Kassan hymy ei tarkoita, että hän kävisi kuumana sinuun
Se, että ruokakaupan kassa hymyilee, ei tarkoita että myyjä kävisi kuumana sinuun. Myyjän tehtäviin kuuluu olla ystävällinen asiakkaille. Ei se tarkoita mitään sen kummempaa, Nyman sanoo.
Kommentit (212)
Entä jos kassa kysyy sun puhellinnumeroa?
Tiedän. Yleensä kunnolla ihastunut menee lukkoon eikä pysty hymyilemään.
Mitäs se siinä sitten virnistelee?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kassa kysyy sun puhellinnumeroa?
Ei se kysy, koska et osaa kirjoittaakaan 🤷🏻
Muinaisjäänne tuo, että asiakaspalvelijan kuuluu hymyillä. Neutraalius riittää ja asiallinen käytös. En ole kassa,pankkihlö tms.
Entä jos heiluttaa kättä, moikkailee ja nyökyttelee?
Vierailija kirjoitti:
Muinaisjäänne tuo, että asiakaspalvelijan kuuluu hymyillä. Neutraalius riittää ja asiallinen käytös. En ole kassa,pankkihlö tms.
Kyllä pitää hymyillä ja vihjailla seksuaalisesti! Tai väännän!
M60
Setämiehet kysyvät kassaa treffeille hymyjen vuoksi.
Entä jos kassa lisäksi sanoo, että on vapaa?
Ai ei tarkoita vai..
T.Hopeakettu
Entä jos kassa lipoo huulia ja imee jäätelöä viettelevästi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä hymy hyytyy kun olen takaovella muna kädessä vartoomassa.
Tuo jauhoja kans, niin tehdään lettuja.
Ahkerasti kävin kaupassa tietyn kassaneidin jonossa, kun hän niin nätisti hymyili. Tais olla juhannus aatto ja vilkaisin tavarat pakattuani, ja näin hänen hymyilevän yhtä sydämellisesti seuraavallekin asiakkaalle, niin valkeni minulle ettei meillä todennäköisesti ole yhteistä tulevaisuutta. 😁
Nii voihan se pitää sua naurettavanakin. Mene ja tiedä.
Kuka oikeasti edes ajattelee kuten ap?
Kyllä niitä on flirttailevia kassoja. Ystävällinen hymy eroaa aidosta flirtistä kuin yö päivästä.
Mutta eihän sitä tiedä ellei itse ole kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisit kovasti jos menisit töihin. Kyllä kassahenkilön pitää nykyisin ylipalvella juroja kaistapäitä ja kaiken lisäksi toivottaa hyvää päivänjatkoa veemäisille asiakkaillekin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on flirttailevia kassoja. Ystävällinen hymy eroaa aidosta flirtistä kuin yö päivästä.
Mutta eihän sitä tiedä ellei itse ole kokenut.
Lue 16.kommentti.
Kannattaa kuule suoria sinne, missä kassatyttö ilmoittaa, että täällä on vapaa kassa! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisit kovasti jos menisit töihin. Kyllä kassahenkilön pitää nykyisin ylipalvella juroja kaistapäitä ja kaiken lisäksi toivottaa hyvää päivänjatkoa veemäisille asiakkaillekin.
Se hvetin päivänjatkojen toivottaminen on kyllä niin vtunn teennäistä ja täysin turhaa. Ei kiinnosta sen mielipiteet, ei tarvita, eikä arvosteta mitään ylimääräistä lässyttystä, eikä tarvi moikata, sekin on teennäistä, en tunne henkilöä eikä sen heipat kiinnosta minua tippaskaan. Ihme väkisin keskusteluyhteyteen vetäjä. En ole kiinnostunut, enkä halua tervehtiä tuntemattomia, ihan sama onko se siinä vai joku muu.
Eikö?
😞