Saako ahdistus sinut syömään enemmän, vai meneekö ruokahalu?
Kommentit (14)
Mitä huonompi oli, sitä enemmän syön.
Oleen juonut viiinaa nyt 7 vuotta putkeen. Lasissa on tänään yli puolitraaa jaloviiinaa. Saan helpotuksen sillä. Se pitää minut hengisssä.
Syömään enemmän.
Jos joku lakkaa ahdistuneena syömästä, lääkäri antaa kahden viikon sairausloman.
Jos joku alkaa ahdistuneena ahmia, lääkäri: "potra työntekijä, tekee vaikka muidenkin työt".
Ei ahdistus yleensä vaikuta mitenkään, mutta masennus vie ruokahalun, samoin myös stressaavat tilanteet, esim. epämiellyttävät yllätysvieraat jotka on pakko ottaa vastaan.
Ei, en rupea selittämään, miksen voi vain kieltää vieraita tulemasta, koska se ei ole tässä niin olennaista.
Minulla masennus lisää ruokahalua, stressaantuneena taas ruokahalu menee pois.
Saa syömään enemmän. Mietin asiaa viimeksi eilen, ts. olisiko jokin muu toiminto, joka auttaisi yhtä hyvin. Vaikka siivoaminen :)
Minulla ei mene ruokahalu edes sairaana. Tai sitten en vain ole ollut tarpeeksi kipeä vielä.
Äärimmäisen ahdistuneena menee ruokahalu, "keskitasolla" normaali ruokahalu ja ehkä jotain herkkumielitekoja.
Menee ruokahalu. Varsinkin jos on jotain surua, en pysty syömään. Laihdun vaan.
Mulla ei ole koskaan niin kurja olo, edes sairaana, että ruokahalu menisi. Valitettavasti.
Ahdistus saa ahmimaan, suru olemaan syömättä. Ero on näppärä laihdutuskeino.
Pieni ahdistus - ruoka auttaa
Suuri ahdistus - ruokahalu katoaa ja voin ihan fyysisesti pahoin
Saa syömään enemmän. Olisikin toisin päin, mutta minulla menee ruokahalu vain kun olen todella kipeä.