Tajusin edustavani kaikkea sitä mitä naiset eivät halua parisuhteeseen. Osaatteko arvata millainen olen!?
Tilanne on huonoudessaan niin huvittava, että miksipä emme löisi sitä leikiksi?
Arvaatko millainen olen? Kommentoin vastaajille menikö oikein! Piristäkää ikisinkun päivää esittämällä veikkauksia :)
Kommentit (420)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostut naisesta, osoitat sen lähtemällä seuraamaan häntä kadulla ja tiputtelet toistuvasti imeliä treffipyyntöjä postiluukusta?
Ei vaan välttelen kiinnostavaa naista jotta saisin kiinnostuksen loppumaan enkä elättelisi turhia toiveita.
apMikäköhän logiikka tuossakin on? Ihan sama, vaikka kysyisit suoraan lähdetkö treffeille. Jos hän kieltäytyy, niin lopputulos on sama kuin välttelytaktiikassa. Eikö siis kannattaisi kysyä...
Minkä ikäinen olet? 15 v?
Toinen ihminen välttyy kiusalliselta tilanteelta, ja toki minäkin.
Olen jo aika vanha.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole hirveän kiinnostunut naisista. Tarkoittaa että et tee aloitteita, et puhu tunteistasi, olet varovainen ja erittäin hidas etenemään.
Ensimmäiseen on mahdotonta vastata. Kiinnostusta ei voi suoraan tulkita miehen toiminnasta, eikä naisenkaan. Monet naisetkin saattavat olla erittäin kiinnostuneita mutta eivät silti tee aloitteita. Miehetkin ovat ihmisiä, ei testosteronilla toimivia koneita.
Loppu osui ja upposi. Näen ettei minulla ole mahdollisuuksia joten säästän naiset kiusallisilta tilanteilta.
ap
Mietitkö missään vaiheessa sitä että yrittäisit muuttaa tapojasi, kun tiedät mistä naiset eivät pidä? Puhutaan nyt naisista, mutta koskee molempia sukupuolia. Rakkaudessa varovaisuus ja tunteista puhumisen välttely on hyvin epäviehättävää sukupuolesta riippumatta.
En luettele itsestäänselvyyksiä (pedofiili, narkki, rikollinen, alkoholisti, vaikeasti mt-ongelmainen), mutta jos olet kaikkea muuta sellaista, mitä minä en haluaisi parisuhteeseen, niin olisit todennäköisesti juro/hiljainen/sulkeutunut; vietät paljon aikaa yksin eikä sinulla ole juuri kavereita eikä läheisiä suhteita perheeseen tai muihin ihmisiin; et välitä eläimistä; arvomaailmasi on oikealla ja sisältää erään populistisen puolueen ideologiaa; asuntosi on kämppä, ei koti; et ole kiinnostunut ruoasta, se on sinulle polttoainetta; et matkustele etkä ole tänäkään kesänä käynyt missään; pilkkaat vegaaneja ja "kettutyttöjä", et voisi kuvitellakaan osallistuvasi Prideen ja vastustat feminismiä.
Siinä muutama arvaus alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
sika?
Eivätkö kaikki miehet ole?
Paitsi minua ei ole jätetty, joten ehkä se hiiri kuitenkin osuu paremmin.
ap
Et osaa jutella naispuolisten työkaveriesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet noin 35-vuotias.
Osuu riittävän lähelle, hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostut naisesta, osoitat sen lähtemällä seuraamaan häntä kadulla ja tiputtelet toistuvasti imeliä treffipyyntöjä postiluukusta?
Ei vaan välttelen kiinnostavaa naista jotta saisin kiinnostuksen loppumaan enkä elättelisi turhia toiveita.
apMikäköhän logiikka tuossakin on? Ihan sama, vaikka kysyisit suoraan lähdetkö treffeille. Jos hän kieltäytyy, niin lopputulos on sama kuin välttelytaktiikassa. Eikö siis kannattaisi kysyä...
Minkä ikäinen olet? 15 v?Toinen ihminen välttyy kiusalliselta tilanteelta, ja toki minäkin.
Olen jo aika vanha.
ap
Käsi ylös kuka on välttynyt kiusallisilta tilanteilta näissä asioissa.
Kerran mies loikkasi minua pakoon baaripöydän yli, kun kysäisin miten hänellä on ilta mennyt. Eikä tuo ole edes pahin.
luet mangaa ja luulet kaikkien naisten etsivän dominoivaa miestä ja ettei alistuva kelpaa kellekään..
Olet selvästikin liian ARKA. Kenties liian vähän testosteronia?
Et uskalla puhua naisille normaalisti, vaan suhtaudut heihin ennakkoluuloisesti ja kyräillen. Netissä pidät tiiviisti yhteyttä vastantahtoisessa selibaatissa olevien keskusteluryhmään, jossa yhdessä säälitte itseänne. Joskus irl humalassa katkeruutesi purskahtaa esiin ilkeytenä?
Sulla on pieni pippeli ja häpeät sitä, ja juokset naisia karkuun. Itsetuntosi on huono, ja yrität löytää jonkun helpon reijän porattavaksi.
En luettele itsestäänselvyyksiä (pedofiili, narkki, rikollinen, alkoholisti, vaikeasti mt-ongelmainen), mutta jos olet kaikkea muuta sellaista, mitä minä en haluaisi parisuhteeseen, niin olisit todennäköisesti
juro/hiljainen/sulkeutunut;
Hiljainen.
vietät paljon aikaa yksin
Kyllä.
eikä sinulla ole juuri kavereita eikä läheisiä suhteita perheeseen tai muihin ihmisiin;
Tämä ei osu.
et välitä eläimistä;
Välitän kyllä, mutta se ei tarkoita luontoon kuuluvan eläimen lukitsemista pienehköön asuntoon lemmikiksi tyydyttämään omia hoivaamisen tarpeita. En automaattisesti tuomitse tätä, mutta lemmikin ottaminen ei mielestäni ole välttämätön todiste eläinrakkaudesta. Osallistun luonnonsuojeluun ja olen aktiivi kahdessa luonnonsuojelujärjestössä. Rakastan luontoa. En mielestäni ole eläinvihaaja millään tapaa.
arvomaailmasi on oikealla ja sisältää erään populistisen puolueen ideologiaa;
Ei.
asuntosi on kämppä, ei koti;
Hyvä kysymys. Saattaa vähän sitä ollakin.
et ole kiinnostunut ruoasta, se on sinulle polttoainetta;
En ole erityisen kiinnostunut ruuasta.
et matkustele etkä ole tänäkään kesänä käynyt missään;
En matkustele ulkomaille, etenkään lentämällä.
pilkkaat vegaaneja ja "kettutyttöjä", et voisi kuvitellakaan osallistuvasi Prideen ja vastustat feminismiä.
Olen itse vegaani.
Siinä muutama arvaus alkajaisiksi.
Muutama osui hyvin, ja joukossa oli mielenkiintoisia arvauksia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Et osaa jutella naispuolisten työkaveriesi kanssa.
Osaan kyllä. Työasioista ja tavallisista asioista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästikin liian ARKA. Kenties liian vähän testosteronia?
Liian arka kyllä. Testosteronitasoja en ole mittauttanut.
ap
Haluaisit naisen olevan dominoiva osapuoli seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit naisen olevan dominoiva osapuoli seksissä.
Kyllä.
ap
Sinulla on äitisuhteessa jotain hankaluuksia, olet idolisoinut isääsi ylitsekaiken ja jollain tapaa samaistut isääsi. Isäsi ei välttämättä mikään hyvä tyyppi ole, näin tarkemmin tutustuttuna. Yksi sisko joka naimisissa, etäinen sinulle, tai sitten ei sisaruksia ollenkaan. Mahdollisesti nyt elätät/huolehdit ikääntyneestä vanhemmastasi.
Teininä olit joukon laitamilla ja halusit hyväksyntää, mahdollisesti koulukiusattu mutta kuka ei -80 ja -90-luvulla. Olit ruipelo, pelkäsit vettä ja luit paljon Marvels-sarjakuvia joissa samaistuit pahiksiin, ei hyviksiin.
Olet ollut jossain vaiheessa elämääsi työtön, olet suhteellisen pärjäävä vaikka et mitenkään korkeasti koulutettu. Hyvä lukeminen ja jossain vaiheessa pöytälaatikkoon kirjoittaminen on harjoittanut kirjallisia taitojasi.
Sinulla on remppaamaton kylpyhuone ja mahdollisesti jotain tuhoeläimiä mitä myrkyttelet omin päin. Et ole koskaan omistanut kunnon partavettä ja olet opettanut heinäsirkkoja hyppäämään aitoja.
Ole hyvä
sika?