Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko tehdä kärrynpyörän tai seisoa käsilläsi? Tai puolivoltin tai peräti kokovoltin?

Vierailija
20.07.2022 |

Ikä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrynpyörän osaan kyllä (kokeilinkin molempiin suuntiin), mutta näin kylmiltään meinaa paikat revähtää.

Käsillä osaan seistä vain seinää vasten, puolivolttia en uskalla kokeilla ilman pehmeää mattoa ja lämmittelyä. Mutta siinä uskoisin kyllä onnistuvani, en ole merkittävästi huonommassa kunnossa kuin "aktiiviaikoinani, jolloin sen osasin ainakin jotenkin". Kokovolttia en ole ikinä osannut kuin trampoliinilla tai paksulle patjaalle, sitäkään en varmaan uskaltaisi enää yrittää.

Ikä 34 v.

Vierailija
22/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan nuo kaikki helposti on kyse vaan siitä uskaltaako tehdä

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrynpyörä menee, käsilläseisontaa en uskalla kokeilla enää. N48

Vierailija
24/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun pääsis kivutta edes sängystä ylös, vessaan jne. Kärrynpyörät ovat taaksejäänyttä elämää.

52v

Vierailija
25/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä kärrynpyörän ja seistä käsilläni jos saan välillä tukea seinästä. Pitäisi ehkä opetella tekemään kunnolla. Voltin osaan tehdä altaaseen... Taidot pysyy yllä lasten kanssa touhutessa.

N30

Vierailija
26/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut tehdä kuperkeikkaa, spagaattia, kärrynpyörää tai mitään voltteja edes lapsena saati nyt 50+ vakavasti sairaana. Olen aina ollut suht kankea, mutta varmaan tuota spagaattia voisi treenata vieläkin venyttelemällä. Mutta spaghetin keittäminen houkuttelee huomattavasti enemmän :D

Vierailija
27/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEE MÄ OSAAN IHAN MITÄ TAHANSA!!!!!!