Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies tuijottelee ja flirttailee...

Kesäflirttiä vain
21.07.2022 |

Niin. Olen tuntenut erään varatun, avoliitossa olevan, miehen puolisen vuotta, kun käymme samassa harrastuksessa.
Mies tuijottaa pitkiä aikoja minua joka kerta, jopa silloin kun emme keskustele edes ja vaikka hän puhuu toiselle hän saattaa katsella mua. Hän hymyilee kovasti ja hänellä on aina asiaa minulle vaikka mistä. Musiikista, politiikasta, hän jotenkin haluaa kaiken huomioni ja tekee tikusta asiaa. Tulee luokseni ja kysyy, noh mites sä voit tänään? :) Puhuttelee mua nimelläni ainoana ryhmässä ja jos inahdankin jotain, hän on heti jatkamassa "niin mitä olitkaan sanomassa" vaikka olisin vain yskäissyt!

Katseemme kohtaavat usein ja molempia hymyilyttää tai alamme nauraa yhdessä jollekin. En tiedä huomaavatko muut tämän. Hän varmistaa aina lopuksi, että tulen seuraavalla kerralla, ja kiittää minua kun olin mukana ja tosiaan kysyy "tulethan sitten ensi kerrallakin?"

Mites yleistä tällainen toiminta on, että pidetään teerenpelejä vaikka on oma tyttöystävä kotona?? Kysyn vaan. Miten minun tulisi toimia?
Olen periaatteessa kiinnostunut hänestä ja viihdyn hänen kanssaan mutten tietenkään voi enkä halua edetä mitenkään koska hän on varattu.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muut harrastajat ajattelee hänestä, kai ne on huomanneet hänen käytöksen. Eikö ole tullut kommentteja. Kohta kaikki tietää millainen mies se on ja sinä olet mukana juoruissa. Ettekö yhtään mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi