Hyvännäköisille naisille ei kannata antaa baarissa huomiota
Kandee miehet kokeilla, annatte koko illan huomiota vaan niille rumemmille naisille ilmaisine tuoppeineen, lopulta ne hyvännäköiset tulee ihan oma-alotteisesti vaatimaan huomiota ja ehdottamaan jatkoja.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset hämmentyvät kun miehet eivät annakaan heille huomiota ja ilmaisia juomia, loppuillasta ovatkin jo sitten humaltuneet laukkujensa jemmoista ja pistävät isomman vaihteen päälle, härskeimmät näistä tulee suunnilteen kyynärpäillä "huonommat" pois tieltään työntäen lopulta roikkumaan miehen kaulassa, jonka ei tarvitsekaan enää sitten olla mikään adonis välttämättä.
Viinahan kaunistaa kaikki.
Heh. Aina on joku, joka antaa kauniille huomiota. Voitte sopia kavereitten kesken, että että sitä tee. Mutta joku muu haluaa sen naisen ja saa sen teidän silmien edestä sitten.
Niin, ne kiltit cuckkeli-pojat joita ei naiset halua.
Jätä naisten haluamiset naisten päätettäväksi.
En ikinä alkaisi mihinkään tyhmän homofoobikon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilta päättyy siihen, että sekä inseli-, setä- ja hopeakettumies huorittelee kaunista naista, kun häntä ei seksiseura kiinnosta.
Illan ei tarvi päättyä tähän. Pojat voisivat lähteä kimpassa jatkoille ja tutustua seksuaalisuuteensa keskenään..
Vanhempi setä voi opettaa nuorempaa kädestä pitäen rakkauden saloihin
Vanhat sedät tarjoaa lämmintä kättä kun muuta ei tarjolla ole. Ja ne salat... paremmin nuoriso ne tuntee kuin löllömunapapat.
Ai paremmin kuin incel? No siinä tapauksessa hän näyttää itse setämiehelle ja hopeaketulle oppimiaan taitoja käytännössä. Ei siinä löllömunaisuuskaan haittaa kun inceli innolla ottaa papan löllöttimen suukkiin ja setämies läiskii omallaan takamukselle.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on, että miehet kiinnittää huomiota omaan humaltumiseen ja ajoitukseen, loppuillasta flaksi käy aina paremmin, tällöin voi niille kauniillekin tarjota jotain juomia, etteivät lannistu vaan päinvastoin innostuvat kun saavatkin vihdoin sitä mitä ovat menneet baarista hakemaankin, huomiota.
Kun miehet pörrää mielestään rumlen naisten seurassa jotta saisi kauniit mustasukkaiseksi niin ei toimi. Me emme edes huomaa teitä.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen että on olemassa persoonallisuushäiriö, joka oireilee HUOMIOHAKUISUUTENA.
Aikuisten oikeasti: kuka muu kuin tällainen perusviallinen yksilö muka haluaa huomiota? Sehän on hirveän kiusallista varsinkin kun huomiointia aina suorittaa joku outo sönköttäjä, jonka housunkaulus on valahtanut ns. pepun huonommalle puolelle.
Äijät, muistakaa henkselit. Säästäkää kaikki työmiehen hymyltä.
Naiset -hyvännäköiset varsinkaan- eivät kaipaa enää yhtään lisäpiinaa sisällöttömiltä ap-riviulivonkareilta.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja kaltaistensa kelpaamattomien 13/tusinassa jämäpalojen ei kannata kikkailla missään koskaan mitään, koskei keltään heille lohkea kuitenkaan. Ne kaunotarnaiset valitsevat vain tasoisensa ja mieleisensä miehet.
Niinpä ja muutenkin mikä ihmeen logiikka on että haluaisi kauniin naisen mutta pelaa jotain typerää peliä että enpä ole muka kiinnostunut, vasta loppuillasta menen ja sitten itkee kun joku oikeasti kiva, komea mies vei sen kauniin, nyyh niin epistä, me keksittiin kamujen kanssa tämä peli muut mlehet ei saa sotkea tätä ja kyllä naiset on vistoja, naisten syy kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on, että miehet kiinnittää huomiota omaan humaltumiseen ja ajoitukseen, loppuillasta flaksi käy aina paremmin, tällöin voi niille kauniillekin tarjota jotain juomia, etteivät lannistu vaan päinvastoin innostuvat kun saavatkin vihdoin sitä mitä ovat menneet baarista hakemaankin, huomiota.
Kun miehet pörrää mielestään rumlen naisten seurassa jotta saisi kauniit mustasukkaiseksi niin ei toimi. Me emme edes huomaa teitä.
Tämä. Ruma ja epäkiinnostava mies (/miehet) eivät kiinnitä huomiota vaikka kuinka ja mitä temppuilisivat.
Aika hyvä ehdotus. Parempi flaksi käy kun et anna yhdellekään naiselle huomiota. Kannattaa kokeilla! Tulee ainakin kolme muijaa joka kerta mukaan jatkoille kanssani!
Mulla on teinipoika ja meinaan opettaa sille, että parasta on mennä ystävällisesti ja asiallisesti juttelemaan sille tytölle, josta on kiinnostunut. Erottuu heti kaikista muista miehistä ja tekee hyvän vaikutelman. Noista inkkelien kuvitelluista pelimanöövereistä kannattaa pysytellä kaukana, jos haluaa naisia.
Itse olen ollut kaunis nainen nuorena ja olisi mennyt noi aloituksen temput ihan hukkaan. Ensinnäkään mikään taktikointi ei olisi saanut minua haluamaan miestä, jota en olisi muutenkin halunnut. Toisekseen tein kaikki aloitteet itse muutenkin kiinnostaville miehille ja kauniina naisena onnistumisprosentti oli sata. Joten ap:tä neuvon, että kannattaa mennä juttelemaan kiinnostavalle oman tasoiselle naiselle fiksusti selvin päin, niin ehdit vielä panemaan saman illan aikana ja vielä muistat siitä jotain seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Jessus te ootte hauskoja
... pelimiehiä muka.Toi on niiiiiiin läpinäkyvää, teitä viedään kuin litran mittaa ja luulette manipuloivanne niitä tyttöjä. Jep-jep.
Niinpä. Kun on tili tyhjä ja tilipäivään aikaa mutta tekisi mieli vetää pää täyteen niin tuommoiset tomppelipoikaporukat on käteviä.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä ehdotus. Parempi flaksi käy kun et anna yhdellekään naiselle huomiota. Kannattaa kokeilla! Tulee ainakin kolme muijaa joka kerta mukaan jatkoille kanssani!
No ei tule. Me naiset tiedämme että osa miehlstä on kiinnostunut miehistä tai heillä on sukupuolitauti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on teinipoika ja meinaan opettaa sille, että parasta on mennä ystävällisesti ja asiallisesti juttelemaan sille tytölle, josta on kiinnostunut. Erottuu heti kaikista muista miehistä ja tekee hyvän vaikutelman. Noista inkkelien kuvitelluista pelimanöövereistä kannattaa pysytellä kaukana, jos haluaa naisia.
Itse olen ollut kaunis nainen nuorena ja olisi mennyt noi aloituksen temput ihan hukkaan. Ensinnäkään mikään taktikointi ei olisi saanut minua haluamaan miestä, jota en olisi muutenkin halunnut. Toisekseen tein kaikki aloitteet itse muutenkin kiinnostaville miehille ja kauniina naisena onnistumisprosentti oli sata. Joten ap:tä neuvon, että kannattaa mennä juttelemaan kiinnostavalle oman tasoiselle naiselle fiksusti selvin päin, niin ehdit vielä panemaan saman illan aikana ja vielä muistat siitä jotain seuraavana päivänä.
Kerro pojallesi vielä sekin, että vaikka joillain ihme peleillä saisikin naisia, niin lopputulos ei ole välttämättä silti toivottu. Että normaalit naiset arvostavat sitä asiallista ja ystävällistä lähestymistapaa ja semmoisen kanssa on varmasti kivempi ollakin kuin jonkun jolla ei ole itsetunto kohdillaan. Koska semmoisethan ne usein ovat jotka niihin pelaajiin haksahtaa. Järkevä ja itseään sekä muita arvostava ihminen (nainen tai mies) kohtelee muita kauniisti ja odottaa sitä toisiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilta päättyy siihen, että sekä inseli-, setä- ja hopeakettumies huorittelee kaunista naista, kun häntä ei seksiseura kiinnosta.
Voi kiinnostaa jonkun muun kuin ko. tylsän + ala-arvoisen bimbopelejä pelailevan pölhökustaaköörin kanssa.
Vähä-älyiselle ja huonnonnäköiselle pölhökustaaköörille ei kaunii(de)n nais(t)en yksityisasiat/valinnat kuulu.
Mikä siinä on, että miehet pitää sitä omaa visvaista huomiotaan niin hemmetin arvokkaana? :D Jos nainen ei ole aidosti kiinnostunut miehestä niin se "huomio" ei ole minkään arvoista, se on pelkkä riesa. Ja jollei mies ole aidosti kiinnostunut naisesta. Näin siis naisen kannalta.
Hyvä, saadaan olla rauhassa vonkaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollokki-ap on taas aivan pihalla ja epätoivoisissa huomionhakuharhoissaan kuvittelee, että naiset (massana) haluavat mitä ap:t itse haluaisivat (mutta eivät saa) ja että ap:t tasan tietäisivät mitä #kaikkinaiset haluavat.
Minkä mä sille voin että nää taktiikat toimii.
ap
Eivät toimi. Jos toimisivat niin saamatonnaimaton ap:kin olisi nauttimassa utopiahattarasta, eikä olisi u l e j a.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että miehet pitää sitä omaa visvaista huomiotaan niin hemmetin arvokkaana? :D Jos nainen ei ole aidosti kiinnostunut miehestä niin se "huomio" ei ole minkään arvoista, se on pelkkä riesa. Ja jollei mies ole aidosti kiinnostunut naisesta. Näin siis naisen kannalta.
No niinpä. Projisointiahan se. Kun itse haluaa kaikkia naisia, niin luulee, että ne kaikki naiset haluavat itseä. Sehän on tutkittua, että miehet luulevat kauniiden naisten haluavan enemmän seksiä. Oikeastihan kyse on siitä, että ne miehet itse haluaisivat seksiä kauniiden naisten kanssa.
Ap:n kaltaisille umpinuppiriviluusereille heruu vain iskemisartistihenkilöitä kuppaamaan rahat pois tolloilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Projisointiahan se. Kun itse haluaa kaikkia naisia, niin luulee, että ne kaikki naiset haluavat itseä. Sehän on tutkittua, että miehet luulevat kauniiden naisten haluavan enemmän seksiä. Oikeastihan kyse on siitä, että ne miehet itse haluaisivat seksiä kauniiden naisten kanssa.
Parhaita on nää "teoreetikot", jotka väittävät tämän ei toivotun huomion tuovan lisäarvoa naisille ja heistä naisten pitäisi olla polvillaan kiittämässä tästä ansaitsemattomasta edusta eli jatkuvasta häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset hämmentyvät kun miehet eivät annakaan heille huomiota ja ilmaisia juomia, loppuillasta ovatkin jo sitten humaltuneet laukkujensa jemmoista ja pistävät isomman vaihteen päälle, härskeimmät näistä tulee suunnilteen kyynärpäillä "huonommat" pois tieltään työntäen lopulta roikkumaan miehen kaulassa, jonka ei tarvitsekaan enää sitten olla mikään adonis välttämättä.
Viinahan kaunistaa kaikki.
Heh. Aina on joku, joka antaa kauniille huomiota. Voitte sopia kavereitten kesken, että että sitä tee. Mutta joku muu haluaa sen naisen ja saa sen teidän silmien edestä sitten.
Näin se on. Äitini jo nuoruudessani sanoi ettei kannata jäädä hattuhyllylle. Eli exit baarista hyvän sään aikaan ennen pilkkua. Noh nuoruudessani ne paikat meni kiinni klo 03-04 aikoihin ja yleensä aina lähdettiin kavereiden kanssa sieltä noin tunti ennen sulkemisaikaa. Kyllä se sopiva mies on siihen mennessä tarttunut mukaan jos on tarttuakseen. Mikään ei ole niin hirveää kuin se pilkun jälkeinen pakollinen perän etsiminen ja vonkaaminen joka silloin alkaa. Yök. Ne miehet juoksevat naisesta toiseen vonkaamisesta totaalisen kännissä ja itseänsä nöyryyttäen. Kerran siis olen tämänkin todistanut. Parhaat on jo tähän mennessä lähteneet pois ja vain epätoivoiset ovat jäljellä. Kenties näistä sopivat parit löytävät toisensa.
Sanoisin että kaunista naista kannattaa lähestyä jo alkuillasta jolloin mies ei ole kännissä. Välillä voi mennä pois näköpiiristä, koko iltaa ei tarvitse olla samassa tilassa. Asian voi esittää Esim ollaan poikien kanssa lähdössä toiseen baariin mutta vaihdettaisiinko numeroita. Pyydä naisen numero ja viestittelette siinä illan aikana. Jos homma toimii niin seuraavassa baarissa tapaaminen, tanssit ja ennen kuin huomaatkaan niin olette jo vällyjen välissä hommissa. Mutta ne perinteiset pelimiesliikkeet on niin kuluneita että ihmettelen jos ne vielä johonkin naiseen toimii. T. Kaunis nainen
Vanhat sedät tarjoaa lämmintä kättä kun muuta ei tarjolla ole. Ja ne salat... paremmin nuoriso ne tuntee kuin löllömunapapat.