Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan se amy tosiaan nyt päässyt tositoimiin? pidetään sormet ristissä ja toivotaan parasta.

tikru

Vierailija
42/44 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kiittelemään lauantaisesta treffiseurasta! Mukava oli nähdä teitä kaikkia, vaikka olinkin ehkä hieman vaisu, kun väsytti niin kauheasti aamun klo 6 herätys, jonka pikku-ukko oli äidille järjestänyt. Lisäksi yritin huonolla menestyksellä viihdyttää poitsua. Meidän pikku-quu ei siis oikein osannut käyttäytyä, mutta eihän sille valitettavasti voi mitään, jos vaavia joku sattuu harmittamaan... Toivottavasti kaikki muut ravintolassa olleet ei ihan hermostunut meihin. :/ Sama natina jatkui kotona koko illan, joten olen tänään ollut ihan tööt. :) Mikähän quulla oikein oli, kun tänään hän on taas ollut kuin enkeli mummin ja ukin luona hoidossa, kun me itse käytiin kaverien kanssa brunssilla pienen juhlan kunniaksi... Join skumppaa ja viiniäkin ekaa kertaa melkein vuoteen, hihhei! :)

Jännä, miten sitä tunsi itsensä vähän ulkopuoliseksi odottajamammojen treffeillä, vaikka itse olin samassa tilanteessa vasta pari kuukautta sitten! Syy ei siis tietenkään ollut muiden treffeillä olijoiden vaan ihan se, että itsellä ei ollutkaan mahaa mitä silitellä, vaan masussa oleillut poitsu kieppui siinä sylissä ja yritti parhaansa mukaan asettaa haasteita mun ruokailulle. Kiitos vielä AinoAuroralle " varasylistä" !

Jään odottelemaan teitä tuonne vauvapuolelle. Amyhan taitaakin siirtyä sinne jo tosi pian. Suppareita vaan ja onnea matkaan!

-Q- ja rakas pikkuriiviö q

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis ajattelin hiukan urkkia teidän keskusteluanne, kun torstaina pärähti plussa ruutuun. Raskausviikkoja " huimat" 4+2, eli ihan alkumetreillä ollaan.

Mitä vain voi vielä tapahtua, mutta päätin olla murehtimatta ja nauttia tästä pikku " mykkyrästä" ! Kaikki on siis uutta ja jännää, joten tässä sitä pää pyörällä miehen kanssa ollaan :). T. peipposka ja pikkuinen mykkyrä.

Vierailija
44/44 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokohan Amy on tositoimissa!? :) Hui kun jänskättää.. Ihanaa..

Peipposkalle tervetuloa! Sekaan vain, tännehän mahtuu..

Ja kiitokset kommenteista Tigger & Osborne.. Päätin juuri että yritän mahtua mun " viekottelevaan" yöasuun ja raastaa miehen tuolta jalkapallon äärestä petiin toviksi.. ;) Katsotaan toimiiko.. Hih!

Huomenna neuvolaan! Öitä kaikille!

Mammanalku + tiitiäinen 16+2