Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset sanovat näyttävänsä nuoremmalta kuin ovat?

Vierailija
22.07.2022 |

Yhtään tälläistä en tunne, en ole itsekkään.
Mikä ylpeydenaihe se tuntuu olevan?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ylpeilevät sillä, että näyttävät ikäistään nuoremmilta, eivät tiedä, miltä tuntuu näyttää oikeasti ikäistään nuoremmalta. Se ei nimittäin aina ole kivaa, kun aikuista ihmistä kohdellaan kuin lasta.

Vierailija
22/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan jatkuvasti nuoremmaksi kuin olen. Alkossa kysytään jatkuvasti paperit, uudet kollegat, lasten kaverit, asiakkaat....

Olen 47v, hoikka ja sirokasvoinen...

Minulta kysyttiin juuri viime viikolla jännittääkö minua syksyllä alkava eka luokka.

Olen 72!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset saattavat vain luulla minua nuoremmaksi, koska olen pätkä (n. 155cm) ja pienirintainen. Olen 30v.

poika vai nainen?

Vierailija
24/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vertaan itseäni vanhempiini ja sukulaisiini, ja miltä he näyttivät kasarilla.  Nykyajan mittapuulla he näyttivät ikäistään kymmeniä vuosia vanhemmilta. Johtui tyylistä.

Vierailija
25/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo on muka kehu? Miksi on positiivista näyttää nuorelta? Eikö kaikenikäiset ole aina juuri oikean ikäisiä? Eri-ikäiset ovat erilaisia, ei millään lailla huonompia/rumempia tai parempia/kauniimpia.

Vierailija
26/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän just sen ikäiseltä kuin mitä olen, 53v. En erityisen tätimäiseltä, mutta en ole myöskään mikään siro ja pieni 155cm, joten en näytä lapseltakaan. En osta anri-age tuotteita, koska on tyhmää mainontaa, että pitäisi mennä vasten omaa ikäänsä.

Vierailija
27/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka ylpeilevät sillä, että näyttävät ikäistään nuoremmilta, eivät tiedä, miltä tuntuu näyttää oikeasti ikäistään nuoremmalta. Se ei nimittäin aina ole kivaa, kun aikuista ihmistä kohdellaan kuin lasta.

Kyseessä on 2 täysin eri asiaa. On ihmisiä jotka näyttävät ikäistään nuoremmilta.

"Lapsena kohtelu" on puolestaan huonoa käytöstä eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa näyttääkö toinen ikäistään nuoremnalta vai ei.

Minäkin näytän ikäistäni nuoremmalta mutta harvemmin kukaan minua lapseksi luulee. Silti jotkut (onneksi harvat) ihmiset kohtelevat minua kuin lasta vaikka tietäisivät minun olevan 35 vuotias.

Nämä saattavat olla jopa iteäni nuorempia ihmisiä.

Vierailija
28/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan jatkuvasti nuoremmaksi kuin olen. Alkossa kysytään jatkuvasti paperit, uudet kollegat, lasten kaverit, asiakkaat....

Olen 47v, hoikka ja sirokasvoinen...

Mistä alapeukut? 😅 Toki se on huvittavaa joskus, hassuja tilanteita tullut vastaan.

Vierailija
29/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta ainakin tällä palstalla miehet tuntuvat enemmänkin väiitävän että menisivät 50 vuotiaana helposti 30 vuotiaasta. Naisilta en ole tällaista väitettä nähnyt täällä.

Tiedän kyllä naisen joka vedonlyönnin seurauksena matkusti lastenlipulla bussissa kolmen oman lapsensa kanssa. Meni kuskille täydestä.

Pienikokoinen nainen vaikuttaa nuoremmalta

Vierailija
30/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on 2 täysin eri asiaa. On ihmisiä jotka näyttävät ikäistään nuoremmilta.

"Lapsena kohtelu" on puolestaan huonoa käytöstä eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa näyttääkö toinen ikäistään nuoremnalta vai ei.

Minäkin näytän ikäistäni nuoremmalta mutta harvemmin kukaan minua lapseksi luulee. Silti jotkut (onneksi harvat) ihmiset kohtelevat minua kuin lasta vaikka tietäisivät minun olevan 35 vuotias.

Nämä saattavat olla jopa iteäni nuorempia ihmisiä.

Joo, on eri asia näyttää oikeasti ikäistään nuoremmalta, kuin se, että osaa meikata itsensä niin, että näyttää 5-10 vuotta ikäistään nuoremmalta.

Olen itse 53v, ja jos joku arvaa iäkseni 45v, en ajattele, että hän luulee minua nuoremmaksi kuin olen, vaan ajattelen, että hänen mielestäni näytän ehkä n. 40-60 vuotiaalta. Ei aikuisen ihmisen ikää voi vuoden tarkkuudella arvioida ulkonäön perusteella. 10 vuoden tarkkuus on ihan hyvä. Mutta kun se arvaus oli pitkään max puolet todellisesta iästä, sitä pidän jo oikeasti merkkinä siitä, että hiukan ikäistäni nuoremmalta saatoin näyttää.

Vierailija
31/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45 ja multa kysytään usein papereita kaupan kassalla. Pidän tätä merkkinä siitä, että näytän ikäistäni nuoremmalta. Mulle sillä ei tosin ole väliä.

Vierailija
32/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ikääntymisen pelko,joka laittaa"valehtelemaan"! Miehissä/naisissa!

Valtaosa ihmisistä ei hyväksy ikäänsä!

Varsinkin 40/50 vuotiaille tuo ko ikä tuntuu olevan kova paikka!

On se meille nuoremmillekin thymoksen paikka. Itseäni wituttaa ajoittain oma 24 vuoden ikä. Otsajuonteet löytyvät jo, kuten myös kavereillani, kun läheltä katsoo. Tästä se alamäki alkaa.

Vierailija
33/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noen. Olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta. Iso ja kolho.

Vierailija
34/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei oo kysytty henkkareita 3 vuoteen ja hauskinta tässä on että jotkut luulee että oon käynyt jo lukion ja ihan 32 olen...miten joillakin on vikaa silmissä?

Vierailija
35/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ei oo kysytty henkkareita 3 vuoteen ja hauskinta tässä on että jotkut luulee että oon käynyt jo lukion ja ihan 32 olen...miten joillakin on vikaa silmissä?

Että sellainen humble brag tällä kertaa.

Vierailija
36/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä nuoremmalta, vaan hyvin säilyneeltä nelikymppiseltä. Pitkät ja paksut hiukset, kuulas iho, hoikka ja treenattu vartalo. Kapea vyötärö (64 cm) myös nuorentaa. Mutta en todellakaan menisi parikymppisestä, hikisesti ehkä 38-vuotiaasta.

Vierailija
37/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v. ja minulta kysytään lähes aina Alkossa papereita. Usein meitä luullaan 18v. tyttäreni kanssa sisaruksiksi. Omasta mielestäni näytän kyllä ihan 43-vuotiaalta ja tyttäreni 18-vuotiaalta, mutta vaikeahan se on itse sanoa mitään. En meikkaa juurikaan enkä pukeudu teinityyliin, mutta jostain syystä olen saanut sellaiset geenit, ettei vanheneminen näy niin nopeasti.

Käytiin viime viikolla äitini 72v. kanssa pojan rippileirillä vierailulla ja äitiäni luultiin minun poikani äidiksi ja minua siskoksi.

En tiedä sitten, onko tämänkään pidemmän päälle hyvä juttu.

Vierailija
38/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,minkä ikäiseltä näytän, mutta kun tapasin mieheni sukulaisia ensimmäisen kerran, he kyselivät, minkä alan opiskelija olen. Olin 43 v.

Vierailija
39/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46 ja monet sanovat että näytän selvästi nuoremmalta. Mä olen kuitenkin realisti ja kun katson itseäni pelistä niin kyllä kasvoissa ryppyjä ja juonteita on. Ehkä tuo nuorempana pitäminen ei johdu kasvoista vaan yleisolemuksestani. Olen hoikka ja urheilullinen. Elintavat ovat säännölliset. En pukeudu tätimäisesti ( joo, en myöskään napapaidoissa kulje) mulla on balettitausta joten liikun ehkä aika sulavasti ja ryhti on hyvä. Mallintöitä tein nuorempana.

Totuus on kuitenkin se, että nautin suunnattomasti saamasti positiivisesta huomiosta koskien ulkonäköä. Miehiltä saa töissä paljon helpommin apua kuin esim. ylipainoiset naiskollegat. Mä myös hymyilen usein ja olen positiivisen oloinen.

No ennen kuin alapeukutus alkaa niin kerrottakoon että kärsin anoreksiatyyppisestä suömishäiriöstä, mulla on vaikeita ahdistuskohtauksia mutta kulissit pidän pystyssä.

Vierailija
40/80 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton kuulee jokaiselta naiselta jo ekan 2minuutin aikana jos kysytään ikää.

Oon 34 mut näytän kuulema joltain +25v.

Taitaa olla joku vakiokehu miehille.

Ei pidä paikkaansa! En ikinä ole väittänyt olevani nuoremman näköinen tai oloinen kuin olen. Sinä ET ole haastatellut varmaankaan enempää kuin 10-20 naista. Turha kirjoittaa puuttuvilla tiedoillasi jokaisesta naisesta! Joku tolkku!