Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Ruokolahden leijona sittenkin totta?

Vierailija
20.07.2022 |

Tuli tästä mursusta mieleen. Silloinhan näille silminnäkijöille naureskeltiin, osa ei kehdannut sanoa aluksi että olisi koko otuksen nähnyt, että ei leimata hulluksi tai pelleksi. Lopputulema oli, että mitään leijonaa ei ollutkaan. Vai oliko näin? Samaan aikaan Venäjän puolella oli kaatunut junanvaunuja, joissa oli sirkuseläimiä, eikä siitä ollut rajalle mikään älytön matka. Mutta tarkempia tietoja ei oikein saatu, kun Venäjä oli silloinkin käymistilassa.

Mitä luulet? Oliko leijonaa vai ei? Minä luulen, että oli. Silminnäkijöissä oli pari sellaista, joilla ei ollut mitään syytä keksiä tätä päästään, kuten esim se varusmies ja joku toinen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sen monena kesänä, mutten halua siitä nostattaa melua.

Vierailija
42/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sen monena kesänä, mutten halua siitä nostattaa melua.

Ei se ollut Suomen puolella kuin varmaan max vuorokauden. Mutta oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jellona kävi Suomen puolella. Muistan hyvin tapauksen. Eräs silminnäkijä oli meidän kylältä (silloin käymässä Ruokolahdella), eikä hänen kertomuksensa ollut mitenkään epäilyttävä.

Vierailija
44/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ollut mitään leijonaa.

Sinäkö siellä vahdit koko rajaa pitkän aikaa?

Vierailija
45/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olikin totta, niin on ammuttu jo aikapäiviä sitten parin tappajaintoisen penis tanassa öyhöttävän paikalliskonstaapelin toimesta.

Vierailija
46/46 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Kävin kesällä Ruokolahdella. Kaunista seutua, mukavia ihmisiä. Mutta se mikä yllätti oli että kun juttelin paikallisen naisen kanssa eräissä juhlissa, hän sanoi että leijona oli oikeasti olemassa. Ja samat jutut mitkä täällä: pyörähti rajan yli ja palasi takaisin. Sirkuksesta tai jonkun oligarkin "yksityiskokoelmasta" oli karkuteillä. Nainen vaikutti ihan järkevältä, puhui asiasta jotenkin vaivatuneesti, pelkäsi kai että alan nauramaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän