näytän miehen exältä
Eli siis juttu lukee tossa otsikossa..
On tosi sekalaiset fiilikset että mitä tosta pitäs miettiä. Ollaan oltu yhessä 4v ja nyt näin kuvan vasta siitä entisestä ja meissä on paljon samaa näköä.
Oon oikeestaan vähän ahdistunut, selventäkää vähän mun päätä
Kommentit (6)
Hahaaaaa, et ole ainoa. Exällä myös melkein nimeä myöten samanlainen...ammattikin liippaa. Sai myös kaipaamansa maaseutuemännän ja koiran kylkiäisenä. 😂Näytätkö myös miehen äidiltä, siskolta?
Onko mies myös narsku?
Vierailija kirjoitti:
No etsii tietyn tyyppistä. Onhan naisiakin, joille kelpaa vain esim pitkä, tumma, pitkähiuksinen mies.
Se on eri asia.
No mitäs nyt? Onko tää nyt parisuhe jotenkin nyt pilalla tai jotakin:(
ap
Se ajattelee exäänsä samalla kun bylsii sun kanssa
Itse olen jo kypsään ikään ehtinyt, joten olen paljon pariskuntia ja eroja nähnyt. Joillakin ihmisillä on aika spesifi ihmistyyppi, johon ihastuvat. Lähipiirissäni oli lapsuudessani perhe, jossa äidillä oli lapsia kahden eri miehen kanssa. Nämä lapset olivat todella samannäköisiä, ja selitys oli se, että nuo isät (2 kpl) olivat aivan samannäköiset. Eivät siis olleet keskenään sukua tms, mutta aviomies nro 1 olisi helposti voinut olla aviomies nro 2:n veli.
On miehiä, joiden tyttöystävä on aina tumma, hoikka, pitkäsäärinen.
Mutta: ehkä jotain tästä kertoo juuri tuo, että usein näitä samankaltaisia puolisoita on pitkä rivi. Eli näillä sarjarakastujilla on mielessään vain se yhden tyyppinen ihminen, josta he kiinnostuvat. Ehkä puolisoa pitäisi etsiä muilla kriteereillä kuin ensiijaisesti ulkonäköön perustuvilla.
Te olette olleet jo aika kauan yhdessä. Ehkä kyse on enemmänkin sattumasta. Harva ns. laastarisuhde kestää noin pitkään, jos sitä pelkäät.
No etsii tietyn tyyppistä. Onhan naisiakin, joille kelpaa vain esim pitkä, tumma, pitkähiuksinen mies.