Minkä pituinen nainen on liian
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää pitkien naisten mollaus täällä oikein on tasaisin väliajoin?
Kyllähän myös lyhyitä miehiä haukutaan täällä.
Ei sellaista ole. tapasin kerran 200cm hoikan blondin ja oli ihanaa sängyssä. ja tiukka pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 175 alkaa olemaan v**ttuko hirvellä, ei ehkä yhtä iso, mut yhtä korkeella:DD
Ei pituus vaikuta pillun kokoon. Mulla ainakin miehet on kehuneet tiukaksi ja tulevat melkein heti parin työnnön jälkeen.
178cm pitkä nainen
Entä peräaukko, onko sekin tiukka?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä usein näköjään kuin lyhyiden miestenkin
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm, mutta naimisissa.
En pystyisi seurustelemaan itseäni lyhyemmän miehen kanssa, myönnetään. Lapset jo tehty joten ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 175 alkaa olemaan v**ttuko hirvellä, ei ehkä yhtä iso, mut yhtä korkeella:DD
Ei pituus vaikuta pillun kokoon. Mulla ainakin miehet on kehuneet tiukaksi ja tulevat melkein heti parin työnnön jälkeen.
178cm pitkä nainen
Kyllä sieltä paska tulee ulos. Exit only.
Vierailija kirjoitti:
Mittasuhteet alkaa mennä miesmäisiksi kun nainen lähestyy 180cm pituutta. Jos on vielä muodokas niin sellaiselle amatsoninaiselle on harvassa kysyntä.
Tämän todistaa se että todennäköisesti oikeasti pitkätkin miehet ovat alle 170cm naisen löytäneet kun jossain on niitä hujoppi-naisiakin tarjolla muttei heidän kroppa miellytä silmää kuitenkaan.
Allu tykkää just tommosesta amatsoninaisesta.
Ei naisen pituus ole ainakaan minulle kovin merkittävä asia.
Itse olen 188 cm. Pisin seurustelukumppanini oli 183 cm, lyhin 162 cm. Vaimo, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä pian jo 10 vuotta, on 164 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule en ole nähnyt yhtäkään sitä varten perustettua keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178cm pitkä nainen
Kyllä sieltä paska tulee ulos. Exit only.
aika ihanaa, kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan itseäni lyhyemmän miehen kanssa, myönnetään. Lapset jo tehty joten ei ole pakko.
20-vuotiaita kiinnostaa ilmais siivoojan ja kokin rooli.
Kun tulee vähän ikää lisää niin kiinnostaa enemmän lepäily ja harrastukset kuin miehen viihdyttäminen. Ei auta enää sekään, että miehellä on rahaa, ei vaan jaksa enää kiinnostaa miehet.
En naisena ymmärrä miksi mies ei saa suoraan sanoa pitävänsä esim lyhyistä naisista. Oikeassa elämässä harvoin näen pariskuntia joissa nainen edes olisi kovin lyhyt. Onhan keskipituus kuitenkin 168cm, hyvin näyttävät pidemmätkin naiset olevan parisuhteissa. En tunne yhtäkään miestä joka olisi haukkunut pitkiä naisia rumiksi. Pari vaan sanonut että ihastuu yleensä lyhyempiin. Jos joku haukkuu niin kertoo vain miehen huonosta itsetunnosta. Samaa pätee naisiin jotka sanoo lyhyitä miehiä pikkupojiksi.
Eräs melko lyhyt sukulaismies oli 15v yhdessä itseään hieman pidemmän naisen kanssa. Kertoi että ei olisi arvannut niin tapahtuvan mutta naisen ulkonäkö ja luonne veivät mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulee vähän ikää lisää niin kiinnostaa enemmän lepäily ja harrastukset kuin miehen viihdyttäminen. Ei auta enää sekään, että miehellä on rahaa, ei vaan jaksa enää kiinnostaa miehet.
Miksi ihmeessä kuuntelisin miehen arvostelua miten olen kotityöt tehnyt tai miltä näytän, kun voin tehdä käsitöitä ja katsoa kivoja sarjoja tai elokuvia ja rentoutua eikä kukaan sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule en ole nähnyt yhtäkään sitä varten perustettua keskustelua.
Lyhyet miehet perustavat aiheesta ruikutusketjuja. Naiset yleensä hyväksyvät ihmisen pituuden sellaisena kuin se on. Ei ole liian pitkiä tai lyhyitä naisia tai miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuuntelisin miehen arvostelua miten olen kotityöt tehnyt tai miltä näytän, kun voin tehdä käsitöitä ja katsoa kivoja sarjoja tai elokuvia ja rentoutua eikä kukaan sano mitään.
Ja sitten se valittaminen seksiin liittyvistä jutuista, kun yksin voi nukkua eikä kukaan sano mitään.
Liian pitkä formula-autoon vai hävittäjälentäjäksi? Niissä on rajat miehilekkin. Samoin huvipuistolaitteisiin on pituusrajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten se valittaminen seksiin liittyvistä jutuista, kun yksin voi nukkua eikä kukaan sano mitään.
Lyhyt tai pitkä mies, kaikki samanlaisia valittajia.
Ei kertakaikkiaan ole mitään mielenkiintoa enää parisuhteeseen.