Minkä pituinen nainen on liian
Kommentit (59)
minä penetroin naisia pituuden perusteella
Onko 172 cm nainen lyhyt vai pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Onko 172 cm nainen lyhyt vai pitkä?
pitkähkö
Miespuolinen kaverini on sanonut, että häntä itseään pidempi nainen on liian pitkä. Mies on 194 cm.
Ei ole ylärajaa, olisi siistiä olla 2m naisen kanssa sopivasti tissit naaman korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
yli 170 cm
Kuitenkin tykkäisin, jos olisi lähempänä 160 cm kuin 170 cm
Pitkä ei ole naisellinen!
Ja kun sinä väität niin, on sen oltava niin?
Deittipalvelut on täynnä yli 175 cm:n pituisia, lapsettomia naisia. Miksiköhän..?
Olen itse 176 cm pitkä nainen ja ollut aina tyytyväinen omaan pituuteeni. Ja kun löytyi vieläpä sopivalla pussauskorkeudella oleva 182 cm mies, niin mikäs tässä on ollessa 🤔😏😄
Vierailija kirjoitti:
Deittipalvelut on täynnä yli 175 cm:n pituisia, lapsettomia naisia. Miksiköhän..?
Siksi, kun Suomessa on paljon lyhyitä, perinteisiä ja huonon itsetunnon omaavia miehiä.
Minua pyysi kerran treffeille nainen, joka on 191cm. Se oli minulle liikaa, vaikka olen itse 199cm. Vaimoni on 174cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun Suomessa on paljon lyhyitä, perinteisiä ja huonon itsetunnon omaavia miehiä.
Olen monta kertaa loukkaantunut miesten puheista ja katso niiden ilmoituksia
"lenkkeilen joka päivä ja käyn salilla, toivottavasti naisena sinulla on samanlainen elämän tyyli."
Ei jatkoon tuollaiset, mikä määräilijä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"lenkkeilen joka päivä ja käyn salilla, toivottavasti naisena sinulla on samanlainen elämän tyyli."Ei jatkoon tuollaiset, mikä määräilijä mies.
Miesten ilmoitukset: toivottavasti sinä naisena siivoat kodin kokonaan, teet ruoan, lenkkeilet joka päivä ja käyt salilla ja meikkaat ja ja... Etkä lepää ikinä kotona.
V..... mitä määräilijöitä ja käskyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"lenkkeilen joka päivä ja käyn salilla, toivottavasti naisena sinulla on samanlainen elämän tyyli."Ei jatkoon tuollaiset, mikä määräilijä mies.
Miesten ilmoitukset: toivottavasti sinä naisena siivoat kodin kokonaan, teet ruoan, lenkkeilet joka päivä ja käyt salilla ja meikkaat ja ja... Etkä lepää ikinä kotona.
V..... mitä määräilijöitä ja käskyttäjiä.
Tietyt ammatit miehellä ei käy. Minä en käskyjä ja neuvoja ala kotona kuuntelemaan enkä elämän ohjeita.
Huvipuistolaitteisiin alkaa olla liian pitkä varmaan, kun ylittää 2 m. Hoplopista en tiedä. Jos taas tarkoitat, mikä on liian pitkä ollakseen kiinnostava miehille, siinä ei ole pituusrajaa.
Samalla lailla kellistyy pitkäkin nainen kuin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla kellistyy pitkäkin nainen kuin lyhyt.
Siinä se ongelma onkin, että pidemmillä miehillä on enemmän voimaa niin en voi 170 cm naisena seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
Ei pituudella ole väliä vaan ruumiinrakenteella. Ensimmäinen ihastukseni oli 180 cm pitkä. En preferoi naisia senttien perusteella vaan pitkä ja pätkä on minulle samalla viivalla.
T. 181 cm mies joka voisi seurustella vaikka reilusti itseäni pidemmän naisen kanssa.