Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies tuijottelee ja flirttailee...

Kesäflirttiä vain
21.07.2022 |

Niin. Olen tuntenut erään varatun, avoliitossa olevan, miehen puolisen vuotta, kun käymme samassa harrastuksessa.
Mies tuijottaa pitkiä aikoja minua joka kerta, jopa silloin kun emme keskustele edes ja vaikka hän puhuu toiselle hän saattaa katsella mua. Hän hymyilee kovasti ja hänellä on aina asiaa minulle vaikka mistä. Musiikista, politiikasta, hän jotenkin haluaa kaiken huomioni ja tekee tikusta asiaa. Tulee luokseni ja kysyy, noh mites sä voit tänään? :) Puhuttelee mua nimelläni ainoana ryhmässä ja jos inahdankin jotain, hän on heti jatkamassa "niin mitä olitkaan sanomassa" vaikka olisin vain yskäissyt!

Katseemme kohtaavat usein ja molempia hymyilyttää tai alamme nauraa yhdessä jollekin. En tiedä huomaavatko muut tämän. Hän varmistaa aina lopuksi, että tulen seuraavalla kerralla, ja kiittää minua kun olin mukana ja tosiaan kysyy "tulethan sitten ensi kerrallakin?"

Mites yleistä tällainen toiminta on, että pidetään teerenpelejä vaikka on oma tyttöystävä kotona?? Kysyn vaan. Miten minun tulisi toimia?
Olen periaatteessa kiinnostunut hänestä ja viihdyn hänen kanssaan mutten tietenkään voi enkä halua edetä mitenkään koska hän on varattu.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on bi, koska on sinusta (ainakin omasta mielestäsi) kiinnostunut. Ehkä hän haluaa kokeilla toista miestä ennenkuin uskaltaa erota ja saada varmuuden onko miehet sittenkin se juttu hänelle.

olen itse nainen.

Ap

Et ole. Toki yrität esiintyä naisena taas kerran, mutta taaskaan et onnistunut.

Vierailija
22/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle koittaa varattu mies jopa maksella lounaita, antaa lahjoja ja tarjoaa jatkuvasti apua. Ja sama tilanne, olisin kiinnostunut jos olisi vapaa. Inhottava tilanne.

no just näin! tosi ärsyttävä tilanne kaiken kaikkiaan! eikä musta suhteesta voi liukua toiseen niin että edellisen kanssa on vielä asiat kesken. en itse pidä sellaisesta.

onko niin, että kiltitkin miehet tekee ihan mitä sattuu vai eikö ne välitä tyttöystävistään yhtään??

No he nimenomaan tekevät, alfojen ei tarvitse. Alfat saavat kaikkialla ihailua, mutta kun kilteille käy niin, heidän päänsä menee ihailusta ihan sekaisin ja kusi nousee päähän.

ei hän ole mikään perinteinen alfauros vaan hontelo ujohko mies joka tuskailee sillä kun pitäisi olla isommat lihakset kuten hauikset ja massaa muutenkin :)

on kovin imartelevaa olla kiinnostuksen kohteena.

kiitos vastauksistanne! yhtä "anna mennä" suositusta lukuunottamatta taisin saada keskiarvoksi "anna olla" tyylin joten sillä kai mennään sitten. katselen hänen innokkuuttaan ja hymyilen sisäisesti <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan se tosiaan olla, että olen tulkinnut väärin, ja hän haluaa olla hyvä kaveri vaan. 

silloin ei ole ongelmaa

Vierailija
24/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle koittaa varattu mies jopa maksella lounaita, antaa lahjoja ja tarjoaa jatkuvasti apua. Ja sama tilanne, olisin kiinnostunut jos olisi vapaa. Inhottava tilanne.

no just näin! tosi ärsyttävä tilanne kaiken kaikkiaan! eikä musta suhteesta voi liukua toiseen niin että edellisen kanssa on vielä asiat kesken. en itse pidä sellaisesta.

onko niin, että kiltitkin miehet tekee ihan mitä sattuu vai eikö ne välitä tyttöystävistään yhtään??

No he nimenomaan tekevät, alfojen ei tarvitse. Alfat saavat kaikkialla ihailua, mutta kun kilteille käy niin, heidän päänsä menee ihailusta ihan sekaisin ja kusi nousee päähän.

ei hän ole mikään perinteinen alfauros vaan hontelo ujohko mies joka tuskailee sillä kun pitäisi olla isommat lihakset kuten hauikset ja massaa muutenkin :)

on kovin imartelevaa olla kiinnostuksen kohteena.

kiitos vastauksistanne! yhtä "anna mennä" suositusta lukuunottamatta taisin saada keskiarvoksi "anna olla" tyylin joten sillä kai mennään sitten. katselen hänen innokkuuttaan ja hymyilen sisäisesti <3

Lopeta nyt jo se naisena esiintymisen yritys. Tästäkin vastauksesta paistaa ettet ole oikeasti nainen. Mutta jos olet miehenä miehestä kiinnostunut, niin kyllä vapaita miehiä, kuten tiedät, on paljon. Ehkä löydät omasi sinäkin.

Vierailija
25/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnittää huomiota noihin flirttailuihin. Ei tarvitse olla sosiaalisesti riippuvainnen toisten yrityksiin. Anna flirttailla vapaasti ja suhtaudu kylmän asiallisesti kuin olisi pelkkää naapurin jutustelua .

Vierailija
26/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella todella varovainen tuollaisen kanssa. Mieti, kun olisit suhteessa ja se alkaisi arkiseksi tai olisi riitaa, niin hän ratkaisee tilanteen flirttailemalla muille. Toisaalta jotkut flirttaavat huvikseen ja noissa särkee vain sydämensä.

Vierailija
27/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiinnittää huomiota noihin flirttailuihin. Ei tarvitse olla sosiaalisesti riippuvainnen toisten yrityksiin. Anna flirttailla vapaasti ja suhtaudu kylmän asiallisesti kuin olisi pelkkää naapurin jutustelua .

no täytyy yrittää. en ole sentään rakastunut häneen, mutta vähän heikkona kuitenkin.

Vierailija
28/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin todella todella varovainen tuollaisen kanssa. Mieti, kun olisit suhteessa ja se alkaisi arkiseksi tai olisi riitaa, niin hän ratkaisee tilanteen flirttailemalla muille. Toisaalta jotkut flirttaavat huvikseen ja noissa särkee vain sydämensä.

Kiitos vastauksesta ja sehän se siinä on.

Vierailija
29/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole miehen aloitus, ja vaikka olisikin, niin ei kerro puoleensavetävästä luonteesta. Ja varattu on varattu. Harrastuspaikan vaihto?

Vierailija
30/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luontainen tapa suhtautua tuollaisiin miehiin: tiukka kaverillisuus, ja jos ei auta niin ylenkatse. En vain voisi kiinnostua miehestä, joka on varattu ja siitä huolimatta käyttäytyy noin ja likaa parisuhteensa. Sellaisen kanssa en voisi nähdä tulevaisuutta edes pusun verran, inhottava ominaisuus.

Saan tähän aina kommentteja: ei ole oikea osunut kohdalle... Oikea minulle ei ole pettäjätyyppi, karvat nousee jo ajatuksesta.

Vierailija
31/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen, narsistien tulevaisuuden uhrien kokoontumisajot tässä ketjussa : D

Vierailija
32/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole miehen aloitus, ja vaikka olisikin, niin ei kerro puoleensavetävästä luonteesta. Ja varattu on varattu. Harrastuspaikan vaihto?

Ai, mun pitäisi vaihtaa maisemaa koska joku varattu flirttailee mulle? ei mulla ollut muuta ongelmaa asian kaa kuin miten suhtautua. ja sen jo ratkaisin eli olemalla jatkossa neutraalimpi hänen suhteensa.

Mun ei tarvi lähteä minnekään sieltä

Vierailija
33/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luontainen tapa suhtautua tuollaisiin miehiin: tiukka kaverillisuus, ja jos ei auta niin ylenkatse. En vain voisi kiinnostua miehestä, joka on varattu ja siitä huolimatta käyttäytyy noin ja likaa parisuhteensa. Sellaisen kanssa en voisi nähdä tulevaisuutta edes pusun verran, inhottava ominaisuus.

Saan tähän aina kommentteja: ei ole oikea osunut kohdalle... Oikea minulle ei ole pettäjätyyppi, karvat nousee jo ajatuksesta.

Samoilla linjoilla

Ap

Vierailija
34/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä yhden naisen perään haikailevia varattuja hohottelijoita löytyy joka ikisestä harrastusryhmästä. Useat ovat vielä pienten lasten isiä. Nätin naisen huomio on kuin huumetta.

Vierailija
35/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahva kuvotus tulisi tuollaisesta lirkuttelijasta.

Vierailija
36/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt luulen, että tässä on käynyt niinkin, että koska olin itse jo ensitapaamisella vähän ihastunut tuohon mieheen, enkä tiennyt että hän oli varattu niin meistä tuli kaverit.

ehkä ylitulkisen hänen ystävällisyyttään? kyllähän kaveritkin hakevat toistensa huomiota . ei hän ole mitään konkreettista tehnyt kuten pyytänyt minnekään kahden kesken tai mitään.

ehkä pidämme toisistamme frendeinä. se olisi kiva tilanne tällä hetkellä, koska hän on ihmisenä mukava ja ystävällinen minua kohtaan. 

Vierailija
37/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain taas kerran yllättynyt monien miesten innosta flirttailla, olipa oma parisuhdestatus mikä lie.

Vierailija
38/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku mies kertoa mikä se juttu siinä on että vaikka itse on varattu niin flirttailee toiselle naiselle? hauskanpitoko? no ei ole hauskaa!

Vierailija
39/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vain.

Ansaitsette toisenne ja puolisonne vapauden ja mahdollisuuden löytää uudet, mutta fiksut kumppanit.

Vierailija
40/81 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa vain.

Ansaitsette toisenne ja puolisonne vapauden ja mahdollisuuden löytää uudet, mutta fiksut kumppanit.

Aha, en ole ymmärtääkseni tehnyt mitään väärää tässä. olen keskustellut ihmisen kanssa joka haluaa keskustella kanssani. olen herännyt tähän tilanteeseen hitaasti, että hänhän on varattu. kyllähän heidänkin kanssaan voi keskustella! meillä ei ole mitään suhdetta, hän flirttailee (kai?) vaikea sanoa mitä hän meinaa. ja se ei oikein sovi maailmankuvaani koska tilanne ei voi tänä päivänä edetä mihinkään eikä mulla ole aikaa sellaisiin leikkeihin.

ehkä sitten vaihdan ryhmää koska tilanne käy vähän hankalaksi kuitenkin. ja multa meni maku koko ryhmään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi