HS: Lähettifirma väitti käyneensä ovella, ei voitu toimittaa koska vastaanottaja ei ollut tavoitettavissa
Helsinkiläismies vietti koko päivän kotona etätöissä. Iltapäivällä lähettipalvelu laittoi hänelle viestin, ettei pakettia voitu toimittaa, koska mies ei ollut tavoitettavissa.
Kyseessä yllätys yllätys UPS. Minulla on täysin sama kokemus kyseisestä firmasta.
Kommentit (44)
Samaa tehdään postilla, oon alihankkija ja jos päivässä pitää viedä 50 pakettia ja niistä ehkä puolet mahtuu autoon niin ihan ohje on laittaa ilmoitus että ei ole ollut paikalla. Paljon ketterempää jättää postiin ne paketit ja sitten ajaa osoitteen läpi koska autoissa on laite jossa näkee missä auto ajaa. Jos menis vaikka oikeuteen niin ajokartasta voi todistaa että paikalla on "käyty". Aikaa säästyy n. 3 tuntia kun ei tarvitse käydä hakemassa uutta satsia. :) inside man
Olin päivän kotona ja odotin ovikellon pirahtavan, kun oli luvattu paketti tuoda.
Seuraavana aamun lähdi töihin, niin paketti oli jätetty ulkooven viereen -16 asteeseen ja se sisälsi maaleja, kiva kiva.
Tämä on rikollista toimintaa, valehtelevat harkitusti päin naamaa eikä kukaan muka voi mitään.
Kuskien vikahan tämä ei ole, mutta nämä yritykset pitäisi saada tällaisesta vakiintuneesta huijaritoiminnasta vastuuseen. Olin itse kerran sairaana koko viikon kotona ja sain tällaisen on yritetty tavoittaa viestin, en todellakaan hyväksynyt valhetta, soitin niin monta kertaa asiakaspalveluun, että lopulta kyllästyivät ja hakivat paketin noutopisteestä ja toivat sen kotiin, mistä olin maksanut. En ollut helppo asiakas, enkä aio olla jatkossakaan.
Mulla sama juttu, paketti jäi toimittamatta kotiin ja kun olen soittanut aspaan olisi pitänyt noutaa se jostain hevonkuusesta. No en nouda kun olen nimenomaan maksanut siitä että se tuodaan kotiovelleni.