Minkä pituinen nainen on liian
Kommentit (59)
Ei miehillä ole varaa valikoida tuollaisen perusteella
yli 170 cm
Kuitenkin tykkäisin, jos olisi lähempänä 160 cm kuin 170 cm
Pitkä ei ole naisellinen!
Yli 175 alkaa olemaan v**ttuko hirvellä, ei ehkä yhtä iso, mut yhtä korkeella:DD
Vierailija kirjoitti:
Yli 175 alkaa olemaan v**ttuko hirvellä, ei ehkä yhtä iso, mut yhtä korkeella:DD
Ei ole haitaksi jos ei ole kiinnostunut katkaravuista.
Vierailija kirjoitti:
Yli 150 cm
150 cm ja alle ovat aika kääpiöitä.
Mittasuhteet alkaa mennä miesmäisiksi kun nainen lähestyy 180cm pituutta. Jos on vielä muodokas niin sellaiselle amatsoninaiselle on harvassa kysyntä.
Tämän todistaa se että todennäköisesti oikeasti pitkätkin miehet ovat alle 170cm naisen löytäneet kun jossain on niitä hujoppi-naisiakin tarjolla muttei heidän kroppa miellytä silmää kuitenkaan.
Taas tällainen aivotto man kää piön tekemä aloitus.
Ystäväni on jotain max 154 nainen ja mies taas lähemmäs 190 cm aika hauskan näköiset kun vierekkäin, mut pääasia kun rakkautta riittää:)
Victoria's Secret -mallit ovat jotain 184. Ovatko rumia?
Miksi taas jankataan naisten pituuksista? Miten joku jaksaa?
Aki Manniselle (pituus 169cm) riittää semmoinen 145 pitkä eukko
Voivat öyhöttää yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Ei pituus vaikuta pillun kokoon. Mulla ainakin miehet on kehuneet tiukaksi ja tulevat melkein heti parin työnnön jälkeen.
178cm pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole varaa valikoida tuollaisen perusteella
Jaa, ihan mies olen, ja todellakin on varaa valikoida.
tyhmä muija oli pituus mitä tahansa; mutta hae jollekin miesasiakkaalle vaikka hotellin wc stä kesäkumi mikäli panettaa.
190cm miehenä sanoisin että 180cm paikkeilla on naisen maksimipituus. Yhtä 182cm pitkää kerran tapailin eikä sekään vielä ollut liikaa.
Usein pitkät naiset upeakroppaisia pitkäsäärisiä eikä mitään persjalkaisia.
Itseäni ärsyttää olla lyhyt nainen. Olen 158. Jos pituuden saisi päättää niin toivoisin olevani yli 170 cm pitkä.
Yli 150 cm