Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies tuijottelee ja flirttailee...

Kesäflirttiä vain
21.07.2022 |

Niin. Olen tuntenut erään varatun, avoliitossa olevan, miehen puolisen vuotta, kun käymme samassa harrastuksessa.
Mies tuijottaa pitkiä aikoja minua joka kerta, jopa silloin kun emme keskustele edes ja vaikka hän puhuu toiselle hän saattaa katsella mua. Hän hymyilee kovasti ja hänellä on aina asiaa minulle vaikka mistä. Musiikista, politiikasta, hän jotenkin haluaa kaiken huomioni ja tekee tikusta asiaa. Tulee luokseni ja kysyy, noh mites sä voit tänään? :) Puhuttelee mua nimelläni ainoana ryhmässä ja jos inahdankin jotain, hän on heti jatkamassa "niin mitä olitkaan sanomassa" vaikka olisin vain yskäissyt!

Katseemme kohtaavat usein ja molempia hymyilyttää tai alamme nauraa yhdessä jollekin. En tiedä huomaavatko muut tämän. Hän varmistaa aina lopuksi, että tulen seuraavalla kerralla, ja kiittää minua kun olin mukana ja tosiaan kysyy "tulethan sitten ensi kerrallakin?"

Mites yleistä tällainen toiminta on, että pidetään teerenpelejä vaikka on oma tyttöystävä kotona?? Kysyn vaan. Miten minun tulisi toimia?
Olen periaatteessa kiinnostunut hänestä ja viihdyn hänen kanssaan mutten tietenkään voi enkä halua edetä mitenkään koska hän on varattu.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella ilkeää osoittaa tarpeetonta huomiota varattuna ollessaan, etenkin jos huomion kohde on sinkku. Siinä kun toisella helposti tunteita herää, ja silloin on myös vaikeaa koittaa treffailla ja kiinnostua jostain toisesta joka olisi vapaa. Ja herra flirttailija sitten itse kotona kuitenkin nauttii kaikista parisuhteen eduista kun taas toinen on yksin. Epäreilua ja ajattelematonta kertakaikkiaan.

Vierailija
42/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieslapsen vaimolta, miten hän toivoo sinun toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä mieslapsen vaimolta, miten hän toivoo sinun toimivan.

eipä minulla ole häneltä mitää kysyttävää kun en tunne koko ihmistä. mutta voisin mieluumminkin ehdottaa heitä menemään pariterapiaan sillä mies vaikuttaa meneväiseltä sortilta ja on muutenkin käyttäytynyt epäasiallisesti mielestäni ollessaan varattu. jatkuva flirttailu toisen kanssa on suhteen rajoilla leikkimistä.

siis jos hän näkee heidän suhteellaan toivoa ja jatkoa.

sellaiset terkut siihen osoitteeseen vaan!

Vierailija
44/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella ilkeää osoittaa tarpeetonta huomiota varattuna ollessaan, etenkin jos huomion kohde on sinkku. Siinä kun toisella helposti tunteita herää, ja silloin on myös vaikeaa koittaa treffailla ja kiinnostua jostain toisesta joka olisi vapaa. Ja herra flirttailija sitten itse kotona kuitenkin nauttii kaikista parisuhteen eduista kun taas toinen on yksin. Epäreilua ja ajattelematonta kertakaikkiaan.

Juuri näin. kiitos vastauksesta. olen sinkku joten toki miehen huomio on ollut imartelevaa. mutta alan nähdä hänen toimintansa realistisessa valossa eikä se ole enää oikein mielestäni.

Ap 

Vierailija
45/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. kiitos vastauksesta. olen sinkku joten toki miehen huomio on ollut imartelevaa. mutta alan nähdä hänen toimintansa realistisessa valossa eikä se ole enää oikein mielestäni.

Ap 

Kyllä, olen tajunnut, että kyse on vain huvista ja piristyksestä ilman aikomustakaan esim. erota tai että kotona on edes mitään sen kummempia ongelmia. Kunhan vaan on urauduttu ja vähän tylsistytty ja tekee mieli vähän vilkuttaa silmää tai leikkiä herrasmiestä, kun se vieras nainen ehkä hymyilee ja vaikuttaa ilahtuneelta, kun taas vaimo vaan työntää imuria käteen ja kysyy että ostitko maitoa. Ymmärrettävää joo, mutta ajattelematonta. Tsemppiä!

Vierailija
46/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä sosiaalisia normeja ja pippeli ohjaa käytöstä housuihisi. Kyllä nyt normaalikin innostuu ihmisistä, mutta se lepertely alkaa olla viettivientistä toimintaa varatulta.

Pidän häntä ns kilttimiehenä, eli kilttinä, hyväkäytöksisenä jne. Siksi ihmetyttää että hän niin "avoimesti " ryhmässä osoittaa kiinnostusta. Asiaa ei helpota se, että koen hänet vetävänä ja odotan itsekin aina tapaamista.

Mutta näissä asioissa on sääntönsä ja jos ajattelen ,että hän toimisi noin kun olisimme yhdessä niin sydän siinä särkyisi. 

miehet!!!!

Elikkä tässä nainen flirttailee miehelle aktiivisesti ja on saanut varatun miehen vastaamaan flirttailuun, ja nyt kun varattu mies on innostunut tilanteesta, niin flirttinainen huutaa:

miehet!!!!

M39

Vierailija
47/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Kyllä, olen tajunnut, että kyse on vain huvista ja piristyksestä ilman aikomustakaan esim. erota tai että kotona on edes mitään sen kummempia ongelmia. Kunhan vaan on urauduttu ja vähän tylsistytty ja tekee mieli vähän vilkuttaa silmää tai leikkiä herrasmiestä, kun se vieras nainen ehkä hymyilee ja vaikuttaa ilahtuneelta, kun taas vaimo vaan työntää imuria käteen ja kysyy että ostitko maitoa. Ymmärrettävää joo, mutta ajattelematonta. Tsemppiä!

on tässä muutakin ja on hän on vihjaillult parisuhteensa tilasta ( ei hyvä ) mutta tämä menee nyt liian vaikeaksi.

minä en oikeastaan (enää ) halua mitään tuosta miehestä. hän vain käy siellä harrasteessa missä minäkin, mutta teen kyllä selväksi että kanssani ei jatkossa pelleillä flirttailemalla yksipuolisesti.

Kiitos!

Vierailija
48/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pieni flirtti on virkistävää, nauti siitä! Niin kauan kuin mitään muuta ei tapahdu, niin on ok.

Vierailija
49/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä sosiaalisia normeja ja pippeli ohjaa käytöstä housuihisi. Kyllä nyt normaalikin innostuu ihmisistä, mutta se lepertely alkaa olla viettivientistä toimintaa varatulta.

Pidän häntä ns kilttimiehenä, eli kilttinä, hyväkäytöksisenä jne. Siksi ihmetyttää että hän niin "avoimesti " ryhmässä osoittaa kiinnostusta. Asiaa ei helpota se, että koen hänet vetävänä ja odotan itsekin aina tapaamista.

Mutta näissä asioissa on sääntönsä ja jos ajattelen ,että hän toimisi noin kun olisimme yhdessä niin sydän siinä särkyisi. 

miehet!!!!

Elikkä tässä nainen flirttailee miehelle aktiivisesti ja on saanut varatun miehen vastaamaan flirttailuun, ja nyt kun varattu mies on innostunut tilanteesta, niin flirttinainen huutaa:

miehet!!!!

M39

aluksi kai flirttailin takaisin vetävälle miehelle, kun oletin että hänkin on vapaa! 

kuinkas sitten kävikään, eipäs olekaan!

miehet!!!!!!!! 

Vierailija
50/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

on tässä muutakin ja on hän on vihjaillult parisuhteensa tilasta ( ei hyvä ) mutta tämä menee nyt liian vaikeaksi.

minä en oikeastaan (enää ) halua mitään tuosta miehestä. hän vain käy siellä harrasteessa missä minäkin, mutta teen kyllä selväksi että kanssani ei jatkossa pelleillä flirttailemalla yksipuolisesti.

Kiitos!

Todennäköisesti se avovaimo ei tiedä ollenkaan, että parisuhteen tila on (muka) huono. Se on vain kiva narratiivi, millä voi selittää itselleen sopimattoman käytöksen.

Vierailija
51/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää peliä kanssasi, koska huomaa, että se tehoaa. Petaa seuraavaa suhdetta tai haluaa pöksyihisi. Haluatko oikeasti selän takana toisen kanssa pelejä pitävän varatun? Vaihtaisin harrastusryhmää sanomatta häntäheikille mitään.

kiitos vastauksesta.En halua. mutta hän ei vaikuta miltään häntäheikiltä. olemme aika samanlaisia, juttelemme paljon on yhteiset kiinnostukset elämästä jne. viimeksi kerroin eräästä tuttavamiehestä ohimennen ja hän meni hiljaiseksi ja ärsyyntyi ja loi tulikivenkatkuisia katseita minuun eikä puhunut mitään aikoihin. eikai hän ollut mustasukkainen??

Ei vaikuta häntäheikiltä vaikka flirttailee sulle avoimesti kun on oma nainen kotona?

Vierailija
52/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen pieni flirtti on virkistävää, nauti siitä! Niin kauan kuin mitään muuta ei tapahdu, niin on ok.

no hän flirttailee sillä, että millasta ois jutella kahden kesken ja miettii ryhmän ulkopuolisia menoja ja varmistelee että "tulethan varmasti sitten mukaan"? tulee vain tunne, että hän on todella innostunut minusta. en ole tottunut tällaiseen tai siitä on kauan aikaa niin siksi hämmentävää..

Kuten sanottua minäkin olen huomioinut hänet alusta saakka ja olen sinkku, niin ei tunnu hyvältä että hän flirttailee täysillä kanssani.

Vierailija
53/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää peliä kanssasi, koska huomaa, että se tehoaa. Petaa seuraavaa suhdetta tai haluaa pöksyihisi. Haluatko oikeasti selän takana toisen kanssa pelejä pitävän varatun? Vaihtaisin harrastusryhmää sanomatta häntäheikille mitään.

kiitos vastauksesta.En halua. mutta hän ei vaikuta miltään häntäheikiltä. olemme aika samanlaisia, juttelemme paljon on yhteiset kiinnostukset elämästä jne. viimeksi kerroin eräästä tuttavamiehestä ohimennen ja hän meni hiljaiseksi ja ärsyyntyi ja loi tulikivenkatkuisia katseita minuun eikä puhunut mitään aikoihin. eikai hän ollut mustasukkainen??

Ei vaikuta häntäheikiltä vaikka flirttailee sulle avoimesti kun on oma nainen kotona?

no niin kai sitten hän on ,en tiedä. tietysti faktat puhuvat puolestaan tässä tilanteessa.

parempi kai unohtaa hänet ja harrastus. en pysty enää siellä ihastuneena käymään.

Vierailija
54/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni flirtti? Kohteena on yksi ja sama nainen ja flirtti on jatkuvaa. Kyllä mulle ainakin tulisi petetty olo, jos mieheni käyttäytyisi noin selkäni takana.

Vierailija
55/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Kiitos!

Todennäköisesti se avovaimo ei tiedä ollenkaan, että parisuhteen tila on (muka) huono. Se on vain kiva narratiivi, millä voi selittää itselleen sopimattoman käytöksen.

luultavasti niin. minulle hän selitti, että "no huonosti meillä menee ja saattaa tulla ero" mutta hei mitäs Sinä, mites tää meidän harraste ja hokee nimeäni kuin mielipuolinen ja kantaa kahvia eteeni ja tuijottelee hymyillen. mitä siihen voi tehdä kuin hymyillä ja olla passattavana?  ;D no leikki sikseen, kai tämä leikki on nyt katsottu ja nähty ja mun aika mennä eteenpäin.

Vierailija
56/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet!!!!

Flirttailee sun kanssa kun kaikki eleet, ilmeet, jutut uppoaa ja saa mitä haluaa, lopulta varmaan petiinkin. Siihen se sitten loppuukin.

Vierailija
57/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni flirtti? Kohteena on yksi ja sama nainen ja flirtti on jatkuvaa. Kyllä mulle ainakin tulisi petetty olo, jos mieheni käyttäytyisi noin selkäni takana.

tämän halusin kuullakin, mielestäni tuo on "mikropettämistä" kun noin selvästi osoittaa julkisesti kiinnostusta ja ihastusta ja on varattu.

samoin olen pettynyt tuohon toimintaan sekä itseni että hänen tyttöystävänsä puolesta. ei hyvä juttu ollenkaan. jos olisin yhdessä hänen kanssaan joskus, hän tekisi saman minullekin!

Vierailija
58/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet!!!!

Flirttailee sun kanssa kun kaikki eleet, ilmeet, jutut uppoaa ja saa mitä haluaa, lopulta varmaan petiinkin. Siihen se sitten loppuukin.

voin kertoa että ei tule onnistumaan. olen itse hyvin nirso ja vaikea miesten kanssa. mutta pidän normaalia flirttiä normaalina aikuisten kivana juttuna, niin myös tutustutaan uusiin ihmisiin. en tiennyt aluksi 2-3kk että hän on varattu. näköjään ei olisi pitänyt flirtata ollenkaan. 

yllätyksenä tuli se avovaimo sitten, eli kävi ns vanhanaikaisesti.

Vierailija
59/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, pelottavaa. Vaikuttaa kontrolloivalta ja mustasukkaiselta. Ettei vaan olisi narsisti.

no en usko, vaan ihan tavallinen hyvällä tavalla. 

hän vain vaikuttaa olevan avoimen innostunut musta, mikä Hieman ihmetyttää vaikka meidän välillä onkin luontaista kemiaa, kun on varattu. ei ole sormusta mutta tyttöystävä on. tosin hän on niin avoin toisaalta että on puhunut ettei tiedä jatkuuko se heidän juttunsa. meidän kaveruus on liukunut tällaisiin keskusteluihin ihan huomaamatta. itse yritän toimia kaveripohjalta, mutten voi mitään että katseeni usein hakeutuu sinne missä hän on ja nyt mietin muulloinkin häntä kuin vain harrasteessa.

voi perseen perse!

Typerä provohan tää oli mutta jatka toki..

Vierailija
60/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle koittaa varattu mies jopa maksella lounaita, antaa lahjoja ja tarjoaa jatkuvasti apua. Ja sama tilanne, olisin kiinnostunut jos olisi vapaa. Inhottava tilanne.

Otatko sä silti ne lounaat, lahjat ja avun vastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme