Monilla miehillä on Tinderissä "musta huumorintaju" mainittuna, josta
pidän itsekin. Mutta kun sitten alan vähän heittämään mustaa huumoria, miehet loukkaantuvat ja pöyristyvät!
Mitä ihmettä? On siis ehkä vähän eri käsitys asiasta vai mitä en ymmärrä :(
Kommentit (148)
Musta huumorintaju = Sen verran hidas sytytys ettei osaa selittää persoonaansa.
No alapäätäkin juu, mutta etenkin painottaa että älliä ei ole paljoa jaeltu.
Jokainenhan nykyään mainostaa itseään tuolla mustalla tai raskaalla tai muuten erikoisella huumorintajulla. Käytännössä ei kukaan ole mitenkään erikoinen. En ole kuullut yhdeltäkään mitään erityisen ronskia, mikä oikeasti naurattaisi. Mutta minä olenkin tosikko. En paheksu mitään, ei vaan naurata, jutut on aina typeriä.
Naisella ei saa olla ironista läppää, se on miehille liikaa AINA.
Heillä taitaa olla erilainen käsitys siitä, jostain syystä. Jotkut naiset harrastavat valoisaa huumoria.
Oletko ap autisti? Ehkä et osaa esittää vitsejä normaalien ihmisten tapaan.
Niin, jos on jatkuvasti ongelmia kommunikoinnissa muiden kanssa, niin vika voi olla kaikissa muissa, tai se voi olla itsessä. Mene ja tiedä.
Ei mustaa huumoria ole olemassakaan. Eikä muunkaan väristä. Sillä voi kyllä hyvin kiertää, kun ilmoittaa olevansa ei-niin-ovela p11lov1ttuilija, joka ei kestä milliäkään itseensä kohdistuvaa vinoilua ja joka pitää aina ottaa vakavasti. Aukoo siis päätään muille, mutta ei kestä itse mitään ja ottaa itsensä tosissaan. Oikeita vitsejä ei ymmärrä.
Joo olen autismin kirjolla. Minulla musta huumori ei tarkoita alapääjuttuja. Omasta mielestä vitsini ovat nerokkaita, sarkastisia mutta koitan olla loukkaamatta ketään henkilökohtaisesti.
Tinderissä musta huumori = alhainen ÄO ja huonot jutut
Niinkuin jo mainittu niin musta huumori sanaa käyttävät alhaisen äon ihmiset. Fiksut osaavat kertoa ihan omin sanoin ajatuksensa.
Äh, en siedä ihmisiä jotka kuvailevat itseään mustan huumorin ystäviksi. Tylsempiä tyyppejä saa hakea.
""Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla""
Olisiko tuo hyvää mustaa huumoria Tinder-chätissä, kun nainen sanoisi sen miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Ei mustaa huumoria ole olemassakaan. Eikä muunkaan väristä. Sillä voi kyllä hyvin kiertää, kun ilmoittaa olevansa ei-niin-ovela p11lov1ttuilija, joka ei kestä milliäkään itseensä kohdistuvaa vinoilua ja joka pitää aina ottaa vakavasti. Aukoo siis päätään muille, mutta ei kestä itse mitään ja ottaa itsensä tosissaan. Oikeita vitsejä ei ymmärrä.
Tästä voi päätellä vain sen, että sinä ymmärrät toisenlaista huumoria. Siinä ei ole mitään väärin. Se, ettei joku kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua, ei ole suoraan yhteydessä siihen, että hän on mustan huumorin ystävä. Esimerkiksi henkisesti raskaissa sosiaali- ja terveysalan töissä työyhteisön tunnelmaa voidaan keventää mustalla huumorilla.
Ihmisten kuvauksiin itsestään on harvoin luottaminen. Yleensä jos tinderihminen mainostaa olevansa jotain, hän on todellisuudessa aivan jotain muuta. Noistakaan iso osa ei varmaan edes tiedä, mitä on musta huumori.
Luuleeko AP että musta huumori on naljailua ja ihan veetuilua? Ei ole.
Musta huumori on juuri sitä, mistä ihmiset sanoo että "tuollaisista asioista ei saa laskea leikkiä". Kuolema nyt ihan ekana. Sairaudet ja onnettomuudet. Noiden asioiden kanssa työkseen toimivilla ihmisillä on usein mustaa huumoria, sillä jaksaa sen työn.
Miehille naisen huumorintaju on sitä, että nainen kikattaa miehen jutuille. Kuten radiossa jaajot jne kertoilee juttuja ja naisten rooli on nauraa hysteerisenä. Naiset ei saa kertoa juttuja tai vitsejä.
Oman huumorintajun rajoja on todella vaikea kuvailla tarkasti varsinkin ronskimman huumorin suhteen. Pitää vain kokeilla varovasti, löytyykö toisesta toivottua kaikupohjaa.