Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mikä seksiasento tuntuu sinusta parhaalta?

Vierailija
22.07.2022 |

,

Nainen, mikä seksiasento tuntuu sinusta parhaalta?

Vaihtoehdot

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla taitaa mennä niin, että doggy on suosikkina irtosuhteissa ilman kummempia tunteita, mutta partnerin tai ihastuksen kanssa lähetyssaarnaaja, kun siinä on katsekontakti, enemmän läheisyyttä ja helpompi suudella samalla.

Vierailija
62/81 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lusikka muunneltuna. Jotenkin se kalu osuu varmaan siihen g pisteeseen. kun olen, en kyljelläni, mutta en selällänikään. MIes kyljellään kyllä. Lisäksi toinen jalka on miehen lonkan yli, ja mies hipelöi samalla sitä klittaa.

Saan järkyttäviä orgasmeja tässä asennossa ja nopeasti. Lisäksi hyvin helppoa miehelle.

Vähän kuin takaapäin, muttei aivan.

Olenko kirjoittanut tämän kenties aiemmin, tämä on minunkin lempiasento :)

Tosin mieluiten itse hipelöin itseäni ja lisäksi vielä miehen herkkiä alueita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla taitaa mennä niin, että doggy on suosikkina irtosuhteissa ilman kummempia tunteita, mutta partnerin tai ihastuksen kanssa lähetyssaarnaaja, kun siinä on katsekontakti, enemmän läheisyyttä ja helpompi suudella samalla.

Sanoin "partnerin" kun tarkoitin puolison kanssa.

Vierailija
64/81 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksistään noissa missään en saa orgasmia, joka kuitenkin on se tarkoitus, ei vain se miehen orgasmi.

Vierailija
65/81 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkiasento

Vierailija
66/81 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan ei se klitoris saa mitään kosketusta, takaapäin siis.

Saa kyllä, emättimen kautta.

Vierailija
67/81 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. En minä olisi parisuhteessa miehen kanssa joka ei haluaisi nussia kunnolla. Ei seksi ole läheisyyttä vaan fyysisen tarpeen tyydyttämistä.

Vierailija
68/81 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja seksissä ei tarvita katsekontaktia.

Vierailija
69/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä melko notkeassa kunnossa, niin tämä "hohtimet kaivoon on ihan ok asento" Siis lähärisää nostetaan pohkeet miehen olkapäille.

Vierailija
70/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennolla on todellakin väliä. Näyttäisi doggy so. takaapäin paneminen olevan jostain syystä naisten ehdoton suosikki.

Vierailija
71/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden miehen välissä,  toinen allani ja toinen takaapäin,  eli molempiin reikiin tai sitten molemmat vaginaan.

Vierailija
72/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lusikka muunneltuna. Jotenkin se kalu osuu varmaan siihen g pisteeseen. kun olen, en kyljelläni, mutta en selällänikään. MIes kyljellään kyllä. Lisäksi toinen jalka on miehen lonkan yli, ja mies hipelöi samalla sitä klittaa.

Saan järkyttäviä orgasmeja tässä asennossa ja nopeasti. Lisäksi hyvin helppoa miehelle.

Vähän kuin takaapäin, muttei aivan.

Olenko kirjoittanut tämän kenties aiemmin, tämä on minunkin lempiasento :)

Tosin mieluiten itse hipelöin itseäni ja lisäksi vielä miehen herkkiä alueita.

Täällä toimii myös tämä sivusyöttö, ja miehellekin kuulemma helppo kun käsi on luontevassa asennossa eikä ihme mutkilla niinkuin monessa muussa asennossa jos kurottelee klittaa.

Vierailija
73/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttausasennossa, pää tyynyllä saan tavallisesti ne mahtavimmat orgasmit.  Siispä 'doggy'.

Vierailija
74/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää kun takaapäin lykkää. Huristelee samalla Satisfyerilla ja saa minuutissa. Harmittelee aina ettei näe sitä, saisi tuplasti nopeammin.

Vierailija
75/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko naiset koskaan sitä, että lähetyssaarnaajassa jalkojen kietominen miehen ympärille tekee panemisesta aivan helkutin raskasta, kun jalat estävät lantion liikkeet. Eikö se olisi teidänkin etunne, että kulli liukuu edestakaisin? T. mies

Vaimoni teki noin jo heti ekasta yhdynnästä lähtien seurustellessa. Vähän ennen orgasmia lukitisi minut paikalleni kulli tyveä myöten sisällä. Puristi niin kovaa, ettei ollut mitään mahdollisuuksia liikkua, eikä hetken päästä ollut haluakaan kun pillun kovat puristelut ja lypsäminen alkoi. Siitä ymmärsi ymmärsi tyhmempikin noviisi, kuten minä, että hän halusi  ottaa itse orgasminsa tällä tavoin. Sen jälkeen tuohon tottui, kun oli aina sama juttu. Miksi miehen pitäisi höylätä edestakaisin, jos  oma naisensa haluaa nimen omaan pitää kullia pohjassa ja saa siten parhaiten orgasminsa. Miksi tapella tuu

Tuo todella toimii minunkin virolaisella naisystävällä. Ihmettelin ensin, että mitä nyt tapahtuu. Olen lukittuna naiseni pilluun tiukalla pillun puristuksella ja jaloilla lantion ympärillä. Tein liikettä silti, jolloin hän nousi mukana, mutta tykkäsi selvästi. Muutaman tandemilla runttauksen jälkeen hän sai ja kunnolla. Naurettiin päälle. Kokeilkaa naiset tätä.

Vierailija
76/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mun lempparia missä nainen selällään ja mies kyljellään niin että menee syvemmälle ja samalla mies yltää hieromaan klittaa.

Teija tonnikeiju
77/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tuntuu parhaalta koska peppuni on niin leveä niin se on helpointa. T Teija

Vierailija
78/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu mun lempparia missä nainen selällään ja mies kyljellään niin että menee syvemmälle ja samalla mies yltää hieromaan klittaa.

"Menee syvälle, tuntuu hyvälle."

Vierailija
79/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kanssa niihin, joiden on helpoin saada orgasmi kun mies on paikallaan syvällä ja puristelen itseäni häntä vasten. Liike kiihottaa, mutta orkkuun tarvitaan tuota kunnon puristeluliikettä. Ja paras asento on kun on itse päällä määräämässä tahtia

Vierailija
80/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena kyljellä ja mies polviasennossa niin että alempi jalkani on hänen jalkojen välissä. Aivan tajunnan räjäyttävä asento, jossa saa niin voimakkaita orgasmeja että pian on pää aivan pyörällä.