Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu nykypäivänä on niin vaikeaa

Vierailija
20.07.2022 |

Tapailun alkuvaiheessa toinen vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta, mutta sitten tapailut harvenevat ja paljastuu, että ainostaan seksi kiinnostaa. Ei mitään halua tutustua syvemmin. Ei siinä mitään, jos ei klikkaa sen syvemmin, mutta miksi esittää ja vedättää? Yhtäkkiä täysi hiljaisuus ja välttely, ei mitään selkeää vastausta kun kysyy mitä toinen etsii ja kaipaa. Eikö muka ole kohtuullista odottaa jo tapailun alkuvaiheessa selvyyttä siihen, hakeeko toinen vain hauskanpitoa, irtosuhteita vai etsiikö tosissaan parisuhdetta? Olisi paljon helpompaa kummallekin osapuolelle, kun olisi selvyys siitä, mitä toinen etsii. Ensin esitetään kiinnostunutta ja pitkän tapailun jälkeen pitkin hampain myönnetään, että halusi vain panoseuraa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Siksi väitän kaikille, että uskontoni kieltää minua harrastamasta seksiä ennen avioliittoa.

Vierailija
2/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mieli muuttua jommalla kummalla tai molemmilla, kun toista oppii vähän paremmin tuntemaan. Pidättäydy seksistä, jos epäilyttää toisen motiivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu: lopeta deittaileminen. Mulla auttoi kummasti tuohon ongelmaan.

Vierailija
4/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan typerää tutustua jonkun treffipalstan kautta sillä odotuksella, että voi kun tuo ihminen nyt olisi minulle se elämäni rakkaus. Jos sillä odotuksella on liikenteessä, niin tulee aina pettymään jossain vaiheessa, ja voi mennä takaisin etsimään sitä seuraava todellista elämän rakkautta. Paras parisuhde muodostuu tosielämässä tutustumalla, ystävystymällä, kiintymällä, ihastumalla , rakastumalla ja rakastamalla. Ilman odotuksia siitä.  

Vierailija
5/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ja varsinkin miehet ovat huonoja käsittelemään tunteitaan ja siihen päälle vielä.puhumaan niistä.

Mullakin loppui nyt tapailu, en oikein jaksa ketään, mutta positiivista kehitystä olen nähnyt sen suhteen että pelkkää seksiä hakevien määrä on nykyisin läpinäkyvämpää tai siis sanovat itse suoraan ettei halua mitään muuta, mutta edelleen on paljon niitä pelkureita, jotka eivät tiedä mitä hakevat ja sitten ghostaavat..

Vierailija
6/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan typerää tutustua jonkun treffipalstan kautta sillä odotuksella, että voi kun tuo ihminen nyt olisi minulle se elämäni rakkaus. Jos sillä odotuksella on liikenteessä, niin tulee aina pettymään jossain vaiheessa, ja voi mennä takaisin etsimään sitä seuraava todellista elämän rakkautta. Paras parisuhde muodostuu tosielämässä tutustumalla, ystävystymällä, kiintymällä, ihastumalla , rakastumalla ja rakastamalla. Ilman odotuksia siitä.  

En ollut tuolla odotuksella vaan ennemminkin pessimistisellä asenteella. Kohdalle osui muutamien turhien treffien jälkeen ihminen joka oikeasti tuntui siltä, että tässä on nyt se elämäni rakkaus. En todellakaan osannut odottaa sellaista. Totta kai siinä pettyy, kun itsellä tunteet ovat aitoja ja kuvittelet että toisellakin on, ja sitten selviää, että hän onkin vain vedättänyt panon perässä. -Ei ap

Vierailija
7/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, helppo ja toimiva ratkaisu. Mutta jotkut silti kaipaavat parisuhdetta elämäänsä ja sellaista ei löydä, jos ei tutustu ihmisiin ja tapaile.

Vierailija
8/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se mieli muuttua jommalla kummalla tai molemmilla, kun toista oppii vähän paremmin tuntemaan. Pidättäydy seksistä, jos epäilyttää toisen motiivit.

Toki, mutta jos on lähtökohtaisesti sillä asenteella liikkeellä, että hakee vain irtosuhteita, olisi se ihan reilua tehdä selväksi heti alussa. Siinä säästyy sitten mielipahaa niiltä, jotka etsivät lähtökohtaisesti jotain vakavampaa.

Vierailija
9/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, helppo ja toimiva ratkaisu. Mutta jotkut silti kaipaavat parisuhdetta elämäänsä ja sellaista ei löydä, jos ei tutustu ihmisiin ja tapaile.

Itsekin kaipaisin, mutta totesin sen etsimisessä olevan niin paljon negatiivisia puolia (esim. aloituksessa mainittu), että ennemmin olen ilman. Eikä se etsiminenkään takaa, että koskaan mitään löytäisi. Keräät vain huonoja, jopa traumaattisia kokemuksia saamatta koskaan takaisin mitään hyvää. Ei ole sen arvoista.

Vierailija
10/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavinta on pienet valtapelit mitä ihmiset pelaa. Kun muutenkin on vähän fifty-fifty haluaako ketään riesakseen niin sellaista ei vaan jaksa.

Vierailija
11/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavinta on pienet valtapelit mitä ihmiset pelaa. Kun muutenkin on vähän fifty-fifty haluaako ketään riesakseen niin sellaista ei vaan jaksa.

Minkälaisia valtapelejä pelataan?

Olen ollut parisuhteessani yli 20 vuotta ja yritän joskus hieman tutustua näihin nykyajan juttuihin.

Vierailija
12/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa muiden syyttely.

Vierailija
13/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta erosta ja pari muutaman kuukauden mittaista suhdetta ollut tänä aikana. Naiset ovat pelanneet kaksilla korteilla tai hakevat vain renkiä tai taloudellista hyötyä. En ole kolmeen vuoteen enää viitsinyt tapailla ketään.

Olet valinnut huinoja naisia. Kannattaa valita hieman tarkemmin.

Vierailija
14/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kertoman perusteella vaikuttaa ihan mahdolliselta että mies oli alussa vilpittömästi kiinnostunut tutustumaan syvällisemmin, mutta menetti sitten jossain vaiheessa kiinnostuksensa.

Jos näin tosiaan kävi, niin ei tuollaiselle vaan voi mitään. Kuuluu pelin henkeen että noin välillä käy. Ihmisillä on oikeus muuttaa mielensä.

Vierailija
15/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole tuollaista ollut aina. Ensin kiinnostaa tutustua mutta siinä matkalla alkaa tulla esille niitä juttuja ettei sittenkään niin paljoa kiinnosta ja alkaa hiipua.

Mitä ap tässä nyt haluaa? Ekalla tapaamisella pitää osata sanoa haluaako juuri sinun kanssa naimisiin ja kultaisennoutajan? Miksi haluat tehdä siitä noin vaikeaa?

Vierailija
16/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vääristä paikoista. Farmers Only ja Rosebrides niin alkaa irtoamaan.

Vierailija
17/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisenakin haluan oikean parisuhteen, mutta lähes aina pienen tutustumisen jälkeen huomaan, että en todellakaan tämän ihmisen kanssa. Silti voi olla ihan hauskaa viettää aikaa yhdessä. Siitä on toki hyvä olla rehellinen. Mutta sellaisia ihmissuhteet nyt vaan ovat. Ei niihin liity mitään velvollisuuksia.

Vierailija
18/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole tuollaista ollut aina. Ensin kiinnostaa tutustua mutta siinä matkalla alkaa tulla esille niitä juttuja ettei sittenkään niin paljoa kiinnosta ja alkaa hiipua.

Mitä ap tässä nyt haluaa? Ekalla tapaamisella pitää osata sanoa haluaako juuri sinun kanssa naimisiin ja kultaisennoutajan? Miksi haluat tehdä siitä noin vaikeaa?

En ole ap, mutta etsin kyllä sellaista juttua jossa molemmat heti tietävät, että on nyt löytänyt etsimänsä. En halua suhdetta, joka on alkanut miehen puolelta sellaisella "katsellaan"-asenteella ja muut naiset ovat kiinnostaneet vielä senkin jälkeen, kun mies on tavannut minut. Haluan miehen, joka tietää mitä haluaa.

Vierailija
19/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan seksin takia. No poikkeustapaukset ehkä hakee sitten rahallista hyötyäkin.

mies54v

Vierailija
20/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin voi tutustua myös ihan vain ystävinä, ilman seksiä. Itse asiassa 70 % parisuhteista alkaa ystävyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi