Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥VIIKONloppuun SYYSystävät04♥

21.10.2006 |

Pino pystyyn!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Idan hetki sitten nukkumaan, näin tässä aina käy ku v.loppuna nukkuu päikkärit eikä nytkään nukkunu ku 45min. Onko meillä kotona niin tylsää ettei sit väsytä millään?

t@hti: joo huomasin et mitotus on aika pieni ja kapea (rv:n haalarissa siis) mut jos tolla ei meille olekaan koskaan käyttöä niin varmaan siitä sen kympin saa eteenpäin myydessäkin. Idan kanssa ollaan osittaiskestoiltu, nyt on kyllä käytetty oikeastaan pelkkiä kertiksiä ku vaipat jäi pieneksi ja myin ne pois... Ois tietty voinu säästää tälle tulokkaalle mut sitähän ei koskaan tiedä et oisko ne malliltaan sopinu. Nyt ajattelin et jos muutaman keston sais vauvalle päivässä laitettua niin vähentäis sekin sitten kertisten kulutusta. Muistissa on miten Ida vauvana kakkas koko ajan, ennätys oli 12 vaippaa yhdessä päivässä! Ihan harsoilla (Popolini) ajattelin kokeilla nyt, en vaan oikeen tiedä et tarvisko jotain lisäimua... Kuorina on kahdet Pul-kuoret ja sit noi hahtuvat mitkä ostin.

Pukemisesta piti kommentoida, Ida pukee itse mut usein menee kyllä paita väärinpäin. Haalari on hiukan hankala, kun lähes aina jalat osuu ens hihoihin. Kenkiä Ida tykkää sovitella, ihan huvikseenkin siis, ja pipoja, huiveja ym.

Ilta kulu kivasti kun oli kaverit kylässä, kateltiin vauvanvaatteita tai oikeastaan Ida esitteli niitä meille :) yks kerrallaan otti lipastosta niitä pois ja anto meille sanoen vauvan vaate, pieni. Varmaan se on kaikilla naispuoleisilla jotenkin sisäänrakennettuna tuo into hypistellä pikkuruisia vaatekappaleita.

Ida on kova komentelemaan, perjantaiaamulla matkalla päiväkotiin huusi yhden miehen perään et Kuule setä, nyt tulet päiväkotiin :) Kotona useinkin sanoo isälleen et isä pois, ja tänään ku oli ne kaverit kylässä niin totes jopa et äiti pois, älä tule tänne.

Jaaha, jos yrittäis ajoissa nukkumaan. Huomen mennään mun äitin synttäreille, ja saunomaan, Idan viikon kohokohta :)

Petra, taas

Vierailija
22/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surkeus, kun ilma on taas kurja! Olin oottanut, et pääsisi ulkoilemaan. Tosin yöllä liitokset niin kipeät, et en meinannu vessaan selvitä. Olinkin eilen aika paljon jalkeilla ja pesin roskiskaapinkin! Ja illan piristys oli Jatun perheen vierailu! :) Kiitos vielä! Tytöt leikki tosi kivasti ja oli mukavaa! Mieskin alkoi taas puhua, et jos asuttas lähempänä.. :) Jatu harmitti niin, et ne tyhmät renkaat oli siel autossa (joita selkävammanen mies ei ois pystyny nostelee edestaas..), ku jouduitte sinne pimeään sateeseen lähteä matkaamaan!

Ynis, toivottavasti teillä oli ihana ilta miehen kanssa! Ymmärrän hyvin sun fiiliksiä, kun asiat kasaantuu ja normaalitkin asiat tuntuu välillä olevan liikaa. Haleja ja jaksamisia! Toivottavasti olet paremmalla mielellä!

Leanna, ihmenainen ja äiti olet! :) Mä kauhulla mietin, et miten kahden kanssa selviän.. Kiva et pääsette miehen kanssa viettämään yhteistä aikaa! Ja hienoa, et selkä parempaan päin!

Lila, kunpa tekin pääsisitte vähän hengähtämään miehen kanssa! Mut ihana oli lukea, et oot valoisammalla mielellä! Toivottavasti lääkäriltä tulee apua allergiajuttuihin! Miten äitisi jakselee?

Mä olin nukuin " pidempään" tänään, eli puoli kahdeksaan! Ihme kyllä vaan kahden tunnin välein ravasin vessassa, vaikka illalla kittasin pepsi maxia, jota epähuomiossa pyysin mieheni ostamaan. Kofeiini illalla ei yleensä helpota mun unettomuutta! Eilen miehen kans juteltii,et ihan epätodellista, et meil oikeesti on kohta vauva! Se on jo niin lähellä! Jatu kysyi eilen Nekulta, et millon vauva syntyy ja Nea vastas, et ens viikolla! Hui mikä ajatus, kun kaikkihan on mahdollista!

Äidin piti tulla tänään vihdoin meille, mutta onkin kipeänä, eikä pääse.. :-( No pitää toivoa, et on täällä sit niihin aikoihin, kun beibi syntyy, niin olis Nekulla hoitaja! Näyttää et ilma vähän kirkastuisi, voi kun päästäis ulos! Masentaa sisällä olo ja tekemättömät työt... Mut nyt lopettelen..

Ai niin Pile, oon kade sohvasta! :) Me ostetaan sit, kun vauva ei enää puklaile...

Tea, helpotusta miehesi selälle kovasti toivon ja voimia sulle!

Mukavaa päivää!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv36+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään ja nautinnollisesti, en ole edes huomannut kun mies on lähtenyt aamulla. Niin, mies on Lillin kummien mökkitalkoissa tämän päivän Tampereen lähellä. Me Lillin kanssa nukkua posotettiin puoli kymmeneen :-)

Kiitos vielä perjantaina mukana olleille! Oli mukavaa tavata äitikuu, ja ihana nähdä pieniä vauvoja ja isoja vauvamahoja. Melkein tuli nostalginen olo, sillä Enkelillä ja Reelillä on ollut suunnilleen tuonkokoinen maha kun ekan kerran tavattiin Sanomatalolla näitä taaperoitamme odotellessa :-)

Jatu, adressia kehiin vaan... ;-)

Ihanaa, ensi viikolla saan olla enimmäkseen kotona iltaisin. Vain maanantaina on ensin iltapäivällä tentti ja sen jälkeen loput vanhempainkeskustelut. Muina iltoina saan keskittyä olemaan äiti :-). Tosin noita esseitä voisi ehkä vähän aloitella ja yrittää löytää jotain tenttikirjoja.

Pojat käyvät ihan ylikierroksilla, hirveä juokseminen pitkin kämppää peräkanaa >:-( Täytyy mennä pitämään jöötä.

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
24/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pinossamme hiljaista.

Pitäis varmaan kohta lähteä hieman ulkoilemaan. Pääsis Veeti energiaansa purkamaan. Tai sit laitan miehen menemään Veetin kanssa ulos ja itse saisin siivota rauhassa.

Venla ei heränny viime yönä kertaakaan. Nukkumaan meni tosin vasta kahdeltatoista, mutta aamulla heräsi vasta 9.40 ois varmaan nukkunut pidempäänkin jos en ois kompuroinut veetin lelukoriin. Piti puol 9 aikaan ihan katsoa hengittääkö neiti. Oon kuitenkin tottunut että 7 aikaan viimeistään herää syömään.

Veetin kanssa yritetään kovasti pottailla. Tällä hetkellä todella huonoin tuloksin. Kun ehdotetaan potalle menoa niin sanoo vaan EI EI, eikä suostu potalle menemään.

Ajatukset karkas päästä.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
25/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan! Suurkiitos kaikille mukanaolleille perjantai-illan seurasta, oli ihanaa tavata teidät ja saada nimimerkeille kasvot. Ja Öttiksen pikku neiti, voih ihanuus..... :) Harmi kun ravintoloissa pitkät pöydät, kaikkien kanssa ei ehdi juttelemaan ja toinen pää pöytää jäi niin kauaksi, mutta tämä olikin vasta alku, jatketaan juttua toisella kertaa sitten! Yritän päästä pikkujouluihin.

Nukuin hyvin, hotelliaamiainen oli oikein maittava ja lauantain seminaari mahtava, kannatti mennä! Tapasin paljon oman alan ihmisiä myös samassa elämäntilanteessa olevia (vauva tulossa, taapero kotona, ei tietoa töistä) ja oli oli ihanaa jutella oman alan asioista teletappien sijaan. Koska olin niin tyytyväinen viikonloppuuni, päätin poiketa ihan nopeesti vaan Vantaan ikeassa kotimatkalla ... VIRHE. Pari tuntia ikeaa kävellen, painavan kassin (lakanoita, verhoja ja muuta " pientä" ) kantamista autolle ja pitkä ajomatka pimeässä ja sateessa saivat aikaan viime yönä kamalia supistuksia taas. Mutta oli kyllä ihanaa tulla kotiin illalla, poitsu juoksi kaulaan ja halas lujaa ja oli selvästi iloinen kun äiti tuli kotiin (normaalisti siis se meidän ISIN poika). Tuli hyvä mieli!!

Palaan palstalle kun olen saanut pinot kahlattua läpi.

nyt tekee mieli kahvia. Ja yöpaitakin on näköjään vielä päällä....

äitikuu, maha-asukki ja poika

- ai niin, kaveri sai eilen sektiolla kaksostytöt!!!! Ne vielä teholla, mutta pian toivottavasti pääsen niitä jo katsomaan! Ihanaa!

Vierailija
26/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävät perjantai-illasta :)

Äitkuu oli mukava nähdä sinut livenä. Ihana neiti hätähousu vain nukkui ja nukkui... aivan syötävän suloinen neiti. Kaunokaisesta näin vain pikkuiset jalat, kun hän yritti nukahtaa äidin turvallisessa sylissä.

Aika meni siivillä, ninkuin aina hyvässä seurassa.

Eilen vietin ystävieni kanssa valkosipulitalkoita, meillä oli huippuhauskaa säilöessämme kynsiä hunaja-chilimarinaadiin. Täällä oli sellaiset katkut että oksat pois. Sen jälkeen juotiin punaviiniä ja syötiin homejuustoa ja pipareita.

Nautiskelen vielä hetken omasta rauhasta Ville Valon kanssa, ennenkuin lapsoset tulevat kotiin ja hulina alkaa taas.

Hilu

Vierailija
27/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilu, kerro lisää valkosipulien marinoinnista? Loistava idea joululahjaksi!

Minä olin raato, kun mentiin hotelliin eilen ja olen raato, kun ollaan taas kotona. Taisin ihan oikeasti olla aika loppuunpalanut. Pienet torkut otettiin hotellissa, sitten kuumaan vaahtokylpyyn (ihanaa!). Iltapäivä vaan löllittiin huoneessa ja juotiin vähän kuohuviiniä. Lakkasin kynnet yms. leppoisaa touhua. Illalla syötiin hyvää ruokaa, sen jälkeen taas huoneeseen takaisin. Unessa taidettiin olla joskus 22 aikoihin:) Ennen nukkumaanmenoa mulle tuli vähän huono olo. Nyt tökkii ajatus nieriän kanssa olleesta voikastikkeesta, joten liekö se aiheuttanut ton olon. Yöllä heräsin monta kertaa, mutta kokonaan herättiin klo 8. Aamiainen oli tosi hyvä, sen jälkeen käveltiin pitkin lähimaastoja ja Kuusisaaressakin. Hotellissa vielä makoiltiin ja juteltiin kerrankin kunnolla tästä arjesta yms, kun kotona ei oikein saa edes puhuttua mitään enää. Luulis olevan piristynyt olo, mutta olen vieläkin aika väsähtänyt.

Lapsilla oli mennyt hyvin mummin kanssa. Esikoinen oli just käynyt kakalla, kun tultiin kotiin. Eka kerta mun äidin kanssa, kun suostuu kakkaamaan pottaan (silloin vaippa-aikana ei ollut mikään ongelma)! Yksi jää murrettu jälleen:)

Huutonetistä katsoin äsken, että kaikki kolme tuotetta on menossa kaupaksi. Kipii! Luulin jo, että jäävät myymättä.

Omaa napaa taas, en muista enää mitä äsken luin pinosta ja lapset jo kaipailee alakerrassa...

T: Ynis

Vierailija
28/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette arvaakaan missä Ville Valo oli menneenä viikonloppuna? :)

Tuli vain mieleen...

Vihje: Wallu Valpio oli samoilla tienoin

Vierailija
29/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusuut: Aino piparkakku-glögijäätelö!!! Ihanuutta.

Neljä vapaapäivää meni vauhdilla. Tänään käytiin katsomassa ystäväperheen poikavauvaa. Voi kun oli pieni ja nukkui kuin Anne Geddesin kuvissa. Venna silitteli ja jutteli vauvalle, että " mitä se vauva miettii?" :) Vanhemmat olivat onnellisia, mutta väsyneitä ja me oltiin tyytyväisiä, että meillä on vielä tuo n. 20 vkoa aikaa h-hetkeen...

Uhmis huutaa keittiössä, haluaisi satsumia. Niitähän syödään niin, että imeskellään lohkoista mehut ja " raato" jää pöydälle. Lisääntyvää tahtomista ja HUUTAMISTA on neidillä ilmassa. Mummolan pellossa-elo-viikkojen jälkeen menossa hienoinen kuriinpalautus, ei me ihan tuollaista mesoamista jakseta kuunnella. No, kyllähän te tiedätte kuinka ihania nämä 2-vuotiaat osaavat olla ;)

Possuista ja poroista - tulee siitä " poron leimaama" -mainoskampanjasta aina Väkkärä ja Ayap mieleen. Halauksia siihen suuntaan isosti.

Iltapesun aika. Kauheesti ei huvita huominen maanantai, mutta sen jälkeen on jo tiistai ja sitten viikko puolivälissä jne. Tätä se työläisen elo on, viikonlopun odotusta. Ensi viikolla on piristyksenä sovittu kyläilyjä arki-illoillekin ja keskiviikkona on ultra. Ja miehen selkä on jo vähän parempi. On noilla ortopedeilla hyvä koulutus kun puhumalla parantavat!

- tea -

Vierailija
30/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoa olen lueskellut viikonloppuna mutten vaan ole saanut kirjoitettua. Ja tää viikkis on ollut kyllä super hidastempoinen. Eilen oltiin mun vanhemmilla vaan. Tänään kotona. Lunta on tullut koko päivän, märkää sellaista. Viime vuonna Kokkolassa eka lumi tuli 24.10. Eli aika lähelle samaa päivää ku nyt.

Hmm..niin tää viikonloppu. Ei olla mitään puhuttu miehen kanssa. Siis tarkoitan, että aikaa olis kyllä ollut puhua vaikka mistä mutta ollaan oltu jostain syystä super hiljaa. Vähän ärsyttää sekin.

Meillä on menossa kellojen siirtoon valmistautuminen. Eli viedään Onni nukkumaan myöhemmin. Eilen illalla kävin vastasynnyttäneen serkkuni luona juttelemassa kun juttuseuraa kaipaili. Tulin vähän ennen kymmentä illalla ja mitä kuului keittiöstä? " Äiti tuli!" Että eipä oltu vielä nukkumassa. Huvittava näky sinänsä. Mies pani Onnin piikkiin, halusi vielä syödä jotain ja siksi kukkui ylhäällä vielä. Sitten oli itselleen tullut isompi vesssahätä. Niinpä täällä oltiin vessan ovi auki toimittamassa tuota asiaa ja Onni väänsi omaa torttuaan keittiössä vaippaan:) No nukahti alta aikayksikön Onni vähän yli 22 ja heräs 7.30. Että ihan ok.

Nyt pitänee lähteä valmisteleen poikaa nukkumaan. Kai sitä viimeistään puoli kymmenen pitää olla sängyssä. Niin ollaan tunti normali ajasta edellä.

Minut olisit Saamuska voinut käskeä sinne Valoa katsomaan! Ah, elämäni valo:)

T-P

Vierailija
31/31 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinn poika tänään kotiin :-)Tuli heti ku tulin aamulla jumpasta ni enpä ole tänne ehtinyt..

Oli kiva kyläillä eilen Enkeli :-) Ja voi tosiaan ku asuisite lähempänä ni vois nähä useammin.Päikkäreitten jälkee ku lähetää ja matkoihin menee 2tuntia ni kotiin tulo menee myöhään..Eilen meni nukkumiset itkuks :-( Nyt oli mies lomalla ja vaan yks laps mukana ni ei tuntunu niin rankalata..

Nyt on sellain olo et pitäs saada kaikki rästit tehtyy ku mies kotona.Sen päivät pitenee huomattavasti uuden työn myötä :-( Ei jaksa edes aatella!!!

Typy on kylvyssä,menen katsomaan ku kuuluu suurta riemua ;-D

Millon ne kellot siirretää??

jatu