Hyvännäköisille naisille ei kannata antaa baarissa huomiota
Kandee miehet kokeilla, annatte koko illan huomiota vaan niille rumemmille naisille ilmaisine tuoppeineen, lopulta ne hyvännäköiset tulee ihan oma-alotteisesti vaatimaan huomiota ja ehdottamaan jatkoja.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus te ootte hauskoja
... pelimiehiä muka.Toi on niiiiiiin läpinäkyvää, teitä viedään kuin litran mittaa ja luulette manipuloivanne niitä tyttöjä. Jep-jep.
Niinpä. Kun on tili tyhjä ja tilipäivään aikaa mutta tekisi mieli vetää pää täyteen niin tuommoiset tomppelipoikaporukat on käteviä.
Julmaa, mutta vielä julmempaa on pyrkiä ostamaan nainen kertakäyttöpatjakseen muutamalla drinkillä.
Mutta miten niitä hyvännäköisiä naisia voi iskeä baarissa, jos ei heitä huomioi? Omituinen neuvo. Pitääkö meidän karjujen iskeä vain rumiluksia?
Voisiko lähestymistapana joskus kokeilla normaalia tapaa lähestyä?
Siis esittäydytään, ollaan kohteliaita ja jutellaan, vaikkei se johtaisi haluttuun lopputulokseen tai huomaisi, ettei nainen ole yhtään tyyppiäsi. Toisaalta ymmärretään jättää nainen rauhaan, jos häntä ei kiinnosta juttusi, hän haluaa viettää aikaa kavereiden kesken eikä random jätkän kanssa, hän on varattu yms.
Ignooraamisleikeillä lopputuloksena on se, ettei se nainen ole edes huomannut sinua, ellet sitten ole pukeutunut Borat-uikkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten niitä hyvännäköisiä naisia voi iskeä baarissa, jos ei heitä huomioi? Omituinen neuvo. Pitääkö meidän karjujen iskeä vain rumiluksia?
Ap varmaan aikoo itsekin yrittää iskeä niitä hyvännäköisiä naisia loppuillasta. Sitä ennen hänen täytyy kerätä rohkeutta ja juoda tarpeeksi rohkaisuryyppyjä. Siksi hän yrittää markkinoida tuota "älkää huomioiko kauniita naisia" muille miehille. Muutenhan ne muut miehet, jotka tarvitsevat rohkaistumiseen vähemmän aikaa, ehtivät iskemään kauniit naiset ennen häntä ja ap:lle on jöljellä enää loppuja valopilkun aikaan, kaatokännissä. Tämä lienee se logiikka tuon aloituksen takana
Vierailija kirjoitti:
Toimiva taktiikka on myös yhdistää rahoja ja tilata pöytään juomia prikka lasteittain, kuitenkin niin että mukamas aina joku "tarjoo" vuorollaan koko pöydälle, iloinen ryyppyporukka houkuttelee aina myös naisia pörräämään uteliaina paikalle.
Ei hotsita juntahtava taktikkotaunolössi jos porukka ei ole hyvännäköinen, fiksu ja/tai aidosti kiinnostava.
Yhdyssanataidottomat elämänkoululaiset ei ikinä jatkoon ja juttujen tasosta tämäkin selviää pikimmiten.
Kyllä ne potentiaaliset ukot on käyneet jutulla jo puolen tunnin sisään, kun baariin on tullut, ja kohtuu selvänä. Pilkun aikaan alkaa se jämämiesten vonkuna, ei siihen asti kannata jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva niille taviksille tai teidän mielestä rumille. Muistan kyllä, kun nuorena ravintolassa miehiä tuli jututtamaan, ja joidenkin kanssa juttu luistikin. Osasin sitten jo odottaa sitä "onko toi sun kaveri muuten vapaa" -kommenttia, jollei kaveri itse hoksannut alkaa ihmetellä, että mikäs tyyppi tää on.
En ihan hirveästi arvosta miehiä, tai siis oikeastaan yhtään.
Samat kokemukset omassa nuoruudessa ja oma mielikuva lähes kaikista miehistä on lähinnä sysip#ska. 🖤 Että ihan kiitosta vaan.
Ööhmä luulin, että baarissa vaan juodaan olutta.
Hyvännäköiset ja hyväitsetuntoiset naiset eivät edes mene baareihin, koska ei-toivotut ap:t häiriköivät alati.
Itse pitäydyn teoreetikkona vain kollekvioinnissa, mutta uskalikoille eräs tehovoimainen toimintamalli koitushakuisuudelle on naaraiden hoivaviettiin vetoaminen. Tuo mukaan klubin bakkanaaleihin kainalosauva, silmälappu ja vessapassi ja katso silmät ymmyrkäisinä, kuinka naista tulee tuutimaan haavoittunutta enkelimiestä - ei se motskarikerho. Ps. Olen eri kainalisauvahörhö kuin Vallilassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pitäydyn teoreetikkona vain kollekvioinnissa, mutta uskalikoille eräs tehovoimainen toimintamalli koitushakuisuudelle on naaraiden hoivaviettiin vetoaminen. Tuo mukaan klubin bakkanaaleihin kainalosauva, silmälappu ja vessapassi ja katso silmät ymmyrkäisinä, kuinka naista tulee tuutimaan haavoittunutta enkelimiestä - ei se motskarikerho. Ps. Olen eri kainalisauvahörhö kuin Vallilassa.
Hoivavietistä eivät kaikki naiset kärsi eikä sekään yksin silti riitä romanttisseksuaaliseen kiinnostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoivavietistä eivät kaikki naiset kärsi eikä sekään yksin silti riitä romanttisseksuaaliseen kiinnostukseen.
Vessapassi ei kyllä yhtäkään naista kiihota.
Urppa kirjoitti:
Kyä se näi o!! Paas toho👊🏻.!! ÄIÄT tietää tän!! Seo jämpti😎😎
PEISETTI*RAHKAPIERU*
*MAKKARAPIERU*
JA VIINAA KOKO TUOPPIIN SSSSAAAAAAATANNNA
YSI VIIS SUOMI FIN LAND JUTI RILLAA
SIERRA VOLVO SAAPI JA NOKIAN KUMI SAA PPAAT RRRRRKELE PUTOUKSEN JÄLKEEN LÄHETYS SAARNAUS SAUNA SECKSI LAUAN TAI PEITON ALLLA VALOT POIS PÄÄ LTÄ PUOLI MINUTTI AAMULLA TÖI HI SEON TÖI HI VAIMO TÖI HI VELEKAA PITTÄIS LYHEN TELLÄ JA RUO HO LEIKKAATANA *KOSSUPIERU* *RÖYH* JA TYÖ MIEHEN VAKO *RÖYH* SEON MIEHEN VAKO *RASAHTAVA RIPULIN TÄYTEINEN LIHIS KAIKILLA MAUSTEILLA EDELLISENÄ ILTANA NAKKIKIOSKI TAPPELU AAMU KOLMELTA PIERU* AAAAAHHHH KYÄ SEOM VEROT,,, VEROT MIEHEM TIELLÄ PITTPI,,, JA SUOMI SEXSI
Miksi kiusata jotain tietyn tyyppistä naista? Mies antaa huomiota just sille naiselle joka tuntuu miellyttävän silmää sinä iltana. Näin voi syntyä todellisia rakkaustarinoita hääkellohin asti :-)
Höpö höpö, h u o m i o h u o r u l i on rasittava tyhjäpäätyrkky, joka ei tajua, että häntä ei kukaan halua.
En iske ketään. En edes halua näitä iskettävinä olevia pelimiesten patjoja. Nainen kyllä tekee aloitteen jos on kunnolla kiinnostunut.
Tämä oli varmaan naisen kommentti. Minä hyvännäköisenä naisena joudun miesten piirittämäksi, vaikka en itse tee mitään alotetta tai flirttaile, miehet tulevat kuin sokerikärpäset luokseni, ei minun tarvitse tehdä yhtään mitään, en yleensä tee yhtään mitään, miehiä on maailma täynnä, eivät voi pitää silmiään irti kauniista naisista. Menkää vaan rumien luokse, minun ei siitä huolimatta tarvitse tehdä mitään, enkä tee!
Omar Baba kirjoitti:
En iske ketään. En edes halua näitä iskettävinä olevia pelimiesten patjoja. Nainen kyllä tekee aloitteen jos on kunnolla kiinnostunut.
Just näin ja jos nainen ei tee aloitetta niin hän ei ole kiinnostunut (juuri sinusta ainakaan). Simppeliä.
Minä en anna huomiota minkäännäköisille naisille. Useamman vuoden kyllä yritin tehdä vaikutuksen, siinä onnistumatta. Viimein tajusin olla hakkaamatta päätä seinään ja unohtaa naiset loppuelämäkseni. Suosittelen samaa muillekin "seinäruusumiehille"; elämänlaatu paranee huomattavasti.
Täsmälleen näin on närhen ne. Sääli vaan, että tyhmät miesselittäjäsössöt eivät millään tätä tosiasiaa tajua, mistä osoituksena tämä ja lukuisat muut ulitaikatemppuketjut, joissa jälleen kiivetään perce edellä puuhun.