Hyvännäköisille naisille ei kannata antaa baarissa huomiota
Kandee miehet kokeilla, annatte koko illan huomiota vaan niille rumemmille naisille ilmaisine tuoppeineen, lopulta ne hyvännäköiset tulee ihan oma-alotteisesti vaatimaan huomiota ja ehdottamaan jatkoja.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli varmaan naisen kommentti. Minä hyvännäköisenä naisena joudun miesten piirittämäksi, vaikka en itse tee mitään alotetta tai flirttaile, miehet tulevat kuin sokerikärpäset luokseni, ei minun tarvitse tehdä yhtään mitään, en yleensä tee yhtään mitään, miehiä on maailma täynnä, eivät voi pitää silmiään irti kauniista naisista. Menkää vaan rumien luokse, minun ei siitä huolimatta tarvitse tehdä mitään, enkä tee!
Kuinka epäsolidaarinen ja ruma olet arvomaailmaltasi ja käytökseltäsi, heti tönimässä muita bussin alle.
Ei "rumatkaan" ole edes "rumuudestaan" huolimatta vastoin omaa vapaata tahtoaan velvoitettuja mihinkään.
Näinä aikoina, kun kuka tahansa voi rahalla muuttaa vaikka sukupuoltaan on niin naurettavaa lukeakaan tuollaisia kommentteja.
"Rumakin" varmasti saisi itsestään "kauniin", mikäli mielenlujuutta (ja rahaa/tahtoa mukamas pakollisiin kosmeettisiin operaatioihin) olisi/on.
Moni kakku on useasti vain päältä kaunis ja kukin voi aina halutessaan kuorruttaa itsensä.
Hyvännäköiset naiset kiittää ja helpottuneena jatkaa seurustelua kavereittensa kanssa.
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fqph.cf2.quoracdn.net…
On se kumma miten miehet aina mieshössöttävät ja ylpeilevät katteetta logiikallaan/loogisuudellaan, mutta eivät tajua yksinkertaisiakaan faktoja, kuten: KUN NAISTA EI KIINNOSTA niin NAISTA EI KIINNOSTA, usko pois.
*Katso kuva universaalisti vähemmän viehättävästä naisesta ja vaihda osat toisinpäin. Auttavatko temput ap.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fqph.cf2.quoracdn.net…
On se kumma miten miehet aina mieshössöttävät ja ylpeilevät katteetta logiikallaan/loogisuudellaan, mutta eivät tajua yksinkertaisiakaan faktoja, kuten: KUN NAISTA EI KIINNOSTA niin NAISTA EI KIINNOSTA, usko pois.
*Katso kuva universaalisti vähemmän viehättävästä naisesta ja vaihda osat toisinpäin. Auttavatko temput ap.
Varmuuden vuoksi rautalangasta: ko. nainen soveltaisi ap:n pelletekniikoita esimerkiksi ap:hen? Toimiiko?
Tossa se nyt nukkuu vieläkin ja mä juon aamukaffea, buahahahahahahahaa!
ap
Itse oudoksun tätä käynnäys kulttuuria jossa pitää olla humalassa seuran takia. En ole alentunut tähän käytösmalliin vaan selvinpäin olen koko ajan. Mutta ymmärrettävää että joillekin on helpompaa humalassa tehdä tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
En anna huomiota kellekkään. Meen bisselle ja jos daami alkaa kyselee, niin se on ok ja ilta etenee. En mene pokaamaan ikinä.
Just noin. En minäkään viitsi alkaa vetään mitään liirum laarumia tai pitämään jotain typerää soidinmeno esitystä. Tosi typerää touhua.
Tulkoon naiset itse jutteleen jos haluavat tutustua minuun. Ja vastaan minä toki ystävällisesti ja osallistun keskusteluun, jos nainen on sellainen että se antaa aihetta alkaa pidempääkin keskusteluun.
Naisen ulkonäkö ei ole ensimmäinen asia mitä havainnoin, vaan se mitä sieltä suusta tulee pihalle.
Jos naisella on ystävällinen hymy, sopivasti huumoria ja muutenkin mukavat keskustelun aiheet, niin silloin ja yleensä se keskustelu jatkuu.
Anteeksi neitokainen, olet mielestäni hyvin vastenmielisen ruma ilmestys, joten saisinko tarjota Sinulle ja rumalle ystävällesi juomat? Näetkös tuon hemaisevan blondin tuolla? Yritän nimittäin kiinnittää hänen huomionsa tarjoamalla jokaiselle rumalle örrimörriäiselle tässä baarissa juoman. Tähän mennessä olen käyttänyt 127€ eikä hän ole vielä huomannut.
Kyllä minä ainakin pidän siitä, että mies lähestyy. Olen edelleen kaunis ja vitaalinen vaikka ikää on yli 50-vuotta. Tulkaa miehet vaan juttelemaan olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin pidän siitä, että mies lähestyy. Olen edelleen kaunis ja vitaalinen vaikka ikää on yli 50-vuotta. Tulkaa miehet vaan juttelemaan olen sinkku.
Hyvä että vitaalit on kunnossa. Harva jaksaa elotonta alkaa pokailla, vaikka joissain piireissä senmottellekin voi olla kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna huomiota kellekkään. Meen bisselle ja jos daami alkaa kyselee, niin se on ok ja ilta etenee. En mene pokaamaan ikinä.
Just noin. En minäkään viitsi alkaa vetään mitään liirum laarumia tai pitämään jotain typerää soidinmeno esitystä. Tosi typerää touhua.
Tulkoon naiset itse jutteleen jos haluavat tutustua minuun. Ja vastaan minä toki ystävällisesti ja osallistun keskusteluun, jos nainen on sellainen että se antaa aihetta alkaa pidempääkin keskusteluun.
Naisen ulkonäkö ei ole ensimmäinen asia mitä havainnoin, vaan se mitä sieltä suusta tulee pihalle.
Jos naisella on ystävällinen hymy, sopivasti huumoria ja muutenkin mukavat keskustelun aiheet, niin silloin ja yleensä se keskustelu jatkuu.
Turha tulla itkemään kilttimiehen yksinäisyydestä kun ette itse ole valmiita tekemään mitään suhteen alkamisessa. Olette niin laiskoja että pistätte aloitteenkin tekemisen naisen vastuulle. En yhtään ihmettele yksinäisyyttänne
Toimiiko tuo myös toiseen suuntaan? Täytyypä kokeilla. Eli en menekään pokaamaan baarin komeinta kundia vaan osoitan muka kiinnostukseni johonkin rumempaa mieshenkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ystävällinen hymy, sopivasti huumoria ja muutenkin mukavat keskustelun aiheet, niin silloin ja yleensä se keskustelu jatkuu.Turha tulla itkemään kilttimiehen yksinäisyydestä kun ette itse ole valmiita tekemään mitään suhteen alkamisessa. Olette niin laiskoja että pistätte aloitteenkin tekemisen naisen vastuulle. En yhtään ihmettele yksinäisyyttänne
En minä ole yksinäinen. Olen saanut aina suht helposti naisseuraa, jos ja kun olen sitä halunnut. Pitkä avioliitto ja toinen pitkä avoliitto takana, ja välissä oli muutamia lyhyempiä suhteita. Enkä ole ollut yhteenkään itse se aloitteen tekijä. Olen avoliitossa myös nyt, ja ollut jo pari vuotta. Keskusteluun aloitteen teki jälleen nykyinen naisystäväni, en minä.
Eikä kyse ole laiskuudesta, vaan siitä että en viitsi mennä tyrkyttämään itseäni.
T: edellisen kirjoittaja.
Kuinka epäsolidaarinen ja ruma olet arvomaailmaltasi ja käytökseltäsi, heti tönimässä muita bussin alle.
Ei "rumatkaan" ole edes "rumuudestaan" huolimatta vastoin omaa vapaata tahtoaan velvoitettuja mihinkään.