Varattu mies tuijottelee ja flirttailee...
Niin. Olen tuntenut erään varatun, avoliitossa olevan, miehen puolisen vuotta, kun käymme samassa harrastuksessa.
Mies tuijottaa pitkiä aikoja minua joka kerta, jopa silloin kun emme keskustele edes ja vaikka hän puhuu toiselle hän saattaa katsella mua. Hän hymyilee kovasti ja hänellä on aina asiaa minulle vaikka mistä. Musiikista, politiikasta, hän jotenkin haluaa kaiken huomioni ja tekee tikusta asiaa. Tulee luokseni ja kysyy, noh mites sä voit tänään? :) Puhuttelee mua nimelläni ainoana ryhmässä ja jos inahdankin jotain, hän on heti jatkamassa "niin mitä olitkaan sanomassa" vaikka olisin vain yskäissyt!
Katseemme kohtaavat usein ja molempia hymyilyttää tai alamme nauraa yhdessä jollekin. En tiedä huomaavatko muut tämän. Hän varmistaa aina lopuksi, että tulen seuraavalla kerralla, ja kiittää minua kun olin mukana ja tosiaan kysyy "tulethan sitten ensi kerrallakin?"
Mites yleistä tällainen toiminta on, että pidetään teerenpelejä vaikka on oma tyttöystävä kotona?? Kysyn vaan. Miten minun tulisi toimia?
Olen periaatteessa kiinnostunut hänestä ja viihdyn hänen kanssaan mutten tietenkään voi enkä halua edetä mitenkään koska hän on varattu.
Kommentit (81)
Kiinnostaako sua mies, joka ei ole sinut kroppansa kanssa ja arvostelee peilikuvvansa? Siis seisoo peilin edessä ja toivoo olevansa lihaksikkaampi?
Vierailija kirjoitti:
Ajattele jos teistä tulisi pari niin joskus tää mies tekisi sulle samoin eli pitäisi silmäpeliä jonkun toisen kanssa.
juuri niin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä sosiaalisia normeja ja pippeli ohjaa käytöstä housuihisi. Kyllä nyt normaalikin innostuu ihmisistä, mutta se lepertely alkaa olla viettivientistä toimintaa varatulta.
Pidän häntä ns kilttimiehenä, eli kilttinä, hyväkäytöksisenä jne. Siksi ihmetyttää että hän niin "avoimesti " ryhmässä osoittaa kiinnostusta. Asiaa ei helpota se, että koen hänet vetävänä ja odotan itsekin aina tapaamista.
Mutta näissä asioissa on sääntönsä ja jos ajattelen ,että hän toimisi noin kun olisimme yhdessä niin sydän siinä särkyisi.
miehet!!!!
Flirttailee sun kanssa kun kaikki eleet, ilmeet, jutut uppoaa ja saa mitä haluaa, lopulta varmaan petiinkin. Siihen se sitten loppuukin.
voin kertoa että ei tule onnistumaan. olen itse hyvin nirso ja vaikea miesten kanssa. mutta pidän normaalia flirttiä normaalina aikuisten kivana juttuna, niin myös tutustutaan uusiin ihmisiin. en tiennyt aluksi 2-3kk että hän on varattu. näköjään ei olisi pitänyt flirtata ollenkaan.
yllätyksenä tuli se avovaimo sitten, eli kävi ns vanhanaikaisesti.
Nirso ja vaikea? Kirjoitit jo aiemmin että olet ihastunut häneen ja nautit flirtistä ja hekottelet hänen jutuilleen ja tuntuu hyvältä aina kun hän lähestyy sinua. Ja harmittelit, kun kuulit hänen naisystävästään. Tuollainen pelle ei kuulu harrastustoimintaan, jos ei osaa pitää halujaan kurissa. Oksettavaa tuollainen on.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako sua mies, joka ei ole sinut kroppansa kanssa ja arvostelee peilikuvvansa? Siis seisoo peilin edessä ja toivoo olevansa lihaksikkaampi?
kiinnostaa. ollaan juteltu aika syvällisiä ja kyllä hän kiinnostaa mua.
valitettavasti vaan, koska on varattu
aion päästä tästä pikkuihastuksestani yli
Eipä tullut mieleen sulle, ap, kuultuasi miehen tyttöystävästä, muuttaa omaa suhtautumistasi samantien toisenlaiseksi?
No, jossittelu sikseen. Mitä miehestä tiedät ja hänen taustoistaan?
Hän voi vaikka mitä "omaperäistä" sulle kertoa, esim. tuo vihjaus hänen ja tyttökaverinsa väleistä on jotakin niin moneen kertaa kuultua näissä tilanteissa.
Pallo on nyt niin sanotusti sinulla, älä liikaa jahkaile juupas-eipäs. Varattu ihminen on varattu, vaikka voissa paistais.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut mieleen sulle, ap, kuultuasi miehen tyttöystävästä, muuttaa omaa suhtautumistasi samantien toisenlaiseksi?
Hän voi vaikka mitä "omaperäistä" sulle kertoa, esim. tuo vihjaus hänen ja tyttökaverinsa väleistä on jotakin niin moneen kertaa kuultua näissä tilanteissa.
Pallo on nyt niin sanotusti sinulla, älä liikaa jahkaile juupas-eipäs. Varattu ihminen on varattu, vaikka voissa paistais.
Millä tavoin pallo on minulla? mitä voin tehdä? olen kiinnostunut hänestä, mutten voi enkä halua mennä kenekään väliin :( peruin jo yhden yhteisen menomme ryhmän kanssa tämän tilanteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallo on nyt niin sanotusti sinulla, älä liikaa jahkaile juupas-eipäs. Varattu ihminen on varattu, vaikka voissa paistais.Millä tavoin pallo on minulla? mitä voin tehdä? olen kiinnostunut hänestä, mutten voi enkä halua mennä kenekään väliin :( peruin jo yhden yhteisen menomme ryhmän kanssa tämän tilanteen takia.
Annat hänelle mahdollisimman vähän vastakaikua ja huomiota. Voisit jopa ihan suoraan sanoa, että sinua häiritsee hänen todella avoin flirttailu, kun tiedossa on että hän on varattu. Toki huomio voi olla imartelevaa ja olet kiinnostunut, mutta laskeuduhan hetkeksi alas pilvilinnoista ja muistuta itseäsi siitä, että mies on varattu ja vikittelee sinua naisensa selän takana. Tahtoisitko todella miehen, joka on potentiaalinen pettäjä ja varattuna vikittelee toista tai ehkä useampiakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallo on nyt niin sanotusti sinulla, älä liikaa jahkaile juupas-eipäs. Varattu ihminen on varattu, vaikka voissa paistais.Millä tavoin pallo on minulla? mitä voin tehdä? olen kiinnostunut hänestä, mutten voi enkä halua mennä kenekään väliin :( peruin jo yhden yhteisen menomme ryhmän kanssa tämän tilanteen takia.
Annat hänelle mahdollisimman vähän vastakaikua ja huomiota. Voisit jopa ihan suoraan sanoa, että sinua häiritsee hänen todella avoin flirttailu, kun tiedossa on että hän on varattu. Toki huomio voi olla imartelevaa ja olet kiinnostunut, mutta laskeuduhan hetkeksi alas pilvilinnoista ja muistuta itseäsi siitä, että mies on varattu ja vikittelee sinua naisensa selän takana. Tahtoisitko todella miehen, joka on potentiaalinen pettäjä ja varattuna vikittelee toista tai ehkä useampiakin?
huokaus, näinhän se on . Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä sosiaalisia normeja ja pippeli ohjaa käytöstä housuihisi. Kyllä nyt normaalikin innostuu ihmisistä, mutta se lepertely alkaa olla viettivientistä toimintaa varatulta.
Hän nimenomaan lepertelee ja kiusoittelee minua. nyt olemme menossa ryhmän kanssa jonnekin käymään ja hänelle oli hyvin tärkeä tietää olenko tulossa mukaan. kun ensin kieltäydyin, hän kääntyi poispäin ja palasi 5minuutin päästä kyselemään ihmeenä ettenkö tosiaan ole tulossa? lopuksi hän vielä painotti että tulenhan sitten kuitenkin sinne yhteismenoon kaikkien edessä. en tiedä, tavallaan minusta on hienoa että hän näyttää että ... pitää minusta ehkä noin avoimesti. mutta tulkitsenko väärin? missä menee kaveruuden ja kiinnostuksen raja miehillä? eikö tuo kuulosta jo liehittelyltä?
Haiskahtaa vähän joltakin uskonnolliselta harrastusryhmältä. Siellä tuppaa alffauroksena itseään pitävät keräävän itselleen nauratettavia naisia ympärilleen.
Jos ehdottaa jotain niin sanot että katsotaan sitten kun mies on eronnut ettei ennen sitä.
Eroa ei taida tulla.
Joskus varatutkin tykkää flirttailla. Harvoin se mihinkään johtaa. Siis jos kunnon miehistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ehdottaa jotain niin sanot että katsotaan sitten kun mies on eronnut ettei ennen sitä.
Eroa ei taida tulla.
Hyvä neuvo
Ap
Vierailija kirjoitti:
0/5
Arvio itsestäsi vai? älä huoli, on sinusta parempaankin. Sinun vain täytyy ensin uskoa itseesi!
Tsemppiä.
Ap
Mulle kävi viime kesänä ihan samalla tavalla. Hirveet sydänsurut sain lopulta. Hän vain leikki kanssani..
Vierailija kirjoitti:
Se on todella ilkeää osoittaa tarpeetonta huomiota varattuna ollessaan, etenkin jos huomion kohde on sinkku. Siinä kun toisella helposti tunteita herää, ja silloin on myös vaikeaa koittaa treffailla ja kiinnostua jostain toisesta joka olisi vapaa. Ja herra flirttailija sitten itse kotona kuitenkin nauttii kaikista parisuhteen eduista kun taas toinen on yksin. Epäreilua ja ajattelematonta kertakaikkiaan.
Vanha ketju mutta tärkeä asia.
Kun samassa porukassa/paikassa voi olla sinkkumiehiä ja tämä mies vie siinä sitten mahdollisuuden useammalta löytää kumppani. Toiset vain on niin itsekkäitä.
Tästä syntyy jopa riitoja, kun sinkkuja kavereita ärsyttää kun varattu saa kiinnostavan ihmisen ihastumaan itseensä. Empaattisempi tyyppi on pahoillaan myös katsoessaan kuinka taas yhtä naista vedätetään.
Osa on vaan sellaisia ettei uskalla tavoitella onneaan. Vaan ovat mieluummin onnettomina ja ihastuvat samalla muihin.
Vierailija kirjoitti:
Buustaa egoaan?
Jos tuohon on tarvetta niin jokin syy. Onko ap sitten miehen silmiin omaa naista parempi saalis ja siksi buukata eroaan. Mutta ei luota oikeasti saavansa ap joten ei uskalla oikeasti erota.
Ajattele jos teistä tulisi pari niin joskus tää mies tekisi sulle samoin eli pitäisi silmäpeliä jonkun toisen kanssa.