koko ajan.
Eli harsoliina on hyvä hiuspyyhe? Minulla ei ole harsoliinaa eikä esim. isoa t-paitaa, joten joudun joka tapauksessa ostamaan jonkun. Froteepyyhe kuluttaa hiuksia, jostain syystä sinäkään et siihen kuivaa kuin satunnaisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli harsoliina on hyvä hiuspyyhe? Minulla ei ole harsoliinaa eikä esim. isoa t-paitaa, joten joudun joka tapauksessa ostamaan jonkun. Froteepyyhe kuluttaa hiuksia, jostain syystä sinäkään et siihen kuivaa kuin satunnaisesti.
Ap
Kyllä minulla useimmiten taitaa olla froteepyyhe käytössä. En ole huomannut eroa millään rätillä mihin tukkani käärin, pääasia on ettei sitä hinkkaa kuivaksi.
Luhta, Aalto.
Jos hiuksesi ovat erittäin lyhyet, puuvillaharsokin olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Luhta, Aalto.
Jos hiuksesi ovat erittäin lyhyet, puuvillaharsokin olisi hyvä.
Tuohan on ihan tavallinen froteepyyhe. Ja ei ole lyhyet.
Ap
Luin Living Hiuspyyhe, ihanan pehmeä ja hellä märille hiuksille.
Harsoliinahan tulee läpimäräksi 15 sekunnissa...
Hiuspyyhe tarkotettu hiuksille varmaanki