Olenko kohtuuton jos oletan, että..
Miehen veli on lomalla meillä poikansa kanssa. Nyt neljättä päivää. Veli käy usein kylässä. Nyt lomallaan ovat viikon. Veli ei ole tiskannut kertaakaan astioita ja olettaisin, että näin pitkään oleva vieras osallistuisi siihenkin. Varsinkin kun Miehen Veli kyseessä..4 ihmisestä tulee huomattavasti enemmän tiskiä kuin 2.. Minun sisareni tiskaa aina, kun on kylässä..
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiesit vieraiden tulosta. :)
Muistamme hyvin edellisen aloituksesi, jossa kerroit, että miehesi on taas kutsunut veljensä teille lomailemaan. Ja valitit silloin jo ennakkoon tilanteesta.
Joo tiesin päivää ennen..Oikeastaan edellisenä iltana. Minulta ei edes kysytty käykö se. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein miehesi tiskaa, ap?
Harvemmin..Ja silloinkin pakotettuna..Ap
Olet kohtuuton. Miehesi voi tiskata veljensä tiskit kun kerran hänen vieraana ovat.
Mulla on lähestulkoon aina ollut tiskikone ja silloin kun ei ollut niin en edes ajatellut että miehen veljen pitäisi tiskata kun on useamman päivän vierailulla.
Mä en tosin ollut vastuussa kaikista kotitöistä koska mies teki osansa ja veljensäkin osallistui joihinkin askareisiin että saadaan nopeammin pois alta tai ettei minun tai mieheni tarvitse jne.
Kuinkas teillä?
Voit toki pyytää auttamaan tiskien tiskaamisessa niin kuin normaalisti tehdään kun on paljon hommaa.
Luulen kuitenkin ettei sun ongelma ratkea sillä että miehesi veli alkaa tiskaamaan vaikka se saattaisi vähentää harmitustasi hetkellisesti.
Olenko kohtuuton jos oletan, että..
Miehen veli on lomalla meillä poikansa kanssa.
Asia selvisi kyllä tekstistä, ensin hämmennyin luettuani otsikon ja ensimmäisen lauseen :D
Jos saisi suunsa auki, niin ei tarvitsisi olettaa. Eri perheissä on varmasti erilaiset tavat tässäkin asiassa.
Oispa meilläkin niin. Vaimo änkeää joka paikkaan mukaan.