♥VIIKONloppuun SYYSystävät04♥
Kommentit (31)
Ois ehkä pitänyt vaan kaikesta huolimatta lähteä illastamaan eilen. Oisin selvästi sen tarpeessa! Jotenkin on tosi väsähtänyt olo tähän kaikkeen, aamun olen itkua pidätellyt ja välillä jo itkua vääntänytkin. Vaikea näillä fiiliksillä estää kyyneliä tulvimasta, kun esikoinen tuli aamulla viereen ja sanoo, että " tykkään susta äiti" .
No, mun aamu alkoikin sitten ennen kuutta. Ensin puolen yön jälkeen esikoinen huusi täyttä huutoa ja ääni olikin pelottavan käheänä. Mies kävi antamassa vettä ja rauhottelemassa ja nukahti onneksi sitten omaan sänkyynsä. Ennen kuutta sitten pienempi alkoi huutaa, oli jalka pinnojen välissä. Sen jälkeen en enää saanutkaan unta, kun alkoi vaivaamaan kaikki asiat. Esikoinen yskii ja nenä vuotaa, mutta se kurkkukipu ja äänenkäheys taisi mennä jo ohi. Pienemmälläkin vaan nenä vuotaa koko ajan.
Koira ei kakannut eilen ollenkaan ja syö taas millon sattuu. Mikähän sitäkin vaivaa.
Monta, monta päivää olen miettinyt, että miksi ei voi yhtä normaalia viikkoa olla välillä. Järki on jo myöntänyt, että koko ajan tää on ihan normaalia. Meidän normaali vaan on näköjään tätä jatkuvaa säätämistä töiden, työaikojen, sairastamisten, koiran, päiväkodin aikataulujen yms. kanssa. Normaalia on se, että viikossa ei ole montaa samanlaista päivää. Tunteet on kuitenkin ne jotka huutaa vastaan ja haluaa enemmän ns. tavallisia päiviä ilman erityisjärjestelyjä ja aikataulutuksia.
Tuntuu siltä, että pieniä arjen asioita ei saa ollenkaan hoidettua. Koiralle ollaan oltu tilaamassa trimmaajaa ainakin kuukauden päivät. Lasten kynnet kasvaa järkkypitkiksi, kun en muista leikata niitä. Lasten suihkuttaminen on vaivalloinen asia ja pitäis useammin jaksaa. Talvivaatteiden yms. esiin kaivaminen on muka iso urakka ja niitä on joka paikka pullollaan. Eteisen naulakossa ei taida olla yhtään vapaata henkaria taas ja kenkäteline tulvii kenkiä. Lääkevarastot pitäis käydä läpi ja käydä hakemassa lapsille tarvittavia flunssalääkkeitä. Siis, pieniä asioita joista tulee hirmu suorittamista vaativia tehtäviä.
Tämän päiväisestä on lähinnä sellainen fiilis, että menen suoraan nukkumaan hotellissa. Sitten ehkä kylpyyn ja syömään ja taas nukkumaan. Ei todellakaan ole kovin kuhertelufiilis.
Ensi viikon työmatka ärsyttää, vaikka onkin ihanaa päästä omaan rauhaan hotelliin. Mietityttää miten mies selviää lasten kanssa. On tosiaankin niin urpelo vaatteiden yms. kanssa. Eilen mies ainakin suhtautui ihan huumorilla tulevaan, mutta voi olla huumori hukassa ensi viikon lopulla.
Sorry, tuli sitten vuodatettua kaikki kerralla. Ehkä tää tästä taas.
Tulkaahan kertomaan lisää, ihanat ihmiset, eilisillasta! Toivottavasti ÄK nautti vierailustaan!
T: Ynis
Tulkaa kertomaan lisää ruuista
Mitä söitte? :)
Kirppu heräili käsin aikaan.Odotan Hilman heräämistä ja sit rupean siivooomaaaa!! jEE!
Mies hieroi illalla vähän hartijoita,vähän helpompi oli nukkua.
Äiti lahjoittti mulle hieronta aikansa ensiviikolla
jos sinne asti selviytyis.On kyl niin jumissa että!
Mun kestoilu on ollu vähän vaihtelevaa.Pitäisl olla
enemmä noita juttuja että onnistuis helpommin.
Mä kyllä liputan fuzzibuntzien nimeen on hyviä!
Mutta Hyvää viikonloppua kaikille!
Ramika Ja pirkot
älä ole niin ankara itsellesi.
Kyllä ne kengät yms pysyy siellä telineessä.
Yritä ottaa rennosti
viikonloput menee niin nopeesti teillä työläisillä!
Teet vaan mitä pakko ja muuten otat iisisti
(helpommin sanottu kuin tehty)
Jaksuja!!
Ei ne kengät oikeasti pysy:) Ne valuu alas ja valtaa eteisen lattian:)
Ei noi kaikki asiat tosiaankaan ole niin suuria miltä kuulostaa, mutta kun lapsille oikeasti pitää olla sään mukaiset vaatteet päälle jne. Nää asiat vaan kasaantuu ja tää arjen pyörittäminen alkaa tökkiä. Kyllä noi lasten sairastelut vielä menee, ne kuuluu asiaan. Ärsyttää vaan, kun koko ajan saa sumplia aikataulujen kanssa eikä niitäkään osaa/voi suunnitella ajoissa, vaan esim. edellisenä iltana aletaan pohtia, että miten seuraavasta päivästä selvitään. Ei voi koskaan luottaa siihen, että lähden aamulla normaalisti ja illalla haen lapset päiväkodista.
Eilen siivottiin, eli kämppä on suht puhdas jopa. Nyt ollaan ja ihmetellaan aamupäivä.
Ihanaa ja kunnioitettavaa talkoohenkeä löytyy syyskuun mammoista!!!!
Täällä on taas vauvakuume asiat nostaneet päätään,ihanaa sekin!
Mulla niin hyvä fiilis raskauden suhteen että väkisin hiipii ajatus siitä ettei jää kuuteen...
Mieskään ihme kyllä ei ole pistänyt stoppia mun höpötyksille josko kuitenkin joskus vielä...
Ihan hassua ajatella näin kun tämä yksikin on vielä pitkään massussa ennenkuin tietää mitä tuleman pitää!
Ajattelimme viedä lapset tänään leffaan.Ihan villejä katsomaan.Minä taas saan kierrellä syysherran kanssa kaupoilla.Pitäis jotkin kivat housut itselleen löytää.
Mies sai myös hyvän " tuomion" lääkäriltä.Saa normaalisti liikkua ja nostella.Parantuminen mennyt hyvin.Saikulla on kuitenkin vielä 4 viikkoa,kuntoutumista.Ajattelimme myös lähteä ennen saikun loppua kaksin " viikonlopun hemmottelulomalle" .Olen jo isoäidin varannut laumaa kaitsemaan ensi viikonlopuksi.
Leanna ja naperot sekä sissi rv 18+
Vai mietit jo numero seiskaa, vaikka kutonen kasvaa vielä hyvän tovin masussa:) Hauskaa! On myös supermummo, kun tulee hoitamaan isoa laumaa. Monet on jo kahden kanssa pulassa.
Minä sitten pimahdin kokonaan, kun yritin alkaa tekemään ruokaa ja pieni vaan karjuu ja roikkuu kimpussa ja räkä vaan valuu pitkin naamaa. Se räkähän on sitten aina mun housuilla vielä, kun ei antais sitä edes pyyhkiä. Tuli huudettua kunnolla, sitten tuli jo itkukin. Tosin välillä kävin yläkerrassa vähän vetämässä henkeäkin. Mies lähti kauppaan lasten kanssa ja nyt on nakkikeitto kiehumassa.
Tosiaankin uskon, että kaikki asiat on vaan päässeet kerääntymään nyt pahasti ja siksi mieli matalana.
Menen kuitenkin viemään kuohuviinin ulos kylmenemään...
Kiitos eilisille ruokailijoille kivasta illasta :-) En ole aikoihin nukkunu niin hyvin ku viime yönä,ehkä todella olin tuuletuksen tarpeessa!
VAuvat oli IHANIA!!!KAunokainen oli kasvanu niin kovasti,elokuun alussa oli sellanen nyttynen ja seuraileva neiti :-) JA neiti hätähousu,voih ihanuutta :-) Oliko hän todellakin oikea vauva?!
Sitten vielä 3masukasta....Jotenkin ajatukset on nyt niiiiin vauvaisia!!
Ankkis:Miehelle sanoin et adressi tulossa,aiheena " JAtulle vauva" Oli ihan järkyttynyt ;-)))
Kiva oli tavata Äitikuu :-) Toivottavasti nukuit hyvin ja nautit rauhallisen hyvän aamiaisen.Hyvää kotimatkaa!Ja kiva olisi nähdä tampereella..tosiaan eilen vasta tajusin et miten lähellä sun la on pikkujouluja!
Illalla tulin 20yli10,neiti vielä huuteli sängyssä,mut onneks sit heti nukahti!
isin kanssa olivat leikkineet koko illan ja käyneet kylvyssä(viimeks joskus ihan vauvana,me laiskat vaa suihkutellaan)Typy aamulla hirmusti selitti miten kivaa oli isin kanssa,mitä olivat tehneet..ja oletti että nyt sitten äiti käy heti leikkimään :-)) Ja kylpyyn olis tahtonu HETI!!!
Hilu:Tule ilmottautumaan pääsitkö turvallisesti kotiin???
Nyt typy tahtoo jotain...jatq kohta..
jatu
Ynikselle hurjasti jaksua!Olis kyllä ollu kiva et oisit eilen päässyt!!!
Tämä sykyn vaatteiden jakenkien ettiminen rassaa muakin!!Kun vaatteita tarvii niin monenlaisia ja mihinhkää ei mahu mitään!!!MEillä takit kellarissa niin et on oikein projektilähtee sinne!!
Tuo kotielämän ja töiden yhditäminen on kyllä rankkaa!!!Ei se aika vaan riitä!!!
Toivottavasti teillä on kuitenkin kiva vapaa ilta ja yö :-)
Täytyy sanoa Leanna et teräsmummo,meil ei tosiaa oikein jää näitä 2kattomaan...yötä en edes uskalla kysyä!
Nyt kauppaa!
Kiva nähdä teitäEnkeli :-) Onkin hyvä kyläily ilma,kotona vaa miettis niitä " pitästehdäjuttuja" mut tälläsel ilmal ei saa edes mitää tehtyy!
jatu
Kylläpä ulkona on kamala ilma. Pitää kohta lähteä kauppaan ruokaa ostamaan, ei vaan yhtään huvita tuonne ulos lähteä.
Ynikselle jaksuja ja hauskaa hotelliyötä.
Kiva oli nähdä teitä eilennä. Ja kiva oli äitikuu sinuakin nähdä, ihanaa kun jaksoit tulla meitä tänne moikaamaan. Meijän neiti oli hieman unista sorttia eilennä. Harmi vaan kun ei kaikkien kanssa ehtinyt juttelemaan.
Yö meni kuitenkin hyvin neidin kanssa vaikka koko illan nukkuikin. Automatkan kotiin nukkui ja kotona jaksoi olla hereillä 12 asti ja sitten nukahti. Aamulla heräsi 5.30 ja sitten jatkoi uniaan 9 asti.
Veetikin oli isin kanssa ollut nätisti kotona. Ja täällä ei edes ollut mikään ihmeellinen sotku.
Mies bongas eilennä auton nettiautosta joka ois just hyvä meille. Nyt pitäis vaan keksiä mistä sais rahat siihen.
Joo mutta nyt laittaa lapsia valmiiks et pääsee kauppaan lähtemään.
Öttis, Veeti ja Venla
Kiitos kaikille piristävästä sessiosta! Ramikalle ruoasta: valkosipulikanaa ja mössöjä. Juttelu tosiaan rajoittui vierustovereihin. Pitkänpöydän ongelma, joka on onneksi vain logistinen. Seuraavaksi ravinteliin, jossa on isoja pyöreitä pöytiä :)
Vauvat olivat suloisia ja mahat muhkeita! Kahdet uudet kasvotkin sain nimimerkeille. Jee!
Leanna: seitsemän kääpiötä kuullostaa korvaani aivan ihanan utopistiselta. smuik.
Luojan kiitos tulin aikaisin kotiin. Vastaanottamassa tulikuuma lapsi. Kuumemittari oli rikki ja kahden aikoihin olin jo aivan täpinöissäni kun toinen oli niin kuuma lääkkeestä huolimattaa, ja hengitti kovaan tahtiin. Löysin vanhan mittarin ja lukemat 40,4. Aargh. En uskaltanut nukkua juuri lainkaan. Neljän jälkeen pikkasen kun laitoin uuden lääkkeen ja vaikutus alkoi. Nyt neiti on taas ollut sylissä aamusta asti. Näin tämä syysloma nyt sitten menee. Suoraan sanoen *ituttaa kun jotenkin olisi ollut pikkuloman tarpeessa...
Nyt lähden lepuuttamaan itseäni oikotielle. 100 egeä nousee taas vuokra laakista, joten pistää hiukan pohtimaan josko pitäisi tehdä muuakin kuin pohtia,
hk
Meidän piti mennä aamulla kaverin ja hänen 2v. pojan kanssa puistoon, koska satoi/sataa edelleen, päätettiin lähteä Turun Linnaan. Ida tykkäs mut olihan siellä vähän vahtimista ku pitkiä saleja mis ois ihana juosta jne. Parasta oli ehdottomasti näyttely jossa oli 2 Lordin pukua (siis niitä hirviöpukuja). Idahan on ihan hirmuinen Lordi-fani, joka kerta yrittää kaupasta saada meitä ostamaan Lordi-colaa mut ei olla kyllä kertaakaan ostettu. Kaks tuntia kierrettiin, mun liitokset varmaan tykkäs, vihlo tosi paljon mut ihme kyl ei supistanu lainkaan. Ida nukahti bussissa rattaisiin, nyt nukkuu parvekkeella... On syöny ainoastaan aamupalan ja juonu mehua sen jälkeen, tais ottaa sadat rappuset koville.
Ynikselle jaksuja! Vaatteiden pohtiminen rassaa täälläkin, ja säilytystilat, jatkuva sotku, se ettei meille mahdu tiskikonetta, pyykkiä on aina kaikkialla kuivumassa, eteinen on ihan sotkuinen, keittiössä liian vähän tilaa, just kun on käyny kaupassa niin huomaa et taas on joku juttu loppu jne. Kun osais vaan olla, ei tää sotku täältä mihinkään häviä mut kun on ahdasta muutenkin niin sotkuisuus vaan pahentaa tilannetta.
Syöttötuolista on ollu puhetta, Idalla on tripp trapp jossa istuu hamaan tulevaisuuteen asti. Turvakaari otettiin kesällä pois, ja sen jälkeen on loppunu jatkuva kiipeily ku kerta pääsee ite pois niin ei enää viitti edes tulla. Vauvalle ostetaan (=mun vanhemmat aikovat ostaa ristiäislahjaksi, kuten Idallekin aikoinaan) oma vastaava tuoli koska se on niin hyvä ja monikäyttöinen. Tulevaisuudessa sitten tuolit pääsee kirjoituspöytien tuoleiksi, eli joskus vuonna 2010 :)
Kivaa, pari kaveria on tulossa meille kolmelta, ei ollakaan pitkään aikaan nähty. Toinen näistä kavereista, miespuolinen, on tosi isonkokoinen, yli 150kg ja Ida tykkää tästä miehestä :) sanoo että xxxx on iso mörkö. Idan mielestä Morkö on muumeistakin paras hahmo, onkohan meillä jotenkin kieroutunut tyttö?
Pitäis mennä tekemään pannukakkua ja sit patongit uuniin et on jotain tarjottavaa vieraille...
Palailen taas
Petra, Ida ja vauva rv 31+1
Jatu, kotiin pääsin hyvin, olin vaan umpijäässä :)
Yniäiselle toivon parempaa mieltä ja hyvää reissua miehen kanssa.
Mulla tulee kavereita tänään iltaa istumaan ja meinataan kimpassa tehdä marinoituja v.sipulinkynsiä, niitä voi vaikka antaa jouluna lahjaksikin jos ovat hyviä. Nyt täytyy lähteä kauppaan tarpeita ostamaan.
Palaan myöhemmin jatkamaan :)
Hilu
Kuulostaa, etteä eilen oli kaikilla ollut mukavaa.." Voi jospa oisin saanut olla muuukaanaa"
Jaksua Ynis! Ymmärrän tunteitasi oikein hyvin. Itse kärsin välillä kaiken kaaoksen keskellä earjen pätoivoisista ajatuksista. Minä vain olen sellainen, etten yleensä huuda tunteitani julki ja toisaalta olen kai aika paljon lunkimpi (on kai pakko olla tämän porukan kanssa ;)) Kannattaa antaa reilusti itselleen lupa laiskotella ja lipsua pakoista *mutustellen suklaata*
Olet Leanna todellinen supermamma! Ja supermummo teillä on. Minun äitini on kerran hoitanut kaksi päivää meidän kolmea, mutten millään voisi kuvitellä häntä kuuden kanssa. Oli kolmannestakin jo niin näreissään, etten tiedä olisimmeko puheväleissä enää ollenkaan, jos olisimme tehneet neljännen ;) No, hän on tosin lähes tuhannen kilometrin päässä, joten ei kuulu arkeemme lainkaan.
Mistä tulikin mieleen, että täytyy soittaa (toista odottavalle) siskolleni :)
Mukavaa viikonloppua!
Saamuska
Juu, oikein oli rentouttavaa ja mukavaa eilen. Kiitos vain minunkin puolesta mukana olleille. Minäkin sain kahdelle nimimerkille eilen kasvot :) .. Öh, eikun kolmelle. Ruoka ei minusta suoraan sanottuna ollut hääviä mutta hyvä seura kompensoi kaiken :)
Minä, Ayap ja Pile vielä käväistiin jälkiruoka-drinksuilla samassa paikassa mistä lähdimme liikkeelle. Olisi ollut kiva istua pidempäänkin mutta väsy painoi päälle.
Ynikselle parempaa mieltä ja viettäkää ihana hotelliyö!
Sohva, suklaa ja " Sydämen asialla" kutsuu, seonmoi!
Alli
Neidit nukkuu päikkäreitä samaan aikaan ja sen tietää keiden seuraan silloin hakeudun. Suklaakakku ja pepsi on muutes aika hyvää!
Ynikselle jaksuja ja antoisaa ja rentouttavaa hotelliyötä!
Leanna, voi ihme! On se ihanaa, että jotkut jaksaa ison katraan kanssa. :-)
Minäkin haluan isomman perheen, mutta josko se jäisi siihen viestijoukkueeseen allekirjoittaneella. Mies oli aavistuksen pehmentynyt kun curlingijoukkueesta viimeyönä hänelle höpöttelin. Olisi hyvä että saisin nyt jäädä odottamaan. Rosan allergiat taitavat olla sitä sorttia, että hetkenpäästä en enää uskalla tehdä lisää lapsia meille.
Voi kauhistus tuota Hipsun vuokrannousua!
T@hti pyysi lähettämään terveisiä. On nettipimennossa. Tietsikan näyttö oli sanonut itsensä irti. Toivottavasti palailee pian palstavahvuuteen!
Aavis, nyt tulet sanomaan edes Böö! Ei saa kadota täältä! ;-)
Ihanaa olla kotona. Äiti ja isä olivat viimeyön kylässä. Äiti pesi ikkunat ja silitti ja laittoi verhot paikalleen. Ihanaa kun on taas verhot, on kodikasta. Koirapölyistä pyykkiäkään ei ole enää kuin 4 jätesäkillistä pesemättä. Urakka alkaa olla jo ihanasti maaliviivalla. " Huoh" .
Kukkuulle jaksuja ja pitkää pinnaa homehuoliin! Voi Itku mikä homma!
Maanantaina lähdetään kiertelemään autoliikkeisiin. Auto vaihdetaan kahteen autoon. Kipii! Minulla ei pää kestä autottomuutta ja nyt taitaa olla jo aika lähellä tämä minun ja lasten iänikuisen kotonakökkimisen loppuminen. Minä pidin kyllä tuosta meidän autosta. Mutta kun koiria ei enää ole, niin aivan turhaan meillä noin iso auto on.
Mitäs kyselyitä sitä oli.. Sini ei pue itse. Saa kyllä housut jalkaansa muttei halua laittaa. Paitaa ei saa päälleen edes yrittämällä. Uhma ja sisaruskateus taitaa näkyä meillä juuri eniten tuossa pukemisessa. Makaavaa Siniä en kyllä ole suostunut pukea. " Iso" tyttö voi istua kun puetaan.
Huimaa miten kaikkien r.viikot rientää! Jaksuja masukin kantoon asianomaisille!
Jotenkin alkaa näkyä valoa tunnelin päässä. En kyllä tiedä miksi. Mutta on jotenkin on vain hyvä olla. Pari viikkoa tässä menikin Rosan huonoa ihoa hoitaessa ja öitä valvoessa. Nyt yöt ovat alkaneet rauhoittua, mutta iho on mielestäni surkea. Onneksi on torstaina algeerialääkäri. Laittavatkohan nj pois??? Voi olla. Mitään kiinteitä ei olla kokeiltu huonon ihon vuoksi.
Sinikin menee nukkumaan nykyisin paremmin. Oli huono vaihe noissa nukkumaan menoissa. Heräämisessä en oikein tiedä onko tuo huutaen herääminen enää mikään vaihe. Vaihe on nimitttäin jatkunut jo yli vuoden. Heräsin vain tilanteeseen vasta nyt. Nyt on työn alla Sinin heräämiskoulutus. Saapi nähdä miten onnistun. Lupaavia tuloksia olen jo saanut mutta aika näyttää.
Lasten leikkihuoneeseen sain vihdoinkin kivan maton. Molemmat tytöt ovat siitä kovasti tykännet. Kiva siilin kuvainen matto. Kesämökkinaapurit toivat minulle pinon mainoksia, kaupunkiasunnoltaan, niistä minä maton bongasin. Mukavaa kun muistavat tälläistä mainoshullua.
Jokohan jorisin tarpeeksi. Ai niin, Ynis, sain mieheltä luvan tässä rahatilanteessa vain " viimehetken peruutuspaikkaan" . Toivottavasti lisää peruutuksia ei tulisi, niin pääsisin irtautumaan.
Äitini kovasti tuskaili Rosan kanssa. Kun ei tuo juuri huoli pulloa kuin minulta. Meganälkäisenä suostuu juomaan isänkin tarjoamana, toisinaan.. Äiti sanoi suunnitelleensa että ostavat minulle ja miehelleni hotellipaketin joululahjaksi ja he hoitavat lapset. Ei onnistu, kun Rosa karjuu kuin hyeena kun äiti yrittää syöttää. Toisaalta se on hyvää laastaria minun imetyksen lopettamiselle. Olisi kyllä tehnyt hyvää parisuhteelle yhteinen yönylireissu. Onhan siitä jo yli kaksi vuotta, kun ollaan oltu yö ilman lapsia. Miten se aika kuluu niin nopeasti??
Apua, pianhan me pinoudutaan koululaisissa! Kääk!
Lila75
Yhdyn edellisiin illanviettäjiin: kiitos oli kivaa. Nepalilaiseen ruokaan alan tosin jo hiukan kyllästyä ja annos ei tosiaan ollut mikään erikoinen, vaikka mulla se oli sentään lämmin. Ilahduttavaa oli, että viini oli aika edullista. Mutta kylmä oli kyllä.
Meille tulee vihdoin uusi sohva :). Pitkän pähkäilyn jälkeen se onkin tummanruskea nahka divaanisohva. Nahkasohva ei ole ollut oikeen mun suosiossa, mutta tämä oli malliltaan moderni ja makuuni sopiva. Nahka materiaalina sopii loistavasti lapsiperheeseen. Nyt täytyy sitten laittaa vastapainoksi paljon tekstuuria (ihan pakko käyttää Innon Markon termiä, kun se kuulostaan niin kamalalta, mutta on kyllä kuvaava ;)). Sohva tulee 2 viikon (lue: aikasintaan kuukauden) kuluttua, joten saan jouluksi kodikaan kodin, nyt tää on lähinnä kolkko asunto. Olen ihan innoissani sisustamisesta. Ostin elämäni ekan sisustuslehdenkin.
Yniksen ajatukset on tuttuja. Tosin musta välillä tuntuu ihan normaalilta. Yleensä arki tuntuu hyvältä, kun isovanhemmat ovat hoitaneet lapsia päivän, jolloin jää päivästä kaikki viemiset ja hakemiset ja kiirehtimiset. Kotiin tullessa vastassa on siisti koti, iloiset ja pirteät lapset ja tarvittaessa on kaupassakin käyty. Nämä mummivaaripäivät tasoittavat sitä jatkuvaa kiirettä ja ajan puutetta. Yritän myös rauhoittua itse, ja herään aamuisi jo 6.15, niin jää reilusti aikaa valmistautua. Siivooja on myös ihanasti arkea helpottava tekijä. Ja tunnustan vielä: pesetän välillä lakanoita pesulassa. 20 egee on halpa hinta siitä, että saa nostaa lakanat sileinä kaappiin (jotka siivooja voi sitten laittaa sänkyihin). En ota stressiä valmisruuista tai kaaosmaisesta kodinhoitohuoneesta. Tai ainakaan en joka päivä ota stressiä ;). Nautihan miehen seurasta, vaikkei olisikaan erityisen romanttista, yhdessäolokin vaikuttaa.
Leanna olet tosiaan superäiti ja lienee suvussa (tai miehen suvussa) tämä tauti, kun mummokin jaksaa. Tahtoisin joskus tulla teille kärpäsenä kattoon seuraamaan teidän arkea.
Meillä on yksi kaveriperhe, jossa lapsia 3+3 (uusioperhe, puolet kuusta lapsiakin on vain puolet) ja on ollut upeaa seurata, miten hienosti homma toimii ja perheen lapset ovat todella mukavia ja hyvin käyttäytyviä. Heidän lapsista nuorimmatkin on jo 10 v ja vanhimmat 16 v. Tämä perhe tuntuu onnistuneen yhdistämään kaksi perhettä aika hyvin yhteen.
Taidan lähteä kauppaan.
Moimoi.
Mun oma äiti on varattuna viikonloppu varten.Mutta koiraa ei suostunut hoitamaan joten se menee anopille=)
Miehen äiti on ollut perhepäivähoitaja ja tykkää kovin lapsista(varsinkin vauvoista!)Ja myös hoitaa mielellään lapsiamme.Hänen kanssaan vaan ovat olleet useammin joten nyt äitini halusi vuoron=)
Kai mun muksut on niin vieras/mummo koreita??Ainakaan koskaan ei oo tullut soittoa perään ettei nyt suju...
Eikä täällä superäitejä ole,ihan yhtä lailla väsyvä olen...
Puhteja vaan puskee=)
7 kääpiötä...Hmm...
Jollei kuitenkaan kääpiötä=)
L
Kiitos kaikille syömässä mukana olleille. Ihanaa päästä vähän tuulettumaan, vielä " viime hetkillä" . Tänään on sit miehen vuoro. :)
Ruoka oli hyvää tandoorikanaa + mauste/jogurttikastiketta mulla ja lopulta tosiaan kuumaakin. Kiitos sinulle Enkeli! Itse olin niin nälkäinen et oisin varmaan vetänyt sen " kylmänäkin" !!
Mulla oli kans muutama uusi naama syömässä ja mukavaa saada nimimerkeille " kasvot" . Ihanat pikkutyttelit oli kovin herttaisia molemmat. Jos tää meidän toinenkin on poika niin voiko jäädä ikuinen " tyttövauvakuume" ??? Kuulemma... mieheni kanssa minulle ei tule kolmatta lasta!
Täällä kans pieni potilas oli suht virkeä päivän, mut just nukkumaan mennessä oli sit yli 39 kuumetta. No, lääkettä sai ja nukkuu nyt tuhisten sängyssään. Käytin pojan just keskiviikkona lääkärissä kun oli ollu melkein kuukauden yskää ja silloin " kaikki paikat" kunnossa, saakohan sitä maanantaina mennä uudestaan?!
Kutsuin anopin päiväkahville tänään kun tiesin et sisällä ollaan koko päivä, jaksoin jopa tehdä Toscakakkua, eka kertaa elämässäni.. Hyvää siitä tuli! En vielä jaksa miettiä kiloja sit joskus..
Vauva melskaa mahassa kovasti, potkiskelee kylkiluita ja jotenkin on itsellä kyljetkin eri tavalla kipät kuin ennen.. rupeaisiko laskeutumaan alemmas.
Mut nyt vetäydyn TV:n seuraan, katsomatta muutamat CSI:t ym sarjat.
Reeli, kuumepoika ja rv37!! (täysiaikaisia ollaan!)
Ja kiitos eilisestä! Olipa ihanaa nähdä, vaikka kaikkien kanssa ei taaskaan ehtinyt jutella. Joku kerta pitäis taas pitää kotibileet, niin olis parempi mahdollisuus vaihtaa kuulumisia kaikkien kesken! Äitikuu oli mukava tavata! :) Ruoka oli hyvää ja täyttävää, joskin viidellä meistä oli kylmät annokset (koska mikro oli rikki, sanoi tarjoilija..hmmm....mikrotettua nepalilaisruokaa.??), mutta saatiin uudet kuumat annokset ja jälkkäri korvaukseksi! Ihanaa oli nähdä suloiset vauvat ja Öttiksen prinsessa vaan nukkui ja nukkui! Sanoinkin, et mua ei varmaan tapaamisissa sitten näy vauvan kanssa..en millään usko, et meille voisi tulla tuollainen tyytyväinen tapaus!
Nea jo heräili, mut itki ja sanoi, et ovi kiinni ja et äiti voi mennä pois! Saa nähdä, vieläkö nukahtaa. No ei, nyt kutsuu, palaan jos ehdin!
Enkeli1 ja Nea+minivauva rv36 (viikon päästä tähän aikaan aamusta huutaa jo imurin suloinen ääni meidän kodissa!! :-D )