Tajusin edustavani kaikkea sitä mitä naiset eivät halua parisuhteeseen. Osaatteko arvata millainen olen!?
Tilanne on huonoudessaan niin huvittava, että miksipä emme löisi sitä leikiksi?
Arvaatko millainen olen? Kommentoin vastaajille menikö oikein! Piristäkää ikisinkun päivää esittämällä veikkauksia :)
Kommentit (420)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit naisen olevan dominoiva osapuoli seksissä.
Kyllä.
ap
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Makaat paikallasi ja nainen hoitaa hommat vai että nainen myös pitelee ohjia ja ehdottaa asioita, eikä ole vain siirreltävä lelu?
Haluaisitko mielummin äitihahmon naiseksesi kuin olla mies naiselle?
Miksi vaihtoehtoina on äitihahmo tai "mies naiselle", mikä viitannee siihen että mies ottaa ohjat käsiinsä?
En osaa valita noista.
ap
Saa kertoa ihan omin sanoinkin tarkennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luettele itsestäänselvyyksiä (pedofiili, narkki, rikollinen, alkoholisti, vaikeasti mt-ongelmainen), mutta jos olet kaikkea muuta sellaista, mitä minä en haluaisi parisuhteeseen, niin olisit todennäköisesti
juro/hiljainen/sulkeutunut;
Hiljainen.
vietät paljon aikaa yksin
Kyllä.
eikä sinulla ole juuri kavereita eikä läheisiä suhteita perheeseen tai muihin ihmisiin;
Tämä ei osu.
et välitä eläimistä;
Välitän kyllä, mutta se ei tarkoita luontoon kuuluvan eläimen lukitsemista pienehköön asuntoon lemmikiksi tyydyttämään omia hoivaamisen tarpeita. En automaattisesti tuomitse tätä, mutta lemmikin ottaminen ei mielestäni ole välttämätön todiste eläinrakkaudesta. Osallistun luonnonsuojeluun ja olen aktiivi kahdessa luonnonsuojelujärjestössä. Rakastan luontoa. En mielestäni ole eläinvihaaja millään tapaa.
arvomaailmasi on oikealla ja sisältää erään populistisen puolueen ideologiaa;
Ei.
asuntosi on kämppä, ei koti;
Hyvä kysymys. Saattaa vähän sitä ollakin.
et ole kiinnostunut ruoasta, se on sinulle polttoainetta;
En ole erityisen kiinnostunut ruuasta.
et matkustele etkä ole tänäkään kesänä käynyt missään;
En matkustele ulkomaille, etenkään lentämällä.
pilkkaat vegaaneja ja "kettutyttöjä", et voisi kuvitellakaan osallistuvasi Prideen ja vastustat feminismiä.
Olen itse vegaani.Siinä muutama arvaus alkajaisiksi.
Muutama osui hyvin, ja joukossa oli mielenkiintoisia arvauksia.
apHäh. Tuossahan on monta ominaisuutta, jotka ovat miesten keskuudessa melko harvinaisia, ja tekisivät sinusta joillekin naisille aika hyvin saaliin. Esimerkiksi tietynlainen ympäristötietoisuus on naisilla paljon yleisempää, ja monesti he jättäytyvät yksin, kun eivät halua olla kumppanin kanssa joka ei jaa samaa arvomaailmaa.
Tuohon viittasin kejun alussa.
Ikävä kyllä nuo ominaisuudet eivä auta jos on miehenä täysin epähaluttava.
ap
Miten niin olet miehenä epähaluttava? Harvinaisen ruma naama? Ei lyhyyskään tai laihuus ole ongelma monelle naiselle. Itsekin annan tinderissä aina helpommin tykkäyksen lyhyelle kuin pitkälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
ap
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Makaat paikallasi ja nainen hoitaa hommat vai että nainen myös pitelee ohjia ja ehdottaa asioita, eikä ole vain siirreltävä lelu?
Miksi vaihtoehtoina on äitihahmo tai "mies naiselle", mikä viitannee siihen että mies ottaa ohjat käsiinsä?
En osaa valita noista.
ap
Koska naisille asetelma jossa nainen dominoi, on väärä.
Tasa-arvoa, mutta sängyssä mies vie. Tämä käy.
Tasa-arvoa, mutta sängyssä nainen vie. Ei mahdollista, vaan sitten on valittava vaihtoehto "mies on mammanpoika ja nainen on äitihahmo".
Ainakin minä naisena rakastan myös viedä, mutten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
ap
En osaa valita noista.
ap
Edellinen vastaaja kuvasi aika hyvin.
Tasa-arvoa, mutta sängyssä nainen vie.
Sanoinhan että olen täysin epähaluttava parisuhdemielessä :) Jos haluaisin tasa-arvoa parisuhteessa mutta sängyssä minä veisin "kuin mies", niin eikös se olisi aika haluttava piirre monenkin mielestä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
ap
En osaa valita noista.
ap
Sanoinhan että olen täysin epähaluttava parisuhdemielessä :) Jos haluaisin tasa-arvoa parisuhteessa mutta sängyssä minä veisin "kuin mies", niin eikös se olisi aika haluttava piirre monenkin mielestä?
ap
Siis olet sitä mieltä, että aina nainen vie. Millaisen viemisen kohteena ajattelit haluta olla+
Mietin vaan, että omasta mielestäni on sairaan tylsää, jos mies vie aina tai jos nainen vie aina. Roolithan vaihtuvat alati.
Ap, tarkoittaako tuo, että haluat maata seksissä paikallasi ja nainen tekee sulle mitä tekee? Tai että naisen pitää pukeutua opettajaksi ja hakata sua karttakepillä? Tai dominaksi ja laittaa sut kaulapantaan? Vai että nainen työntää rintansa sun suuhun ja sanoo, että ime mua? Tossa on miljoona eri variaatiota eikä tuo sun ulosanti vielä kerro mikä siinä on pielessä paitsi se, että se ulosanti on nihkeää.
Et itse asiassa ole kovin kiinnostunut naisista tai parisuhteen saamisesta. Juuri sen takia olet niin passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Et itse asiassa ole kovin kiinnostunut naisista tai parisuhteen saamisesta. Juuri sen takia olet niin passiivinen.
Tai sitten on varovaisen kiinnostunut, mutta kehityskaari on vielä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
ap
En osaa valita noista.
ap
ap
Siis olet sitä mieltä, että aina nainen vie. Millaisen viemisen kohteena ajattelit haluta olla+
Mietin vaan, että omasta mielestäni on sairaan tylsää, jos mies vie aina tai jos nainen vie aina. Roolithan vaihtuvat alati.
Samaa mieltä. Mutta oliko nyt niin, että ap:lla ei niitä sänkykokemuksia vielä ole? Johtuuko tuo alistuminen siitä, että hän kaipaa jotain opastusta? Katso netistä mallia, niin ei tarvitse etsiä opettajaa. Sieltä löytyy opetusmateriaalia vaikka kuinka paljon. Ja naisten lähestyminen alkaa siitä, että puhut heille ja jos joku on kiinnostava, niin pyydät treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
ap
En osaa valita noista.
ap
Tasa-arvoa, mutta sängyssä nainen vie. Ei mahdollista, vaan sitten on valittava vaihtoehto "mies on mammanpoika ja nainen on äitihahmo".
Ei ole väärä. Se ei vain kiihota. En ylipäänsä kaipaa sängyssä mitään viemistä, kyllä siellä molemmat yhtä lailla vievät toisiaan eli antavat toiselleen sitä, mitä hän haluaa, mutta olen kerran ollut miehen kanssa, joka halusi olla dominoitavana ja se riitti. Se ei vain kertakaikkiaan kiihota minua.
Jos kuvittelet, että seksuaalista mieltymystä voi muuttaa, niin helpointahan on muuttaa omaasi; ala itse kiihottua dominoimisesta.
Joko lyhyt ja lihava, tai lyhyt ja hyvin laiha.
Köyhä, persu ja huumorintajuton.
Sovinisti joka laittelee facebookiin meemejä siitä miten naisten alushousut tai karvoitus on kutistunut vuosien saatossa.
Halveksuu naisia ja näiden ammatillista osaamista, mutta kotiorja pitäis saada ja p*llua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
ap
En osaa valita noista.
ap
ap
Etkö sinä ole ihan itse kyllästymiseen saakka postannut tietoa ja on saattanut olla tilastojakin siitä, kuinka pieni vähemmistö naisista haluaa dominoida? Joten etkö ihan itse ole vastannut tuohon kysymykseesi? TOTTAKAI sinä olisit haluttava useampien naisten mielestä, jos suhtautuisi seksiin niin, ettei siinä kumpikaan jotenkin myyttisesti vie TAI haluaisit miehenä olla teistä kahdesta se dominoivampi.
Kasvoista ruma, ja alle 170 cm pitkä?
Onko tää taas näitä, joissa odotetaan naisten luettelevan kaikki kliseet, minkälaiset miehet ei saa naista ja siten taas todistaa, että on oikeassa ja naiset kamalia?
Miten sä voit edustaa KAIKKEA mitä nainen ei halua, jos sussa on vain yksi asia, mitä naiset ei halua?
Lähtisin sun kanssa treffeille vaikka Viikin pitkospuille tai Mustavuoren luoliin, jos pyytäisit. Mutta en tiedä, missä voitais kohdata toisemme päästäksemme treffeille.
Ei omia mielipiteitä tai uskallusta sanoa niitä ääneen. Enkä tarkoita politiikkaa tms, vaan esim. "Mitä syötäisiin tänään? Emmätiiä, ihan sama."
Vierailija kirjoitti:
Tää oli helppo kirjoitti:
Lyhyt ja köyhä.
Ensimmäinen oikein! Toinen riippuu siitä mitä pidetään köyhyytenä. Virallisen määritelmän mukaan en ole köyhä.
ap
Jos huolto jakaa avokäsin, ei ole absoluuttisen köyhä. Suhteellisen köyhä voi olla.
Mun exä oli ehkä sun kaltainen, vaikkei vegaani. Pinna paloi siihen jatkuvaan nössöilyyn ja siksi se on exä.
Löysi kyllä uuden, ihan muutamassa viikossa, vaikkei millään halunnut päästää minusta irti. Tärkeintä on, että kunhan vaan on joku, ei sen niin väliä kuka.