Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, millaisen seksuaalisen häirinnän, ahdistelun tai väkivallan kohteeksi olet joutunut?

Vierailija
21.07.2022 |

Viime päivinä on puhuttu paljon naisiin kohdistuvasta katuhäirinnästä. Olisi hyvä kuulla myös miesten kokemuksia. Millaista teihin kohdistuva ahdistelu ja häirintä on ollut?

Kommentit (1359)

Vierailija
561/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun tätä ketjua lukee, niin tulee oloon, että miehiä ahdistellaan jatkuvasti ja koko ajan, tai sitten täällä on kaikki miehet , joita on seksuaalisesti ajdisteltu, paikalla 🤣

Ja silti miesten on kovin vaikea uskoa, että naisia ahdistellaan usein. On se jännä yhtälö kyllä.

Miksi puolustelet naisten suorittamaa miesten ahdistelua?

N17

Päinvastoin. Ihmettelen vain miksi he eivät tuomitse naisten ahdistelua jyrkemmin, kun saavat näköjään osansa ahdistelusta itsekin. Olettaisi olevan tarttumapintaa uhrikokemukseen, mutta ei se juuri missään kommentoinnissa näy - päinvastoin.

Kuinka vaikea se on ymmärtää, että maailmassa on useampi kuin yksi mies (ja nainen)?

Minä esimerkiksi olen tässä keskustelussa kertonut omista kokemuksistani heti ketjun alussa. Ikinä missään en ainakaan tarkoituksella ole vähätellyt kenenkään muun kokemuksia. En tiedä, mitä tarkoitat jyrkemmin tuomitsemisella, mutta aina jos olen selvää ahdistelua nähnyt, niin olen mahdollisuuksien mukaan siihen puuttunut. Turpiinikin olisin saanut sen puuttumisen takia, ellei olisi kamppailu-urheilusta sen verran kokemusta että olen selvinnyt niistä tilanteista joskus pienillä mustelmilla ja useimmiten puhumalla.

Vierailija
562/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tein järkkärin hommia, niin jotkut vanhemmat naiset yrittivät väkisin viedä mut tanssimaan tai muuten vaan piirittivät. Yksi nainen seurasi kaupungilla ja tuli jopa rappukäytävään asti perässä vonkaamaan.

Baarissa on puristeltu perseestä ja munista näin keski-ikäisenäkin. Vaatekaupassa myyjä tullut kysymättä sovituskoppiin tarkastamaan miten housut istuu. Onhan näitä. Yhteistä on se suhtautuminen, että miehenä pitäisi olla kiitollinen kun naiset on kiinnostuneita ja aloitteellisia.

Tuomitsen jyrkästi kaiken ahdistelun ja häirinnän sukupuoleen katsomatta.

Naisena olen lähes koko ikäni kokenut ahdistelua (myös raiskausyrityksiä) miesten taholta. Ennen mee tuuta sanottiin, että ole kiitollinen, kun kelpaat jollekin.

Tätä ahdistellut miehet kuulevat valitettavasti nyt.

Näin vasta baarissa tilanteen, joss nainen ahdisteli miestä. Mies yritti päästä kohteliaasti eroon naisesta. Menin kertomaan portsarille, koska oletin, että pian nainen kaataa juoman miehen päälle tai nostaa metelin, että muka mies olisi ahdistellut häntä. Portsari menikin toteamaan tilanteen ja nainen jäi rysän päältä kiinni. Sen jälkeen uhrina ollut mies alkoi olla liian kiinnostunut minusta, joten lähdin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avautua! Olen järkyttynyt ja hävettää huonosti käyttäytynieiden puolesta. Itse olen todella vaatimattoman näköinen nainen. Itse olen kokenut, että miehet tulkitsevat ystävällisyyteni ei toivottuna huomiona. Luulen, että se johtuu ulkonäöstäni ja välillä se tuntuu todella surulliselta. Ilmeisesti ruman naisen ystävällisyys on vastenmielistä. Itse vaivaannun jopa kun työpaikan naiset puhuvat synnytyksistään suureen ääneen miesten kuullen, koen, että siinäkin ylitetään hyvän maun raja. En siis ikinä kännissäkään ryhtyisi kourimaan ketään tuntematonta tai tuttuakaan miestä. Enkä kyllä puhu kaksimielisiäkään

Vierailija
564/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun tätä ketjua lukee, niin tulee oloon, että miehiä ahdistellaan jatkuvasti ja koko ajan, tai sitten täällä on kaikki miehet , joita on seksuaalisesti ajdisteltu, paikalla 🤣

Ja silti miesten on kovin vaikea uskoa, että naisia ahdistellaan usein. On se jännä yhtälö kyllä.

N17

Päinvastoin. Ihmettelen vain miksi he eivät tuomitse naisten ahdistelua jyrkemmin, kun saavat näköjään osansa ahdistelusta itsekin. Olettaisi olevan tarttumapintaa uhrikokemukseen, mutta ei se juuri missään kommentoinnissa näy - päinvastoin.

Kuinka vaikea se on ymmärtää, että maailmassa on useampi kuin yksi mies (ja nainen)?

Minä esimerkiksi olen tässä keskustelussa kertonut omista kokemuksistani heti ketjun alussa. Ikinä missään en ainakaan tarkoituksella ole vähätellyt kenenkään muun kokemuksia. En tiedä, mitä tarkoitat jyrkemmin tuomitsemisella, mutta aina jos olen selvää ahdistelua nähnyt, niin olen mahdollisuuksien mukaan siihen puuttunut. Turpiinikin olisin saanut sen puuttumisen takia, ellei olisi kamppailu-urheilusta sen verran kokemusta että olen selvinnyt niistä tilanteista joskus pienillä mustelmilla ja useimmiten puhumalla.

Ei se ole vaikeaa ymmärtää vaan ilmiselvää. Yleisellä keskustelupalstalla kun käydään tiiviissä muodossa keskustelua, jokainen yleistää. Ja jokainen yleistää, koska se on ihmisen ymmärryksen perustyökalu. Sori ettemme voi puhua penasta ja ekistä ja pasista erikseen. Mieskulttuuriin kuuluu vahvasti se, että naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa vähätellään. Se on kaikille päivänselvää. Kiva että sinä et syyllisty siihen. Sitten nämä puheet eivät koske sinua. Parempaan ei keskustelupalstalla pysty.

Vierailija
565/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini saattaa kouraista lupaa kysymättä vasta tapaamansa nuoremman miehen takamusta. Kertoi innoissaan miten kiusaantuneita miehet ovat tapahtuman jälkeen. Oma mies taas kertonut että pari tyttöä kiusasi häntä lukiossa. Haukkuivat homoksi, levittivät ilkeitä juoruja ja arvostelivat ulkonäköä.

Vierailija
566/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17

Missä on sinun sympatia mies uhreja kohtaan, joka on ketjun aihe?

Vai luuletko ettei mies voi olla naisten uhri näissä asioissa?

Missä se on? Esimerkiksi siinä, että aloitin tämän ketjun ja olen kysellyt miesten kokemuksista.

Jos olet ketjun aloittaja, huomaat miten tämäkin lopulta kääntyy siihen, että miesten kokemuksia vähätellään, ei uskota, naiset kokee kuitenkin enemmän jne, mitä eilisessä ketjussa epäiltiinkin. Sitten ihmetellään, miksi miehet ei näistä mielellään puhu tai tuomitse jyrkemmin naisten kokemaa ahdistelua.

Miksi heidän pitäisi, eihän kaikki naisetkaan ota miehiä tosissaan tai edes myönnä koko asiaa.

Älä nyt viitsi. Tässä on uskottu suurin osa kommenteista, suhtauduttu niihin ymmärtäväisesti, kukaan ei ole sanonut ettei miehiä ahdistella, ei ole vähätelty, trollit ja höpöjutut on sellaisiksi sanottu kuten pitääkin. Tässä on aivan turha miesten uhriutua tai sinun heidän puolestaan. Tämä on ollut asiallisin seksuaalista ahdistelua koskeva ketju tällä palstalla.

Plus tässä on ollut naisia jotka ovat itse tunnustaneet häirinneensä miehiä seksuaalisesti ja katuvansa sitä. Yksikään mies ei ikinä ole sellaista myöntänyt missään ketjussa.

Se nyt ei varsinaisesti ole ketjun aihe, mutta tässä sinulle kaipaamasi myöntäminen.

Olen ahdistellut naisia seksuaalisesti ja kadun sitä. Parikymppisenä vuosituhannen alussa meillä oli iso kaveriporukka, jossa vietettiin usein kotibileitä. Joinakin kertoina näissä bileissä huumorin varjolla puhuin joillekin porukan naisille seksuaalisia juttuja, vaikka he eivät osoittaneet mitään mielenkiintoa niihin, ja ainakin yhden kerran myös puristelin erästä naista takapuolesta ja rinnoista. Jossakin vaiheessa he sanoivat minulle, että käytökseni ei ollut ok, ja sen jälkeen en ole sellaista tehnyt. Suurin osa heistä on edelleen ystäviäni.

Vierailija
567/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kun olin yökerhossa eräs vanhempi nainen lähestyi minua, halusi viettää yön kanssani.

Kun en suostunut puristi minua monta kertaa haaroista kunnes laukesin, jouduin hämilläni menemään taksijonoon spermatahrani kanssa

Nyt on vanhat sedät päässeet kyllä Jallun keksityiden tarinoiden makuun.

Vierailija
568/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17

Ei se ole vaikeaa ymmärtää vaan ilmiselvää. Yleisellä keskustelupalstalla kun käydään tiiviissä muodossa keskustelua, jokainen yleistää. Ja jokainen yleistää, koska se on ihmisen ymmärryksen perustyökalu. Sori ettemme voi puhua penasta ja ekistä ja pasista erikseen. Mieskulttuuriin kuuluu vahvasti se, että naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa vähätellään. Se on kaikille päivänselvää. Kiva että sinä et syyllisty siihen. Sitten nämä puheet eivät koske sinua. Parempaan ei keskustelupalstalla pysty.

No en kyllä ole tuosta yhtään samaa mieltä. Kun kerran itsekin tiedostat, että ne ahdistelua kokeneet ja varsinkin siitä voimakkaasti ahdistuneet miehet ovat ihan eri miehiä kuin ne, jotka toisissa yhteyksissä vähättelevät naisten kokemaa ahdistelua ja mahdollisesti itse ahdistelevat naisia, niin en tajua mitä yrität saavuttaa niputtamalla nämä ihan eri ryhmät yhteen. Väite, jota kommentoin, oli että olisi jotain ristiriitaa "miesten" asenteissa, mutta sellaista ristiriitaa ei ole, vaan eri miehillä on eri asenteen. Ääliöillä on ääliöiden asenteet ja fiksuilla on fiksujen asenteet.

Ei myöskään mielestäni ole olemassa mitään "mieskulttuuria". Miehiä on noin puolet ihmisväestöstä.

Vierailija
569/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin psykan osastolla hoitajana ja duuniporukan kanssa illalla oltiin baarissa. Tuli paha olo kesken illan ja lähdin haukkaamaan happea. Olo huononi, joten lepäsin hetken siinä sivussa ja olin sammunut. Heräsin, kun naishoitsu ratsasti mun päällä. Olin naimisissa. En edes tajunnut, että oli raiskaus, kun vasta avioeron jälkeen kerroin uudelle naisystävälle, joka heti pamautti, että suthan on raiskattu. Olikin tosi likanen ja hyväksikäytetty olo ton jälkeen, vaihdoin duunipaikkaakin.

Juupa juu- menet baarista pihalle ja sammut ja nainen " ratsastaa" sinulla, ja kukaan ei puutu asuasntai soita poliisia? Ja olet sammunut, niin eipä se vehkeesi toimi.

Ikävää että joku palstatrolli löi lössiksi tämänkin ketjun ja tuuppaa tänne näitä samanlaisia tarinoita ja näitä keksittyjä juttuja.

Jos ympärillä on vain tämän "hoitsun" humalaisia kavereita niin eivät he takuulla tuollaiseen puutu. Sitä paitsi sammuneellakin voi "peli" toimia tai sitten miehen "se" on velttonakin kookas.

Koskaan ei ole sammuneena seisonut.

Vierailija
570/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17

Missä on sinun sympatia mies uhreja kohtaan, joka on ketjun aihe?

Vai luuletko ettei mies voi olla naisten uhri näissä asioissa?

Missä se on? Esimerkiksi siinä, että aloitin tämän ketjun ja olen kysellyt miesten kokemuksista.

Jos olet ketjun aloittaja, huomaat miten tämäkin lopulta kääntyy siihen, että miesten kokemuksia vähätellään, ei uskota, naiset kokee kuitenkin enemmän jne, mitä eilisessä ketjussa epäiltiinkin. Sitten ihmetellään, miksi miehet ei näistä mielellään puhu tai tuomitse jyrkemmin naisten kokemaa ahdistelua.

Miksi heidän pitäisi, eihän kaikki naisetkaan ota miehiä tosissaan tai edes myönnä koko asiaa.

Älä nyt viitsi. Tässä on uskottu suurin osa kommenteista, suhtauduttu niihin ymmärtäväisesti, kukaan ei ole sanonut ettei miehiä ahdistella, ei ole vähätelty, trollit ja höpöjutut on sellaisiksi sanottu kuten pitääkin. Tässä on aivan turha miesten uhriutua tai sinun heidän puolestaan. Tämä on ollut asiallisin seksuaalista ahdistelua koskeva ketju tällä palstalla.

Plus tässä on ollut naisia jotka ovat itse tunnustaneet häirinneensä miehiä seksuaalisesti ja katuvansa sitä. Yksikään mies ei ikinä ole sellaista myöntänyt missään ketjussa.

Se nyt ei varsinaisesti ole ketjun aihe, mutta tässä sinulle kaipaamasi myöntäminen.

Olen ahdistellut naisia seksuaalisesti ja kadun sitä. Parikymppisenä vuosituhannen alussa meillä oli iso kaveriporukka, jossa vietettiin usein kotibileitä. Joinakin kertoina näissä bileissä huumorin varjolla puhuin joillekin porukan naisille seksuaalisia juttuja, vaikka he eivät osoittaneet mitään mielenkiintoa niihin, ja ainakin yhden kerran myös puristelin erästä naista takapuolesta ja rinnoista. Jossakin vaiheessa he sanoivat minulle, että käytökseni ei ollut ok, ja sen jälkeen en ole sellaista tehnyt. Suurin osa heistä on edelleen ystäviäni.

Hyvä. Itsereflektio on se juttu, joka näissä ahdistelukeskusteluissa jää lähes aina puuttumaan. No, onneksi siihen kykenevät naiset avasivat pään tässä ketjussa.

Vierailija
571/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein koko kirjon persraiskausta lukuunottamatta. Kaikenlaista paskaa läppää niin paljon ettei kaikkea jaksa edes muistaa, monenlaista koskettelua niskan sivelystä vehkeisiin tarraamiseen. Töissä ja yöelämässä lähinnä. Sitten näitä jatkoilla tapahtuneita että menet yksin nukkumaan ja aamulla on joku alaston nainen josta et ole pätkääkään kiinnostunut saman peiton alla.  Tai heräät siihen että joku tuhannan tuubassa oleva daami kömpii päällesi tai yrittää ottaa poskeen. Ja sitten tietty ne homoksi / impotentiksi haukkumiset, juomien päälle kaatamiset ja litsarit jos sanot ettei kiinnosta. Tai se että annat jollekin näistä pakit ja hän sen jälkeen selkäsi takana väittää kaikille jotka suostuvat kuuntelemaan että yritit raiskata tai vähintäänkin kähmit häntä, vaikka tilanne oli tasan päinvastoin. 

Nykyään kun vähemmän tulee juhlittua kuin parikymppisenä niin vähemmän. Töissä on silloin tällöin ollut asiattomia tilanteita lähinnä asiakkaiden suunnalta ja sitten jos on jotain iltarientoja niin satunnaisesti osuu kohdalle joku turhan tuttavallinen keski-ikäinen nainen. Nuorempanakin ne kyllä töissä ja baareissa oli usein nimenomaan vanhempia naisia, 

Vierailija
572/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa perseen puristelu tuntuu naisten mielestä olevan heille kuuluva oikeus, etenkin plus kymmenen ja yli vuotta vanhemmille.

Törkeää. Miten reagoit niihin?

Kavereiden kanssa heitettiin läppää asian tiimoilta. Ennen #metoota en ymmärtänyt että asiasta pitäisi loukkaantua ja pillastua.

Vierailija
573/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet kehtaavat vielä valittaa etteivät saa naisia?

Vierailija
574/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet, se homogeeninen massa joilla on tasan samat kokemukset elämästä. Jepjep.

Vierailija
575/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkö ei pysty häiritä seksuaalisesti? Aloitetaan vaikka siitä, että ainakin puolet naisista alipukeutuu. Ahdistavaa, kun minne tahansa menee, niin joutuu katsoa naisten paljastelua.

Nainen ei ahdistele miestä pukeutumisellaan. Se että naisen paljas pinta ahdistaa sinua on eri asia.

Mitä varten alipukeutumista sitten harrastetaan? Taidetaan ihan tahallaan hakea reaktiota

Siksi kun nainen tykkää pukeutua sillä tavalla? Tänään esim. helteen takia? Mitä se oikeastaan sulle kuuluu? Ei mua kiinnosta miksi sä laitat päällesi mitä laitat. Omapa on makusi ja valintasi.

Naiset tykkää pukeutua sillä tavalla, jotta muut kiinnittäisi huomiota ja miehet läähättäisi. Tollaisten naisten kuuluisi saada samalla mitalla takaisin ja tulla kourituksi!

Miehen ei tarvitse kuolata kuin pavlovin koira. Opetelkaa itsehillintää ja kouluttakaa itsenne yhteiskuntakelpoisiksi, jos vanhempanne epäonnistuivat siinä.

Ei me läähätetäkään, vaan on ahdistavaa ettei missään voi olla rauhassa paljastelulta. Sitä varmaan naiset kuitenkin tavoittelee, jotta saisivat miehen

En mä halua tollasta naista joka paljastaa liki kaiken kaikille. Ihan vinkkinä vaan neideille.

Pukeudun ihan itseäni miellyttäviin vaatteisiin, eikä ole tarkoitus hakea hyväksyntää sinulta, eikä keneltäkään muulta. Sinä voit pitää mölyt mahassa ja kääntyä vaikka islamiin, josta voit löytää naisen burkhassa.

Burkhan ja itsensä paljastelun välissä on kyllä monta pukeutumisvaihtoehtoa. Ei se ole joko tai.

Vierailija
576/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet, se homogeeninen massa joilla on tasan samat kokemukset elämästä. Jepjep.

Turha jeesustella. Miesten puheet naisista liikkuvat tasan samalla tasolla.

Vierailija
577/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkö ei pysty häiritä seksuaalisesti? Aloitetaan vaikka siitä, että ainakin puolet naisista alipukeutuu. Ahdistavaa, kun minne tahansa menee, niin joutuu katsoa naisten paljastelua.

Nainen ei ahdistele miestä pukeutumisellaan. Se että naisen paljas pinta ahdistaa sinua on eri asia.

Mitä varten alipukeutumista sitten harrastetaan? Taidetaan ihan tahallaan hakea reaktiota

Siksi kun nainen tykkää pukeutua sillä tavalla? Tänään esim. helteen takia? Mitä se oikeastaan sulle kuuluu? Ei mua kiinnosta miksi sä laitat päällesi mitä laitat. Omapa on makusi ja valintasi.

Naiset tykkää pukeutua sillä tavalla, jotta muut kiinnittäisi huomiota ja miehet läähättäisi. Tollaisten naisten kuuluisi saada samalla mitalla takaisin ja tulla kourituksi!

Miehen ei tarvitse kuolata kuin pavlovin koira. Opetelkaa itsehillintää ja kouluttakaa itsenne yhteiskuntakelpoisiksi, jos vanhempanne epäonnistuivat siinä.

Ei me läähätetäkään, vaan on ahdistavaa ettei missään voi olla rauhassa paljastelulta. Sitä varmaan naiset kuitenkin tavoittelee, jotta saisivat miehen

En mä halua tollasta naista joka paljastaa liki kaiken kaikille. Ihan vinkkinä vaan neideille.

Pukeudun ihan itseäni miellyttäviin vaatteisiin, eikä ole tarkoitus hakea hyväksyntää sinulta, eikä keneltäkään muulta. Sinä voit pitää mölyt mahassa ja kääntyä vaikka islamiin, josta voit löytää naisen burkhassa.

Burkhan ja itsensä paljastelun välissä on kyllä monta pukeutumisvaihtoehtoa. Ei se ole joko tai.

Minihame ja toppi on siinä välillä. Myös miesten juoksushortsit, joita on näkynyt paljon tänään.

Vierailija
578/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun otsikko ja sen aihe kannattaa lukea.

Ei vaan tämä on huuhaata suurin osa. En väitä, että miehiä ei häirittäisi, mutta ihan höpölöpötarinoita, keksittyä.

Okei, eli voimme vetää samat johtopäätökset naisten häirintäkokemuksista? Heitä kyllä häiritään, mutta ihan huuhaata suurin osa, keksittyjä?

Luultavasti. Amber Heardin ja Evan Rachel Woodin tyylisiä satutätejä, jotka haluavat uhriutua ja huomiota.

Vierailija
579/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon isokokonen niin ei ole väkivaltaa, kerran joku alko huutaamaan et tuu tänne niin saat turpaas, nousin ylös niin sit toine huus et anteeks kaveri on humalassa.

Perseestä on joskus naiset puristanu pari kertaa junassa, kerran kaupassa ja täyspotissa. Ei se mua tosin haittannu, tuli vaan heti mieleen yrittikö varastaa jotain sit tajus hymystä et jaa.

Vierailija
580/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha jeesustella. Miesten puheet naisista liikkuvat tasan samalla tasolla.

Jep, kaikkien miesten, sen homogeenisen massan jne...

Et taida olla ihan penaalin terävin kynä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme