Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto asuntoon, jossa alkoi välittömästi ahdistaa

Vierailija
20.07.2022 |

Aluksi kaikki vaikutti olevan ihan hyvin. Nautin pienestä parvekkeesta, jollaista edellisessä asunnossani ei ollut ollut. Myös keittiö oli mukavan tilava. Sitten alkoi selittämätön ahdistus. Välillä minusta tuntui siltä, että asunnon seinät kaatuvat päälle. Aloin kammota paikkaa, johon olin aluksi tykästynyt. Viihdyin yhä enemmän läheisteni luona, jottei mun olisi tarvinnut olla uudessa kodissani. Sitten eräänä päivänä näin naapuriani. Juttelimme hetken, kunnes hän kysyi, miten olen viihtynyt vuokraamassani asunnossa. Ennen kuin ehdin vastata, hän totesi yllättäen, että "Kun edellinen asukas sairastui siellä psykoosiin". Onko kenelläkään käynyt yhtä omituisella tavalla, että ihan kuin asunto tai jokin muu paikka olisi huokunut jonkinlaista pahaa energiaa?:(

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
2/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paha henki.

Vierailija
4/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? En ole tehnyt tänne avausta aiemmin.

Ap

Vierailija
5/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? En ole tehnyt tänne avausta aiemmin.

Ap

Lähinnä vain kiinnosti tietää, onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia.

Ap

Vierailija
6/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tämä, niin rauhoitut:

Vierailija
7/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa manaaja.

Vierailija
8/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vastaavaa. Pelkäsin puutalo yksiössäni. Sain neuvon kävellä huoneisto läpi joka nurkkaa myöden ja ottaa asunto haltuun. Minulla tämä toimi hyvin ja sain sen jälkeen nukuttua yöni siellä.

Vierailija
9/95 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko siellä asunnossa joku kemikaali, jolle altistus? Jotkut materiaalipäästöt voivat olla haitallisia. Mitään yliluonnollisia kujeita en epäilisi.

Vierailija
10/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut lomahuoneistossa ulkomailla 3vko jonka aikana se osoittautui ahdistavaksi ja siellä oli kylmiäpisteitä jne. Asuin yksin ja oli epämiellyttävää. Asuin siis kaupungissa jossa mulla oli ystäviä siellä. Iltaisin rupesi ahdistaa niin että piti klo 21 aikoihin lähteäkaupungille tuulettumaanpariksi tunniksi jotta pystyi yrittää nukkua siellä asunnossa. Lisäksi oli pakko ottaa enemmän alkoa kuin tarkoitus oli muuten olisin hyppinyt seinille. Päädyin aina nukkumaan olkkariin sohvalle josta oli lyhyin tie ulko-ovelle ja nukuin aina telkkari auki ja hiljaisella. Vuokrasin asunnon kuumimpaan sesonki aikaan joten kaupungissa ei olisi ollut edes hostelleja vapaana silloin ja lisäksi olin jo tästä hienosta asunnosta maksanut vuokran niin ei voinut kuin kärsiä. Loman jälkeen mulle tuli keuhkoputken tulehdus joka vei mut 3vkoa sänkypotilaaksi. Stressi varmaan laukesi kun pääsin takaisin kotiin. Sun kannattaa muuttaa pois tuosta paikasta jos se rupee stressaa. Mielenterveys on se tärkein vaikka se veisiviimeiset pennoset.

Vierailija
11/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yleensä aina ahdistaa muuton jälkeen, kun jossain mielen perällä kalvaa ajatus siitä oliko tämä asunto nyt hyvä valinta. Valintaan pitää sitoutua ja ottaa asunto haltuun hyvine ja huonoine puolineen. Auttaisiko jokin rituaali asunnon ottamiseksi haltuun? Suitsukkeet tai salvia, veden vihvominen, siunauksen pyytäminen?

Vierailija
12/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pappia käymään siunaamassa asunnon ->

Kodinsiunaus

Vierailija
13/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se psykoosin energia voi olla vielä läsnä asunnossa ja herkät ihmiset näitä aistii. Huoneiston haltuun ottaminen voi auttaa, niinkuin myös jonkunlainen energiapuhdistus

Vierailija
14/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ostamaani rivariin kolme kuukautta sitten. Kun sain tavarani sisään ja jäin yksin kotiini, alkoi kauhea ahdistus. Minun oli paha olla ja tuntui, että vedän ranteet auki. Tätä kesti kaksi viikkoa ennenkin alkoi helpottaa. Nyt olen erittäin tyytyväinen että ostin tämän asunnon. Olen herkkä ihminen ja aistin energioita. Tunnen ihmisistä ja paikoista hyvää/huonoa energiaa. Ihmisistä, tapahtumista jää asuntoon energiajälkiä, jotka useat tunnistaa. Myös ympäristössä tapahtuneet negatiiviset tapahtumat laskee energiatasoja. Sain myös apua energioiden puhdistamiseen.

Vierailija
15/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan naapuri asettelisi kysymyksensä tuohon muotoon - ikäänkuin otaksuen kyseisen huoneiston liittyvän jotenkin edell. asukkaan psykoosiin?

Vierailija
16/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin samaa edellisessä kämpässäni. Siellä oli joku ahdistava energia. Nykyinen kämppä ok. Aattelen että edelliset asukkaat jättäny jonku tietyn energian jälkeensä. Jos kämppä ahdistaa nii se pitäs puhdistaa pahasta energiasta. Oisimpa tajunu tämän siellä edellisessä asunnossa..

Vierailija
17/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla uskon näihin " energioihin" , tai mitä ikinä lienevätkään. Kun olin ostamassa omaa asuntoani, vaikka se oli remonttikuntoinen, niin siellä oli heti jotenkin hyvä, mukava fiilis. En osaa selittää asiaa tarkemmin.

Vierailija
18/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemus.

Heti tavaroita siirrettäessä kerrostalon sisäänkäynnissä tuli

huono fiilis, paha.

Asuttu nyt vajaa kolme vuotta ja

asiat muuttuneet huonoksi..ihmissuhteet.

Tämä asunto, koti ei tunnu hyvltä

ja turvalliselta.

Päällisin puolin hyvä.

Pakko päästä pois.

Kokemusta on asunnoista.

N 55

Vierailija
19/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites köyhillä siellä neukkukuutioissa?

Vierailija