Osaatko tehdä kärrynpyörän tai seisoa käsilläsi? Tai puolivoltin tai peräti kokovoltin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kärrynpyörä ja käsilläseisonta onnistuu helposti :) 41v nainen olen. Tyhy-päivien perusteella ei onnistu kovin monelta tämän ikäiseltä...
Tehdäänkö tyhy-päivissä useinkin kärrynpyöriä? 😲
Osaan, mutta nykypäivänä suuri todennäköisyys päätyä sairaalohoitoon.
Osasin lapsena kärrynpyörän ja seistä päälläni ja seistä käsilläni ja kävellä käsilläni. En ole kokeillut melkein 30 vuoteen.
Osaan vain kärrynpyörän. Se on taitona kuin pyörälläajo, kun sen kerran oppii, sen osaa aina.
N53
Todennäköisesti osaisin käsillä seisontaa lukuunottamatta, mutta en uskalla kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kärrynpyörä ja käsilläseisonta onnistuu helposti :) 41v nainen olen. Tyhy-päivien perusteella ei onnistu kovin monelta tämän ikäiseltä...
Missä työpaikalla tyhy-päivään kuuluu kärrynpyöriä ja käsilläseisontaa? Sillä kysyn, että tiedän välttää ko. paikkaa viimeiseen saakka.
Osaan kyllä, mutta noita temppuja seuraava sairasloma on taattu m39
Kärrynpyörä menee vielä, muut ei.
N. 47
En. Mutta spagaatin kyllä.
Ikä 55 v.
En tiedä. Enkä todellakaan kokeile :D
Osasin kärrynpyörän vielä vuoden alussa, sitten tipuin ja ranne murtui, niin varmaan en osaa mitään ja oon kohta 26v.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta spagaatin kyllä.
Ikä 55 v.
Minäpä olen jo 65v ja spagaatti onnistuu vielä.
Olen pitänyt itseni kunnossa enkä ole päästänyt painoa nousemaan.
Olen aina tykannyt jumpasta.
Osaan kaiken mahdollisen voimisteluun liittyvän, sillä harrastin telinevoimistelua leikki-ikäisestä siihen saakka, kunnes multa irtosi miltei jalka puomilla temppuillessani muutaman vuosi sitten:(
N26
Hyvä kun osaan enää edes kävellä, t. N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkapäivänä...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun osaan enää edes kävellä, t. N51
Kävelystä viis...kunhan pystyy astumaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkapäivänä...
Meillä tehdään silloin itkuisia somepäivityksiä :D
En, en, en, en. Kävelykin tällä hetkellä vaivalloista polven nivelrikon takia.
Osaan tehdä kärrynpyörän, ikää 34 v. Noita muita en ole ikinä osannutkaan.