Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, millaisen seksuaalisen häirinnän, ahdistelun tai väkivallan kohteeksi olet joutunut?

Vierailija
21.07.2022 |

Viime päivinä on puhuttu paljon naisiin kohdistuvasta katuhäirinnästä. Olisi hyvä kuulla myös miesten kokemuksia. Millaista teihin kohdistuva ahdistelu ja häirintä on ollut?

Kommentit (1359)

Vierailija
221/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

monissa on noita "kostoja" kun ei miestä kiinnostakaan- esim. litsareita. Niin tulee vaan mieleen että aika luonnevikaisen hommaa semmonen.

Vierailija
222/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vain tarkoittaa että se on vaikeaa, sekä miehille että naisille.

Naiseen kohdistuva seksuaalinen väkivalta tai väkivalta yleisesti on ihmisten mielestä väärin ja  tuomittavaa. Sitä piilotellaan ja hyssytellään, mutta noustessaan julkisuuteen aika moni ihminen sen tuomitsee.

Miehen kohdistuva raiskaus on lähinnä huvittavaa. mietitään miten se on edes mahdollista ja miehen pitäisi olla vaan tyytyväinen kun sai seksiä. On tässä pieni vivahde ero.

Mites on, vähättelevätkö enemmän tuota naiset vai toiset miehet? Ainakin itse kun olen lukenut esimerksiksi poikia rais kan neis ta naisopettajista, niin lähes kaikki kommentit miehiltä ovat tyyliä "kunpa itsekin olisi saanut teininä, ei taida poikaa itseään harmittaa, vähänkö kuumaa, joka teinipojan unelma"...

Mitä olen seurannut, niin naiset ei näihin taida sankoin joukoin kommentoida tai jaa twitterissä järkytteneinä?

Jep. Ja jos näistä tapauksista tekee avauksen AV. palstalle, ne poistatetaan. Kuten lähes kaikki aihe-alueet missä nainen on syyllistynyt rikokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitään.

M

Vierailija
224/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ilmiö tässä keskustelussa on se, että miehiä näköjään ahdistellaan melko paljonkin. Se tuli minulle melkoisena yllätyksenä.

Mutta kun miehet kertovat näistä kokemuksistaan, ei tässä ketjussa ole juuri niitä vähätelty. Olisi kiva, jos miehetkään eivät vähättelisi naisten kokemuksia, kuten usein tapahtuu kun naiset kertovat niistä.  Ahdistelu ei ole kenestäkään mukavaa, joten ei siis vähätellä niitä puolin eikä toisin.

Vierailija
225/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee varmaankin seksuaalisen häirinnän sekä ahdistelun puolelle se että työpaikallani eräs nainen on kysellyt minua kahvittelemaan vapaa-ajalla sekä se pyyti minua festareille mukaan, hän myös on kehunut ulkonäköäni ja hän on pariin kertaan tunkeutunut lähelle minua. Toi ei vielä vakavaa ole mutta työpaikkahäirintänä tuo menee.

Vierailija
226/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseen kohdistuva seksuaalinen väkivalta tai väkivalta yleisesti on ihmisten mielestä väärin ja  tuomittavaa. Sitä piilotellaan ja hyssytellään, mutta noustessaan julkisuuteen aika moni ihminen sen tuomitsee.

Miehen kohdistuva raiskaus on lähinnä huvittavaa. mietitään miten se on edes mahdollista ja miehen pitäisi olla vaan tyytyväinen kun sai seksiä. On tässä pieni vivahde ero.

Mites on, vähättelevätkö enemmän tuota naiset vai toiset miehet? Ainakin itse kun olen lukenut esimerksiksi poikia rais kan neis ta naisopettajista, niin lähes kaikki kommentit miehiltä ovat tyyliä "kunpa itsekin olisi saanut teininä, ei taida poikaa itseään harmittaa, vähänkö kuumaa, joka teinipojan unelma"...

Mitä olen seurannut, niin naiset ei näihin taida sankoin joukoin kommentoida tai jaa twitterissä järkytteneinä?

Kyllä minä uutisointien yhteydessä ole nähnyt naisten keskustelevan näistä paljonkin. Twitteriä en seuraa, mutta se nyt taitaa olla pääasiassa miesten käyttämä alusta.

Täh? No ei tasan ole, mistä moinen mielikuva?

Vierailija
227/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä eräs nainen tuli istumaan aina sohvalle ihan viereen. Kännissä alkoi puhua että haluaisi seksiä kanssani. Kerroin että olen homo. Sen jälkeen hänestä tuli kylmä ja vihamielinen.

Vierailija
228/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ilmiö tässä keskustelussa on se, että miehiä näköjään ahdistellaan melko paljonkin. Se tuli minulle melkoisena yllätyksenä.

Mutta kun miehet kertovat näistä kokemuksistaan, ei tässä ketjussa ole juuri niitä vähätelty. Olisi kiva, jos miehetkään eivät vähättelisi naisten kokemuksia, kuten usein tapahtuu kun naiset kertovat niistä.  Ahdistelu ei ole kenestäkään mukavaa, joten ei siis vähätellä niitä puolin eikä toisin.

Ehkä sekin nyt loppuu, kun vihdoin miehetkin saavat kertoa ja tulevat kuulluiksi?

Vierailija
229/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä eräs nainen tuli istumaan aina sohvalle ihan viereen. Kännissä alkoi puhua että haluaisi seksiä kanssani. Kerroin että olen homo. Sen jälkeen hänestä tuli kylmä ja vihamielinen.

Sitten tajusin että näin unta.

Vierailija
230/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee varmaankin seksuaalisen häirinnän sekä ahdistelun puolelle se että työpaikallani eräs nainen on kysellyt minua kahvittelemaan vapaa-ajalla sekä se pyyti minua festareille mukaan, hän myös on kehunut ulkonäköäni ja hän on pariin kertaan tunkeutunut lähelle minua. Toi ei vielä vakavaa ole mutta työpaikkahäirintänä tuo menee.

Kyllä sinun kannattaisi esimiehelle sanoa, että et koe naisen käytöstä asialliseksi. Siihen täytyisi puuttua.

Vierailija
231/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kertonut että kun hänellä ennen armeijan lähtöä oli blondit luonnonkiharat selkään asti ja oli kerran seissut baaristiskillä punainen farkkupaita (ihana ysärimuoti!) päällä, niin joku ukko oli käynyt peffaan kiinni ja murutellut :D vaikea oli kuulemma ollut sanoa kumpi oli ollut järkyttyneempi.

Vierailija
232/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monissa on noita "kostoja" kun ei miestä kiinnostakaan- esim. litsareita. Niin tulee vaan mieleen että aika luonnevikaisen hommaa semmonen.

Näin miehen näkökulmasta tuo on lähinnä normaalia käytöstä eikä poikkeus. 

Vierailija
233/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uutisointien yhteydessä ole nähnyt naisten keskustelevan näistä paljonkin. Twitteriä en seuraa, mutta se nyt taitaa olla pääasiassa miesten käyttämä alusta.

Täh? No ei tasan ole, mistä moinen mielikuva?

Joskus seurasin ja tuntui että aktiivisimmat twiittaajat olivat miehiä. Voi olla vain mielikuva. Käyttäjistä näyttää pieni enemmistö olevan miehiä, joten taisin olla väärässä.

Vierailija
234/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä yhteisymmärryksessä harrastetun nautinnollisen seksin jälkeen jossain vaiheessa nainen suuttui minulle, en tiedä mistä koska ei voinut asiasta puhua vaan olisi "pitänyt kyllä tietää" ja alkoi vihjailemaan että olen seksuaalirikollinen. En ole ikinä tuntenut itseäni niin loukatuksi. Muuten sitten on ollut vain kourintaa sekä etu että takapuolelta ja tekijänä sekä miehiä että naisia. Ai niin yksi koitti myös lääpiä väkisin.

Vierailija
235/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on poikkeuksellisen kova paikka jos miestä ei kiinnosta.

Eikös Iida Åfeldt itkenyt lehtijutussa kun joku mies ghostasi sen, vaikka itse oli ghostannut useasti aiemmin. Vasta oma kokemus järkytti.

Vierailija
236/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia nämä vastaukset tuolle yhdelle miehelle :D :D

Onko myös naisen vastuulla että häntä tullaan väkisin halaamaan? Miksi naiset te ette voi kysyä että onko ok halata? Miksi oletatte että kaikki miehet haluavat teidän syliinne, ja jos eivät halua niin heidän pitää siitä erikseen sanoa? Kysy jos haluat halailla tuttua tyyppiä, äläkä mene pyytämättä toisen iholle.

Kaksoisstandardit taas loistaa

Mä kyllä säädän itsekin etäisyyttä kädellä, jos joku yrittää väkisin halata. En vain ota sitä halailua vastaan. Känniset miehet voivat nimittäin olla yhtä päällekäyviä ja rasittavia kuin näköjään känniset naisetkin. Varmasti osa kun lukee näitä kokemuksia, ottaa opikseen ja kysyy seuraavilla kerroilla saako miestä halata. Mutta et voi olettaa, että kaikki tajuavat tai lukevat tätä palstaa. On siis hyvä miettiä, miten itse torpata tällaiset tilanteet, jos mahdollista.

Olisi naistenkin myös hyvä miettiä miten torpata miesten ahdistelut.

No tossa viestissähän just puhutaan siitä, miten hän torppaa miesten ahdisteluja.

Vierailija
237/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyaikana naiset ovat noin julmia ja pahoja? Luin tätä viestiketjua läpi ja hiljaiseksi vetää naisten töykeä ja ala arvoinen käytös.

Vierailija
238/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut perseen ja munien puristelijoita.

Yksi minua häiritsevä asia on se monen naisen asenne, että miehen oletetaan heti olevan iskemässä. Useammankin kerran on käynyt niin, että kun on alkanut juttelemaa baaritiskillä vieruskaverille tai pyytänyt jotakin tanssimaan, niin heti vastataan asenteella "olen naimisissa / en kaipaa irtoseksiä". Parempi kai pitää mölyt mahassa kuin jutustella naisten kanssa.

Vierailija
239/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kieltäytynyt humaltuneen naisen ehdotuksista yhteiselle illanvietolle ja kun ei ole seura todellakaan kiinnostanut niin homottelut ovat tulleet palautteeksi ja kerran käytiin suuttuneena käsiksi. Myös naisten on vaikea hyväksyä pakkeja.

Vierailija
240/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavasti totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme