Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi NAISTEN HARRASTAMAA SEKS.AHDIST. katsotaan läpi sormien tänäkin päivänä?

Vierailija
22.07.2022 |

Luin tuossa toista ketjua jossa miehiä pyydettiin kertomaan seks.ahdist. kokemuksistaan ja järkytyin miesten kokemasta seks.ahdistel. että miten naiset pääsee pälkähästä. Eihän se näin voi mennä.

Esim. "Nainen laittoi kädet muni....lle ja kun en lämmennyt nainen suutuspäissään kostoksi meni valitattamaan portsarille, että olisin ahdistelllut ja portsari heitti minut ulos."

Vaikka en ole vielä täysi-ikäinen, niin minusta tuo kohtelu ei ole tasapuolista eikä se miten poikia ja miehiä uskotaan. Feministi tyttönä kannatan tasa-arvoa.

Kertokaa aikuiset miksi tasa-arvo ei ole toteutunut tässä asiassa? Miksi miesten pitää vielä tänäkin päivänä sietää naisten ahdistellua?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008881964.html

"Miksi media uskoi Amber Heardia eikä Johnny Deppiä"

Tuolla hyvä artikkeli juuri tästä aiheesta. Tälläinen sokea usko mahdollistaa noiden Amber Heardien toiminnan.

Johnnykin vapautui epäillyksi vasta kun oli valtavasti todisteita esittänyt Amberin lavastuksesta.

Vierailija
2/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on se, että miehet ei uskalla tai kehtaa nostaa siitä hälyä. Tietävät, että setämiehet tulee heti setäselittään, että kyllä mua saa naiset häiritä ja ei se oo mikään häirintä sellanen ja kyllä mies aina naiselle pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on parempaa seksi ahdistelua.  Mies viha on cool feminismiä.  

Vierailija
4/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt tunnustettaisi edes se miesten kärsimä kotiväkivalta. 

Vierailija
5/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000015743.html

Hätäkeskus apua pyytäneelle miehelle: "Otat sä naiselta pataan?"

Länsi-Uudenmaan hätäkeskuksen miespäivystäjä on saanut huomautuksen asiattomasta käytöksestä hätäpuhelun aikana.

Ei ihme ettei miehet uskalla ilmoittaa, kun ei uskota.

Vierailija
6/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jokin aika sitten järkytyin tajutessani, että oon raiskannut mieheni. Ajattelin tyypillisesti niin, että kun sillä kerran seisoo niin kyllähän sen voi sisään tuikata. Voi helvetti, kyllä sitä on ollut ääliö.

Vierailija
7/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin kehtaa asiasta ilmoitusta edes tehdä, kun pelkäävät leimautuvansa nössöksi tai vastaavaksi sen takia tai eivät usko että heitä uskottaisiin.

Vierailija
8/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet harvemmin kehtaa asiasta ilmoitusta edes tehdä, kun pelkäävät leimautuvansa nössöksi tai vastaavaksi sen takia tai eivät usko että heitä uskottaisiin.

Totuushan on, että naista uskotaan, jos se väittää miehen yrittäneen raiskata, kun mies oikeasti on vain antanut pakit himokkaalle naiselle. 

Naisen ei tarvi kuin mennä baarissa sanomaan portsarille, että tuo tyyppi ahdistelee mua, niin ei siinä aleta kyseleen todistajia, mies saa mennä muualle. 

Vierailija
9/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on, että naista uskotaan, jos se väittää miehen yrittäneen raiskata, kun mies oikeasti on vain antanut pakit himokkaalle naiselle. 

Naisen ei tarvi kuin mennä baarissa sanomaan portsarille, että tuo tyyppi ahdistelee mua, niin ei siinä aleta kyseleen todistajia, mies saa mennä muualle. 

Miksi? Selittäkää joku alaikäiselle tätä aikuisten maailman logiikkaa.

Vierailija
10/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Selittäkää joku alaikäiselle tätä aikuisten maailman logiikkaa.

Se on viherfeminististä logiikkaa eikä sillä ole järjen kanssa mitäön tekemistä.

Vierailija
11/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on se, että miehet ei uskalla tai kehtaa nostaa siitä hälyä. Tietävät, että setämiehet tulee heti setäselittään, että kyllä mua saa naiset häiritä ja ei se oo mikään häirintä sellanen ja kyllä mies aina naiselle pärjää.

Ja nämä setäselittäjät eivät tule ajatelleeksi, että ei hekään haluaisi, että joku vanha ja ruma akka tulisi heidän muniaan puristelemaan. Ja setäselittäjän himoitsema 30 vuotias nainen voi olla parikymppisen vuotiaan miehen mielestä vanha ruma akka.

Vierailija
12/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, kunhan nainen ei ole pelottavan näköinen.

Vierailija
13/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on naisten mielestä vain naisten oikeutta toteuttaa seksuaalisuuttaan ja naisten mielestä vain heillä pitää olla oikeus seksiin kuten heillä pitäisi olla muutenkin vain oikeuksia, mutta ei lainkaan velvollisuuksia kun taas miehillä ei saisi olla mitään oikeuksia mutta velvollisuuksia pitäisi olla sitten senkin edestä.

Vierailija
14/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien ja miesten asemaa on parannettava, meissä nuorisossa on tulevaisuus, että toivon ettei minun sukupolven tulevat naiset tuolla tavalla tulevaisuudessa miehiä hipelöi ilman lupaa.

N17

Vierailija
15/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luin ketjua ja kerroin siitä miehelleni. Reaktio oli se, että mies rupesi hilpeänä nauramaan. Ei pitänyt asiaa ollenkaan vakavana.

Vierailija
16/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että johtui sen ahdistellun miehen vaateista että häntä kohdeltiin noin. Mitä hänellä oli päällä?

Vierailija
17/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolue persut tulee korjaamaan asian ja panemalla panee naiset ojennukseen

Vierailija
18/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luin ketjua ja kerroin siitä miehelleni. Reaktio oli se, että mies rupesi hilpeänä nauramaan. Ei pitänyt asiaa ollenkaan vakavana.

Tää on juurikin erittäin kuvaavaa miten toksisessa maailmassa miehet joutuu elää. Uhreille ja heidän kokemilleen teoille nauretaan. Mene siinä nyt sitten kertomaan, että mulle on tehty jotain.

Vierailija
19/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee todennäköisesti siitä, että niin älyttömän harva mies joutuu oikeasti seksuaalisen ahdistelun kohteena. Toistuvan seksuaalisen ahdistelun kohteena ovat todennäköisesti lähinnä miesmallina työskentelevät, poliisit ja palomiehet tms... Varmasti esimerkiksi nuoret poliisit kokevat koko ajan seksuaalista häirintää virka-asujensa ja ulkonäkönsä vuoksi. Mutta 95 prosenttia miehistä tuskin on kuullutkaan miehiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
20/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nukkunut viimeiset 10 vuotta? Näin miehenä olen voinut päivittäin lukea mediasta kuinka olen lähtökohtaisesti aina joko naurettava, paha tai muuten vaan perseestä sukupuoleni perusteella. Ja sitä puetaan feminismiksi tai naisten voimaantumiseksi tai miksi milloinkin. Milloin viimeksi luit ylipainoisesta Juhosta joka nauttii kehopositiivisuudestaan? Milloin Artosta joka aloitti erottuaan reilusti itseään nuorempien naisten tapailun? Milloin Seposta joka lataa sensuelleja kuvia itsestään onlyfansiin? Feminismi ei ole synonyymi tasa-arvolle nykypäivänä. Onneksi tämä kehitys lehdistössä alkoi jo aikuistuttuani niin olen osannut suhtautua asiaan tiettyjen filttereiden läpi. Sääliksi käy nuorempiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan