Palstalla väitetään jatkuvasti, että naiset ei huoli lyhyitä miehiä parisuhteeseen
Niin todellisuushan on toinen. Kyllähän on monia lyhyitä miehiä jotka ovat parisuhtessa ja ovat perheellisiä. Kyllä se johtuu jostakin muusta kuin pituudesta jos ei parisuhdetta löydä.
Mä olen 169cm pitkä ja mun mies on mua 2cm lyhyempi. Mitä sitten? En mä ole aviomiestä pituuden perusteella valinnut.
Kommentit (74)
Ehkä yksi 300 000 lyhyestä miehestä kelpaa naiselle. Toki jos miehellä on varallisuutta paljon niin sitten se miehen lyhyys ei näytä niin huonolta naisen silmissä.
Onhan se iso haitta että on lyhyt (167) pulska js puolikalju ja itsetuntokaan ei ole sellainen että noin vaan iskisi naisia baarissa. Rikaskaan en ole. Silti olen pannut kymmeniä ja ollut parisuhteissa. Viimeiset 20 vuotta ollut naimisissa ja kolman lapsen isä.
Keskimääräistä lyhyempikin mies voi olla kokonaisuutena todella viehättävä paketti. Kokonaisuus ratkaisee.
Lyhyt mies ei ole uskottavan näköinen! Pikemminkin jaloissa pyörivä otus,jota"potkitaan"vähän sivummalle!
Naiset sanoo aina lyhyelle miehelle ettei ole kemiaa, eli ei kelpaa ulkonäkö ja pituus.Niin minulle on sanottu 20 vuoden ajan. Kerran tapasin naisen treffeilla. Se sanoi ekaksi että aio sä oot noin lyhyt. Sitten väkisin piti olla puol tuntii treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se iso haitta että on lyhyt (167) pulska js puolikalju
Kuvailit juuri sellaisen miehen jota näkyy eniten Prismoissa vaimon ja lapsien kanssa. Varmaan perhettä perustettaessa halutaan turvallinen mies, ei sellainen menevä kiiltokuvapoika jota kymmenet naiset piirittää.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei ole uskottavan näköinen! Pikemminkin jaloissa pyörivä otus,jota"potkitaan"vähän sivummalle!
Just, jos joku ikinä kehtaisi puhua noin törkeästi mun miehestä, niin kuonoon tulisi.
Miehet eivät ole läheskään yhtä nirsoja. Lyhyt nainen on taivaan lahja...
...jos on myös pitkät hiukset eli latvat ulottuvat lähes persvakoon asti.
En tiedä mikä siinä kiihottaa. Lyhyt ja pitkät hiukset on tajuttoman sievää ja seksikästä!
Mieheni on 159 cm pitkä, itse olen 161 cm. Mieheni kaljuuntui 25-vuotiaana ja hän näyttää Lilleri Lallerilta. Muna on 10 cm pitkä. Silti en ikinä vaihtaisi häntä mihinkään, maailman ihanin mies! Ensimmäinen seksikumppanini ja toivottavasti viimeinen.
N31
Sanon vaan kirjoitti:
Naiset sanoo aina lyhyelle miehelle ettei ole kemiaa, eli ei kelpaa ulkonäkö ja pituus.Niin minulle on sanottu 20 vuoden ajan. Kerran tapasin naisen treffeilla. Se sanoi ekaksi että aio sä oot noin lyhyt. Sitten väkisin piti olla puol tuntii treffeillä.
Törkeää. Sama jos muijalle sanoisi heti kättelyssä että ai sulla on noin pienet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se iso haitta että on lyhyt (167) pulska js puolikalju
Kuvailit juuri sellaisen miehen jota näkyy eniten Prismoissa vaimon ja lapsien kanssa. Varmaan perhettä perustettaessa halutaan turvallinen mies, ei sellainen menevä kiiltokuvapoika jota kymmenet naiset piirittää.
Kiiltokuvat on pääsääntöisesti tyhjäpäitä, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta,
Jos tyhjäpäätä tyhjäpää miellyttää, niin mikäs siinä, ei se kauaa kestä kuiteskaan.
Lavatansseissa aikanaan 80-90 -luvuilla kun kävin, näkyivät ne lyhyetkin miehet löytävän seuraa. Eikä naiset silloin tapelleet niistä 195+ kavereista.
Sittemmin osa naisista on alkanut nuorena tehdä toivelistoja unelmamiehistä, tyyliin
- tietty koulutus
- minimipituus
- 20 muuta kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Törkeää. Sama jos muijalle sanoisi heti kättelyssä että ai sulla on noin pienet...
Jos kirjoittaja oli valehdelut pituutensa, ihan luonnollinen reaktio valehtelijalle.
Et pituuden, vaan palkan. :) Olen täysin varma, että miehesi ei ole elämäntapatyötön. :)
Se sama pituushullu on pyörinyt täällä jo jonkun aikaa ja lähettelee useita viestejä trolliketjuihinsa.
Samaa kastia äitihullun, ikäerohullun jne. kanssa.
Kyse ei ole yksilötasosta vaan yleisistä mieltymyksistä. Vähän kuin naisten inhoama ja kieltämä tasoteoria. Yleisellä tasolla 190 senttisellä miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin 160 senttisellä miehellä. Aivan kuin akateemisella miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin pelkän peruskoulun käyneellä.
Eikä sillä, etteikö moni lyhyt ja kouluttamatonkin mies olisi parisuhteessa.
Ps. Tilastokeskuksen mukaan varakkain desili miehistä on kaksi kertaa todennäköisemmin aviossa kuin köyhin desili.
Tilastonikkari kirjoitti:
Kyse ei ole yksilötasosta vaan yleisistä mieltymyksistä. Vähän kuin naisten inhoama ja kieltämä tasoteoria. Yleisellä tasolla 190 senttisellä miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin 160 senttisellä miehellä. Aivan kuin akateemisella miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin pelkän peruskoulun käyneellä.
Eikä sillä, etteikö moni lyhyt ja kouluttamatonkin mies olisi parisuhteessa.
Ps. Tilastokeskuksen mukaan varakkain desili miehistä on kaksi kertaa todennäköisemmin aviossa kuin köyhin desili.
Sehän on taas perjantai!
No, teillä on kaikki tieto, joten nyt vain käyttämään sitä hyväksi. Vai kuluuko viikonloppu taas vain toistellessa sitä tietoa? Mutta kun me mammat emme tee sillä yhtään mitään ja muita miehiä tavoittaisitte aivan varmasti paremmin miesvaltaisemmilta palstoilta.
Vierailija kirjoitti:
Et pituuden, vaan palkan. :) Olen täysin varma, että miehesi ei ole elämäntapatyötön. :)
Minun mieheni on noin 170 cm, ja tavatessamme työtön. Ei palkka nytkään päätä huimaa. Ennen av:ta en ollut edes tullut ajatelleeksi, että miehen 'pitäisi' olla pitkä. Ja tiedän monta lyhyttä parisuhteessa olevaa miestä, osa melko kuumiakin. Ohis
Mieheni lyhyyshän oli suuri onni. Hän on suomalaiseksi vähän alimittainen, hollantilaiseksi (mitä hän siis on) ihan mahdottoman pieni. Joten hän luulee ihan liian vähän omasta arvostaan, ja viehättävyydestään naisten silmissä -siis komeana, akateemisena, kilttinä jne. En ikinä olisi saanut niin hyvää miestä, ellei hän olisi kriiseillyt lyhyydestään, olisi ilman muuta kelvannut jollekin megababelle. Mutta hyvä ettei hän sitä ymmärrä (olen kyllä reiluuden nimissä kertonut, että hän on lottovoitto, mutta ei hän usko), minä tässä voitan :D
Vaikka joillain naisilla olisi suuri mieltymys pitkiin miehiin, niin kyllä on olemassa merkittävä joukko naisia, joille pituus ei ole olennaista. Jos miehessä on muut asiat kohdallaan, niin ihan varmasti hän parituu, vaikka olisi kuinka lyhyt.