Fortumin pomon peruspalkka 125 000 euroa kuussa
Ja kaikki muut bonusherkut siihen päälle...
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008958880.html
Kommentit (28)
Taitaa olla palkkio, eihän valtion virkamies veroja maksa.
Onko koskaan toimitusjohtajan palkkaa alennettu?
Tuolla palkalla luulisi osaamistason ja riskienhallinnan olevan korkeinta mahdollista tasoa... Eiku...
Laitoin avoimen työhakemuksen just vetämään
Jos ei olisi ollut toimitusjohtajaa ollenkaan ja Fortum olisi vaan puksuttanut eteenpäin vanhalla kaavalla pitäen verkot itsellään eikä olisi mennyt mukaan Fennovoimaan, ei Venäjälle eikä ostanut Uniperiä niin se olisi ollut paljon kannattavampaa.
Olisin vaikka itse osannut olla sellainen mitään tekemätön toimari ja vaikka vain yhdistellyt paperiliittimiä toisiinsa työhuoneessani päivät pitkät ja Fortumilla menisi nyt hienosti verrattuna siihen mikä nyt on tosiasiallinen tilanne. Ja palkakseni olisi hyvin riittänyt kymmenesosa Rauramon palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Pelastaako Suomi nyt ilmastonmuutoksen? Minä ainakin olen hommannut jokapaikkaan puulämmityksen. Mökin puuta poltan ensitalven.
Odota vaan, niin tuokin porsaanreikä kyllä tullaan tavalla tai toisella tukkimaan, tai ainakin lisäämään joku maksu liian edullisen ja pienhiukkasia tuottavan lämmitystavan käyttämisestä.
Ei täälä saa mikään olla halpaa meille suomalaisille. Subventoidaan mieluummin vaikka saksaa että saavat halpaa vihreätä energiaa eli fossiilista maakaasua.
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan toimitusjohtajan palkkaa alennettu?
On ainakin silloin kun toimitusjohtaja on tuomittu vankeuteen.
Ei ollut löytynyt ministereitä eikä Fortumin hallituksen johtohenkilöitä kommentoimaan ko. etuusasiaa...