Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla väitetään jatkuvasti, että naiset ei huoli lyhyitä miehiä parisuhteeseen

Onnellinen aviovaimo
22.07.2022 |

Niin todellisuushan on toinen. Kyllähän on monia lyhyitä miehiä jotka ovat parisuhtessa ja ovat perheellisiä. Kyllä se johtuu jostakin muusta kuin pituudesta jos ei parisuhdetta löydä.

Mä olen 169cm pitkä ja mun mies on mua 2cm lyhyempi. Mitä sitten? En mä ole aviomiestä pituuden perusteella valinnut.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempi nainen on itse, niin sitä todennäköisemmin se haluaa itseään pidemmän miehen. Nainen ei yleensä halua tuntea itseään isoksi. Joku pari senttiä ei varmaan useimmilla merkkaa mitään, mutta erittäin harva nainen haluaa itseään 5-10 senttiä lyhyemmän miehen. Ja se on ihan ok, mielestäni miestenkin pitäisi alkaa olla krantumpia naisen painon suhteen. Jos on jo parikymppisemä ylipainoa, niin kaikella todennäköisyydellä sitä on 40-vuotiaana paljon enemmän.

Vierailija
22/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pituuden, vaan palkan. :) Olen täysin varma, että miehesi ei ole elämäntapatyötön. :)

Minun mieheni on noin 170 cm, ja tavatessamme työtön. Ei palkka nytkään päätä huimaa. Ennen av:ta en ollut edes tullut ajatelleeksi, että miehen 'pitäisi' olla pitkä. Ja tiedän monta lyhyttä parisuhteessa olevaa miestä, osa melko kuumiakin. Ohis

Älä, please, koskaan puolustele itseäsi ja valintojasi naisia vihaaville trolleille. Se vain antaa heille lisää bensaa liekkeihin, kun he saavat jonkun naisen anelemaan hyväksyntäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastonikkari kirjoitti:

Kyse ei ole yksilötasosta vaan yleisistä mieltymyksistä. Vähän kuin naisten inhoama ja kieltämä tasoteoria. Yleisellä tasolla 190 senttisellä miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin 160 senttisellä miehellä. Aivan kuin akateemisella miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin pelkän peruskoulun käyneellä. 

Eikä sillä, etteikö moni lyhyt ja kouluttamatonkin mies olisi parisuhteessa.

Ps. Tilastokeskuksen mukaan varakkain desili miehistä on kaksi kertaa todennäköisemmin aviossa kuin köyhin desili.

Koulutukseensa voi itse vaikuttaa, toisin kuin pituuteen.

Vierailija
24/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lyhyitä miehiä edes on? Yhden lyhytkasvuisen näen usein bussissa. Siihen jääkin lyhyet miehet.

Vierailija
25/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Ehkä yksi 300 000 lyhyestä miehestä kelpaa naiselle. Toki jos miehellä on varallisuutta paljon niin sitten se miehen lyhyys ei näytä niin huonolta naisen silmissä.

Aina jankutetaan että naiset kyttää miehen rahoja. Tästä unohtuu se että varakaskin mies voi olla todella pihi eikä halua käyttää rahaa mihinkään.

Ap on oikeassa, kyllä ongelma on useimmiten ihan muualla kuin miehen pituudessa.

Vierailija
26/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomies 3cm lyhyempi. Minä 175 cm. Yhdessä jo todella kauan. Mieheni tykkää, kun olen pitkä ja käytän korkoja. Itsekkin sinällään tykkään pidemmistä miehistä, mutta loppupariutumisessa sillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
27/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on kaikki kaikessa, olen itse tullut esim. jätetyksi lyhyyteni takia 174 cm ja pieni muna myöskin 15 cm, mut johon haahka vaihtoi oli vielä surkeampi kuin minä monin puolin, mutta oli pitkä ja siis tarpeeksi karsimaa,kypsyyttä,itsevarmuutta että voi hyvin mielin rauhassa ylpeänä tepastella sit yhdessä ja antaahan se naiselle itsellekin senttejä lisää että joku sentäs huomaisi. Ihan biologiaa ja tieteellinen fakta.

Vierailija
28/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Naiset sanoo aina lyhyelle miehelle ettei ole kemiaa, eli ei kelpaa ulkonäkö ja pituus.Niin minulle on sanottu 20 vuoden ajan. Kerran tapasin naisen treffeilla. Se sanoi ekaksi että aio sä oot noin lyhyt. Sitten väkisin piti olla puol tuntii treffeillä.

Törkeää. Sama jos muijalle sanoisi heti kättelyssä että ai sulla on noin pienet...

Jos kirjoittaja oli valehdelut pituutensa, ihan luonnollinen reaktio valehtelijalle.

Miksi sitä pituutta on tarpeen edes kysyä, jos se ei kerran mitään merkitse? Täällähän on todettu, että painon kysyminen naiselta ei ole ok... niin miksi? Kuulostaa epätasa-arvoiselta ja kaksinaismoralistiselta. Eiku niin! Ei mitään.

Vierailija
29/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pituuden, vaan palkan. :) Olen täysin varma, että miehesi ei ole elämäntapatyötön. :)

Minun mieheni on noin 170 cm, ja tavatessamme työtön. Ei palkka nytkään päätä huimaa. Ennen av:ta en ollut edes tullut ajatelleeksi, että miehen 'pitäisi' olla pitkä. Ja tiedän monta lyhyttä parisuhteessa olevaa miestä, osa melko kuumiakin. Ohis

Älä, please, koskaan puolustele itseäsi ja valintojasi naisia vihaaville trolleille. Se vain antaa heille lisää bensaa liekkeihin, kun he saavat jonkun naisen anelemaan hyväksyntäänsä.

Eihän hän mitään puolustellut, kertoi vaan omasta tilanteestaan.

Vierailija
30/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pitäisi puolusteluna sitä, että kerron ettei jokin väite pidä paikkaansa erään melko keskiverron naisen eli itseni kohdalla. Vai onko tämäkin viesti puolustelua?

Vierailija
31/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastonikkari kirjoitti:

Kyse ei ole yksilötasosta vaan yleisistä mieltymyksistä. Vähän kuin naisten inhoama ja kieltämä tasoteoria. Yleisellä tasolla 190 senttisellä miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin 160 senttisellä miehellä. Aivan kuin akateemisella miehellä on enemmän valinnanvaraa kuin pelkän peruskoulun käyneellä. 

Eikä sillä, etteikö moni lyhyt ja kouluttamatonkin mies olisi parisuhteessa.

Ps. Tilastokeskuksen mukaan varakkain desili miehistä on kaksi kertaa todennäköisemmin aviossa kuin köyhin desili.

Sehän on taas perjantai!

No, teillä on kaikki tieto, joten nyt vain käyttämään sitä hyväksi. Vai kuluuko viikonloppu taas vain toistellessa sitä tietoa? Mutta kun me mammat emme tee sillä yhtään mitään ja muita miehiä tavoittaisitte aivan varmasti paremmin miesvaltaisemmilta palstoilta.

En kirjoittanut itsestäni vaan mieltymyksistä yleisellä tasolla. Minä olen keskimittaa pidempi ja menestyneempi, joten olen aina pärjännyt naismarkkinoilla. Kerran yksi pitkä nainen yökerhossa kysyi, miksi olen ottanut niin lyhyen vaimon, kun olisin saanut pidemmänkin. 😂

Vierailija
32/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 170cm enkä edes ajattele sitä lyhyenä. Se on myös köyhä.

Vierailija
33/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies ei ole uskottavan näköinen! Pikemminkin jaloissa pyörivä otus,jota"potkitaan"vähän sivummalle!

Just, jos joku ikinä kehtaisi puhua noin törkeästi mun miehestä, niin kuonoon tulisi.

Älä usko tollasta provoa,joka oli kirjoitettu härnäämis mielellä!

Vierailija
34/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen deittaillut niin lyhyitä kuin pitkiä miehiä. Ehdottomasti seksikkäimpänä kokemuksena muistan 160-senttisen miehen.

Tulotasolla ei ole koskaan ollut minulle merkitystä. Kumppanit ovat löytyneet hippien, taiteilijoiden ja muiden elämäntapainkkarien porukoista.

En ole kokemuspiirissäni koskaan törmännyt sellaiseen, että kumppania olisi valikoitu pituus tai tulotaso mielessä. Ehkä kaikki eivät ole näin onnekkaita mutta silloin kannattaa hakeutua fiksumpaan ja onnellisempaan seuraan.

Vierailija
35/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Naiset sanoo aina lyhyelle miehelle ettei ole kemiaa, eli ei kelpaa ulkonäkö ja pituus.Niin minulle on sanottu 20 vuoden ajan. Kerran tapasin naisen treffeilla. Se sanoi ekaksi että aio sä oot noin lyhyt. Sitten väkisin piti olla puol tuntii treffeillä.

Ja anna kun arvaan: sinulle ei ole vilahtanutkaan 20 vuoteen mielessä, että kyse voikin olla jostain muusta kuin sinun pituudesta? Vittumainen luonne ehkä?

T: naimisissa lyhyen, upean, ihanan ja köyhän miehen kanssa

Vierailija
36/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pitäisi puolusteluna sitä, että kerron ettei jokin väite pidä paikkaansa erään melko keskiverron naisen eli itseni kohdalla. Vai onko tämäkin viesti puolustelua?

Mitä saavutat sillä? Trollit paukuttavat karvaisia käsiään iloisina siitä, että taas saatiin naiset puolustuskannalle. Milloin olet lukenut trollin itsensä kirjoittavan minä-puhetta, kertovan itsestään ja parisuhteestaan ja kokemuksistaan? Et koskaan, koska se ei ole heidän taktiikkaansa. Heidän taktiikkansa on kirjoittaa naisesta/naisista ja miehestä/miehistä ja saada sitten naiset vastaamaan, että "en minä ole tuollainen", jonka jälkeen he mitätöivät vastauksesi yksittäisen ihmisen kokemuksena ja jatkavat vihan lietsomista.

Vierailija
37/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keskimittainen (164cm) korkeakoulutettu, hoikka, hyvätuloinen, varmaan ihan hyvännäköinen nainen. Menin naimisiin 172cm miehen kanssa. Yksi exäni oli 190cm, pari muuta exää siltä väliltä. Kyllä ne kriteerit miehelle on jotain ihan muuta kuin pituus.

Ne, ketkä väittää, että johtuu pituudesta, ovat todella yksinkertaisia ihmisiä ja todennäköisesti heidän ymmärtämyksensä naisista on sellaista tasoa, etteivät yhtään osaa keskustella naisten kanssa, eivätkä näin ollen koskaan päädy parisuhteisiin.

Tiedän monia alle 165-175cm miehiä, ketkä on saaneet laadukkaat naiset. Noilla miehillä on toki miellyttäviä ominaisuuksia noin muuten, esim. hyvät sosiaaliset taidot (varsinaisesti rikkaita eivät ole, vaan ylempää keskiluokkaa).

Vierailija
38/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän noin 170cm miehen, joka kyllä on kelvannut naisille. Hänessä vain on sitä jotain. Itsekin häneen ihastunut.

Vierailija
39/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saavutat sillä? Trollit paukuttavat karvaisia käsiään iloisina siitä, että taas saatiin naiset puolustuskannalle. Milloin olet lukenut trollin itsensä kirjoittavan minä-puhetta, kertovan itsestään ja parisuhteestaan ja kokemuksistaan? Et koskaan, koska se ei ole heidän taktiikkaansa. Heidän taktiikkansa on kirjoittaa naisesta/naisista ja miehestä/miehistä ja saada sitten naiset vastaamaan, että "en minä ole tuollainen", jonka jälkeen he mitätöivät vastauksesi yksittäisen ihmisen kokemuksena ja jatkavat vihan lietsomista.

Se trolli on yleensä joku surkimus, jolla voi kuitenkin olla toivoa, jos hän huomaisi vaikka että naisetkin ovat ihmisiä ja yksilöitä 😀

Vierailija
40/74 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 170cm mies oli amk-opiskelija joka oli kesätöissä betonitehtaalla kun tavattiin. Ajoi taivaan vanhalla corollalla. Hyvä mies on :) tuttavapiirissä on monen mittaisia ja ei näytä pituus tai varallisuus hirveästi vaikuttaneen siihen ketkä on parisuhteen löytäneet, vaikka täällä niin väitetään. Ikisinkut on sellaisia joista ei kyllä yhtään ihmettele miksei ketään ole löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän