Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikan naisen saamat kommentit ulkonäöstä!

Vierailija
21.07.2022 |

Eli tänään eräs henkilö kysyi multa töissä ihan suoraan ollessamme kahden, että onko mulla syömishäiriö?! Juu, olen hoikka ja olen sitä aina ollut ja tulen olemaan. Syön kyllä, mutta pysyn vain hoikkana, enkä osaa sanoa miksi. Siis tämä sama litania, minkä joudun aina sanomaan, kun joku taivastelee, että olempa mä pieni jne. Sit jos vaikka buffetissa joskus kerran vuodessa käydessäni syön paljon, sitäkin taivastellaan ja jos otan pienen annoksen, niin huudetaan, että syö, nainen, että lihot vähän!
Tuntuu tosi pahalle, kun tuntuu, että on jatkuvan luupin alla ja jotenkin epäkelpo, kun on hoikka. Tänään vielä jälkikysymyksinä tuli, että mitä ja miten syön.. Aamulla? Lounaalla?
Siis kuka aikuinen ihminen joutuu tiliä tekemään tällaisista ja miksi se on ok ja hyväksyttävää hoikan ihmisen kohdalla?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176 cm 62 kg. Vielä neljän lapsen jälkeenkin mun kehoani kommentoidaan aivan liikaa. Olen läpeensä kyllästynyt. Mä nyt vaan olen tämän kokoinen ilman syömisongelmaa.

Olet aika laiha.

Olen varma että jos sinua ottaa takaapäin voi peukalolla tunnustella peräaukosta missä ka*lu kulkee

Aina nämä kaappihomot jaksaa tulla joka paikkaan länkyttämään.

Vierailija
62/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa painoa lisää, vaikka söisit kuinka paljon, sinulla on jokin tauti. 

Kaikki, jotka väittävät, etteivät liho millään keinolla, valehtelevat joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Ap ei tasan tarkkaan ole yrittänyt lihottaa itseään, vaan kuuluu niihin, jotka yhden keksin syötyään ovat "niin täysi, ettei mahaan mahdu enää rusinaakaan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176 cm 62 kg. Vielä neljän lapsen jälkeenkin mun kehoani kommentoidaan aivan liikaa. Olen läpeensä kyllästynyt. Mä nyt vaan olen tämän kokoinen ilman syömisongelmaa.

Olet aika laiha.

Olen varma että jos sinua ottaa takaapäin voi peukalolla tunnustella peräaukosta missä ka*lu kulkee

Aina nämä kaappihomot jaksaa tulla joka paikkaan länkyttämään.

Moi Sofia

Onko implantit sivussa?

Vierailija
64/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kanssa tuntematon nainen tullut kysymään eräissä juhlissa, että onko minulla anoreksia! Nauroin vaan että ei. Myönnettäköön, että olin silloin aika hoikka (171/55), mutta anoreksia on mielenterveysongelma enemmänkin kuin mikään paino tai vartalon muoto. Lihavalla tai normaalipainoisellakin voi olla anoreksia/joku muu syömishäiriö!

Mulla on hoikkuus geeneissä, molemmat vanhemmat hoikkia. Syön 5 kertaa päivässä ja arkiliikun normaalisti. Tuolloin 55kg painavana en syönyt käytännössä lainkaan herkkuja.

Nykyään herkuttelen useita kertoja viikossa ja limuakin menee välillä, paino onkin noussut +5kg noista ajoista.

Ilkeitä kommentteja olen valitettavasti kuullut koko ikäni, luurangoksi haukkumista jne. Yleensä haukkujilla itsellään on ollut vähän enemmän painoa. Ehkä heitäkin on haukuttu, ja nyt maksavat sitten potut pottuina? Mutta väärään osoitteeseen menee, minä en ole haukkunut ketään.

Vierailija
65/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vaan yksi tapaus, on myös pidetty työpaikalla tukevien rouvien toimesta esitelmiä siitä kuinka ennen vanhaan kukkakepit eivät saaneet puolisoa ollenkaan ja siitä kuinka miehen pitää olla miehen kokoinen on myös ollut puhetta ihan riittävästi.  No, iän myötä olen lihonut ja rapistunut sen verran, että saan jo olla rauhassa.

Ratkiriemukkaintahan tuossa on se, että nämä esitelmät tulee yleensä naisilta jotka itse ovat mursun, eivätkä naisen kokoisia.

Vierailija
66/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut melkein 30 kg ja vielä on vähän matkaa normaalipainoon. Juurikaan kukaan ei ole kommentoinut mitään. Ehkä nykyään jankataan niin kovin, ettei kenenkään kehoa saa kommentoida, että kukaan ei oikeasti kommentoi.

Itse kaipaisin nyt enemmän kuin mitään muuta, että joku sanoisi vau, oletpa kaunis tai mennyt pieneksi tai jotain. Nyt vaan koen että kaikki näkevät mut samana rumana mursuna mitä ennenkin olin.

Vierailija
67/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut melkein 30 kg ja vielä on vähän matkaa normaalipainoon. Juurikaan kukaan ei ole kommentoinut mitään. Ehkä nykyään jankataan niin kovin, ettei kenenkään kehoa saa kommentoida, että kukaan ei oikeasti kommentoi.

Itse kaipaisin nyt enemmän kuin mitään muuta, että joku sanoisi vau, oletpa kaunis tai mennyt pieneksi tai jotain. Nyt vaan koen että kaikki näkevät mut samana rumana mursuna mitä ennenkin olin.

Hyvä sinä! Kyllä muutkin ovat varmasti huomanneet muutoksen, vaikkeivät kehua kehtaakaan

Vierailija
68/68 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se epäkohteliasta ja asiatonta. Siihen ei kuitenkaan sisälly sitä inhoa, mikä lihavien komnentointiin liittyy.

Harjoittele tulevia tilanteita varten. Sinun ei tarvitse selittää tai edes vastata kenellekään mitään.

Miten niin ei sisälly inhoa? Ei ne mulkoilut kroppaani tai lautaseni sisältöä kohti tunnu muulta kuin vihamielisiltä.

Itse tietenkin tiedät parhaiten, herätätkö inhoa muissa.

Yleensä kuitenkin hiikkuudesta huomaittaminen on kateutta toisin kuin lihavuudesta huomauttaminen.

Ehkä inho tulee jostain muusta sinussa?