Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset sanovat näyttävänsä nuoremmalta kuin ovat?

Vierailija
22.07.2022 |

Yhtään tälläistä en tunne, en ole itsekkään.
Mikä ylpeydenaihe se tuntuu olevan?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset? Sinun varmaan piti kirjoittaa miehet. Heillä riittää kyseisiä illuusioita.

Vierailija
42/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan aina paljon nuoremmaksi koska olen siro ja pukeudun urheilullisesti ja pidän pääkallopaitoja, kuuntelen rokkia, heviä ja hiuksetkin on ultralyhyet.. Äitiäni luullaan myös 10v nuoremmaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v ja noin kolme kuukautta sitten kysyttiin paperit kun ostin tupakkaa!! Mutta oli maski naamalla. Jonka takana ei pokka meinannut millään pysyä :D

Vierailija
44/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, jotta tuntisivat olevansa naisia. Haluaisivat olla suosittuja nuorten poliisien, palomiesten ja Hollywood-tähtien keskuudessa. Vanhempana joutuu tyytymään miehiin, joilla ei välttämättä ole vahva tumma täydellinen hiusraja, selvästi piirtyvät lihakset, 8-12 prosentin rasvat, virheetön vaatetyyli ja suora valkoinen hammasrivistö.

Vierailija
45/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin koko 20-ikäkympin että täytän 30 ja alan olla vakavasti otettava ammattilainen omassa asiantuntija-ammatissani. Nyt 36v ja vieläkin luullaan lähes 10v nuoremmaksi ja sanotaan tytöksi. Ammatissani saan hämmästelyä siitä miten näin nuori on näin pätevä, vaikka olenhan ollut työelämässä jo 10 vuotta 😄

Mielestäni se ei ole vain ulkonäkö, vaan myös olemus, joka tekee nuoremmaksi. Minulla ei ole lapsia, olen keijukaismainen runotyttö.

Vierailija
46/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v. ja minulta kysytään lähes aina Alkossa papereita. Usein meitä luullaan 18v. tyttäreni kanssa sisaruksiksi. Omasta mielestäni näytän kyllä ihan 43-vuotiaalta ja tyttäreni 18-vuotiaalta, mutta vaikeahan se on itse sanoa mitään. En meikkaa juurikaan enkä pukeudu teinityyliin, mutta jostain syystä olen saanut sellaiset geenit, ettei vanheneminen näy niin nopeasti.

Käytiin viime viikolla äitini 72v. kanssa pojan rippileirillä vierailulla ja äitiäni luultiin minun poikani äidiksi ja minua siskoksi.

En tiedä sitten, onko tämänkään pidemmän päälle hyvä juttu.

Mua alkoi aivan hävettää tuo sun tekstisi. Katso nyt peiliin....... oikeasti!

Vierailija
47/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä groomaamista netissä.

Vierailija
48/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen tuntemani yli 50-vuotia mies on omasta mielestään nuorekas. Vaikka olisi se kuuluisa tynnyrivatsa ja paennut hiusraja.

Vierailija
49/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v. ja minulta kysytään lähes aina Alkossa papereita. Usein meitä luullaan 18v. tyttäreni kanssa sisaruksiksi. Omasta mielestäni näytän kyllä ihan 43-vuotiaalta ja tyttäreni 18-vuotiaalta, mutta vaikeahan se on itse sanoa mitään. En meikkaa juurikaan enkä pukeudu teinityyliin, mutta jostain syystä olen saanut sellaiset geenit, ettei vanheneminen näy niin nopeasti.

Käytiin viime viikolla äitini 72v. kanssa pojan rippileirillä vierailulla ja äitiäni luultiin minun poikani äidiksi ja minua siskoksi.

En tiedä sitten, onko tämänkään pidemmän päälle hyvä juttu.

Ne vittuilee sulle, sä et vaan tajua :D

Vierailija
50/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokainen tuntemani yli 50-vuotia mies on omasta mielestään nuorekas. Vaikka olisi se kuuluisa tynnyrivatsa ja paennut hiusraja.

No niin, eiköhän nyt nähdä sitten viimein yläpeukkua sille, että naiset vaativat täydellistä hiusrajaa ikätasosta riippumatta ja on tärkein miehen komeuden määrittäjä. Eikö vain? Muuten on vanha korppu.

Vierailija
51/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hard rock hallelujah kirjoitti:

Mua luullaan aina paljon nuoremmaksi koska olen siro ja pukeudun urheilullisesti ja pidän pääkallopaitoja, kuuntelen rokkia, heviä ja hiuksetkin on ultralyhyet.. Äitiäni luullaan myös 10v nuoremmaksi...

Tuon kuvaamasi tyylilajin pukeutujat ovat nuhjuisia ja elähtäneitä jo 18-vuotiaina.

Vierailija
52/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, eiköhän nyt nähdä sitten viimein yläpeukkua sille, että naiset vaativat täydellistä hiusrajaa ikätasosta riippumatta ja on tärkein miehen komeuden määrittäjä. Eikö vain? Muuten on vanha korppu.

Onhan se pakeneva hiusraja ihan faktisesti vanhenemisen merkki miehellä. Samoin kuin rypistyvä iho.

Pakenevan hiusrajan voi korjata ajamalla koko pään kaljuksi ja sen tynnyrivatsan voi laihduttaa pois. Ei tässä mitään hiussiirtoja ja rasvaimuja miehiltä vaadita saatikka, että marginaalista joukkoa suurempi osa miehistä niihin naisen saadakseen hakeutuisi.

Vierailija
53/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hard rock hallelujah kirjoitti:

Nuo luettelemasi asiat ei ainakaan nuorenna ketään.

Vierailija
54/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pakeneva hiusraja ihan faktisesti vanhenemisen merkki miehellä. Samoin kuin rypistyvä iho.

Pakenevan hiusrajan voi korjata ajamalla koko pään kaljuksi ja sen tynnyrivatsan voi laihduttaa pois. Ei tässä mitään hiussiirtoja ja rasvaimuja miehiltä vaadita saatikka, että marginaalista joukkoa suurempi osa miehistä niihin naisen saadakseen hakeutuisi.

No kyllä ei ole. T. 14-vuotiaana paennut hiusraja

Vierailija
55/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vasta naisilta sitä täydellistä hiusrajaa vaatiikin, joten mistä itku?

Vierailija
56/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä hemmettiä? Mun mies on minua 13 vuotta vanhempi. Kaljuuntuu ja on tullut vatsaa, mutta ei ne minua haittaa. Pääasia ettei hän kuvittele olevansa nuorekas. Siitähän tässä ketjussa on kyse.

Vierailija
57/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, että olet poikkeus massasta? Yleensä miehillä se hiusraja lähtee siirtymään vasta kolmenkympin jälkeen.

Vierailija
58/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tapa, sukupuolella ei väliä. Aina olen luullut olevani jotenkin outo kun en osaa arvata aikuisten ikiä. Ehkä syynä etten paljon tuijottele ihmisiä. Kolmesti on eri työpaikoilla käynyt niin että olen ajatellut "tuossa menee tuo hoikka, pitkähiuksinen nainen" ja myöhemmin jossain yhteydessä saanut kuulla naisten olevan 60-vuotiaita. Syynä tietysti se kun vanhemmat ihmiset yleensä ovat pulskia. Aivan normaalia myös että katsoinpa ketä hyvänsä, voisin kuvitella hänen olevan joko 25 tai 35. Tuttujen mielestä on hassua että minua luullaan monesti 16-vuotiaaksi vaikka ikää 10v enemmän. Mielestäni normaali virhearviointi. Syynä kuitenkin vain lyhyyteni. Halutessani pystyn myös näyttämään keski-ikäiseltä. Pipo päähän, tukka liian ison takin alle ja tuulipuvunhousut jalkaan.

Eri asia ne ihmiset joille ei geenien takia tule ryppyjä tms. Muiden kohdalla "näytät nuoremmalta" kommentit ovat pelkkiä kehuja ja kömmähdyksiä.

Vierailija
59/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä hemmettiä? Mun mies on minua 13 vuotta vanhempi. Kaljuuntuu ja on tullut vatsaa, mutta ei ne minua haittaa. Pääasia ettei hän kuvittele olevansa nuorekas. Siitähän tässä ketjussa on kyse.

Jos hänellä olisi täydellinen hiusraja ja sixpack 8-12 prosentin rasvoilla, niin olisiko silloin niin haitallista sanoa olevansa nuorekas?

Vierailija
60/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, että olet poikkeus massasta? Yleensä miehillä se hiusraja lähtee siirtymään vasta kolmenkympin jälkeen.

Sehän on sitten vähän, kuin hoikka nainen +30 iässä. Poikkeus massasta.