Monilla miehillä on Tinderissä "musta huumorintaju" mainittuna, josta
pidän itsekin. Mutta kun sitten alan vähän heittämään mustaa huumoria, miehet loukkaantuvat ja pöyristyvät!
Mitä ihmettä? On siis ehkä vähän eri käsitys asiasta vai mitä en ymmärrä :(
Kommentit (148)
Ehkei kannata ottaa mustan huumorin miestä. Jos on valoisa ihminen itse.
Masentuneet luulee monesti, että heillä on musta humorintaju, vaikkei heillä yleensä ole oikein minkäänlaista huumorintajua.
Näin yhdellä tinderissä tekstin: huumorini on niin mustaa, että kerää pelloilla puuvillaa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen mustan huumorin vitsi mitä itse käytän testinä:
Älä lue jos et pidä mustasta huumorista
Tutkimusten mukaan neljä viidestä nauttii joukkorai_kauksesta.
Mitä tuolla testataan?
Et läpäissyt testiä.
en kyllä mäkään, mutta tiesinkin ettei musta huumori ole todellakaan mun juttu. Katsoin leffan Menu, kehuttu, hyvät näyttelijät ja musta luokattoman huono, kaduin, että olin käyttänyt puolitoista tuntia elämästäni siihen. Oli kuulemma mustaa huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin jo mainittu niin musta huumori sanaa käyttävät alhaisen äon ihmiset. Fiksut osaavat kertoa ihan omin sanoin ajatuksensa.
Tuollaisella määrittelyllä en usko kohdanneeni kuin ehkä kourallisen profiileja tinderissä, jotka ei olisi kokolailla i*iootteja.. Vai onko tämä musta huumori jotenkin erityisen maininnan arvoinen tuolla saralla?
Miehillä se huumorintaju AINA tarkoittaa sitä, että naisen täytyy olla se yleisö ja nauraa niille miehen jutuille ja ihaillen katsoa miestä ylöspäin. Harva mies sietää naisten kuuntelemista muutenkaan.
"Is there a tumor in your humor?"
Vierailija kirjoitti:
Näin yhdellä tinderissä tekstin: huumorini on niin mustaa, että kerää pelloilla puuvillaa.
Joku voi ollakin niin typerä että ei tunnista rasistia, kun rasisti mainostaa olevansa mustan huumorin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa hyvä kuvaus huonosta mustasta huumorista. Aika mukanokkela sutkautus ja kun on kyse tuntemattomasta ihmisestä moni jää miettimään onko kyse kuitenkin jostain äärioikeistojunttihönöstä. Eli tilannetajukin puuttuu, tuollaista viljellään yleensä vaan läheisten kanssa jos yhtään älliä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voi ollakin niin typerä että ei tunnista rasistia, kun rasisti mainostaa olevansa mustan huumorin ystävä.
Et vaan ymmärrä mustaa huumoria. Sen taustalla on kauhu maailman tilasta. Huumori on yksi parhaimmista defenssimekanismeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei saa olla ironista läppää, se on miehille liikaa AINA.
Itse pidän naisissa huumorista, siihen vaan törmää turhan harvoin.
Naisten huumori on yleensä semmoista lapsenomaista höpsöttelyä tai sitten väsynyttä ja tuhansia kertaan jankattuja sukupuolijuttuja ja miesten yksinkertaisuuden mollaamista. Eipä miehetkään yleensä kovin hauskoja ole vaan johonkin lokeroon ahtautumista tai turhan yksinkertaista pikkunäpertelyä. Kaksimielisyys varmaan se yleisin ja ankein hauskuuden laji. Tinder on varmaankin viimeisin paikka mistä hyvää huumoria lähtisin etsimään. Joten koko ketju on ihan hyvää tahatonta huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan ymmärrä mustaa huumoria. Sen taustalla on kauhu maailman tilasta. Huumori on yksi parhaimmista defenssimekanismeista.
Ei vaan sinä et tunnista rasistia. Rasistin peloilla tai kauhuilla ei ole mitään merkitystä.
Vihaan tota musta huumori ja sarkasmi -tekstiä tinderissä, onko tosiaan joka toinen mies sellainen vai eikö keksi itsestään mitään muuta. Tulee sellainen muka-nokkela viisastelija kuva siitä tekstistä ja ihmisestä, hyi
Mitä edes tarkoittaa musta huumori?
Mahdollisimman törkeä huumori? Tuo on aika laaja käsite kuitenkin.
Jos ei tykkää pissasta ja kakasta niin swipe vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa hyvä kuvaus huonosta mustasta huumorista. Aika mukanokkela sutkautus ja kun on kyse tuntemattomasta ihmisestä moni jää miettimään onko kyse kuitenkin jostain äärioikeistojunttihönöstä. Eli tilannetajukin puuttuu, tuollaista viljellään yleensä vaan läheisten kanssa jos yhtään älliä päässä.
Siis kuka jää miettimään onko kyse äärioikeistojuntista? Miten selvästi asia pitää sanoa että kaikilla menee jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta huumori on juuri sitä, mistä ihmiset sanoo että "tuollaisista asioista ei saa laskea leikkiä". Kuolema nyt ihan ekana. Sairaudet ja onnettomuudet. Noiden asioiden kanssa työkseen toimivilla ihmisillä on usein mustaa huumoria, sillä jaksaa sen työn.
Minäkin ymmärrän mustan huumorin noin, vitsaillaan asioista, joista ei ns. pitäisi vitsailla, esim. kuolema, sairaudet jne.
Joo vitsailkaa vaan. Vitsit loppuu siinä vaiheessa kun omalle kohdalle sattuu.
Miehet kyselivät joskus onko minulla hyvä huumorintaju. Vastasin aina että minulla ei ole huumorintajua ollenkaan, koska tiesin että mies valmistautui möläyttämään jonkin naisvihavitsin.
Ehei, oikeasti vain sinä olet se porukan huumorintajuton.