Millaista on seurustella mustasukkaisen naisen kanssa?
Minkälaisia kokemuksia palstan miehillä on mustasukkaisista naisista, miten naisen mustasukkaisuus on tullut esille suhteessa?
Kommentit (102)
Ilmeisesti siihen tottuu, miehellä tulossa työpaikan bileet ja on jo ilmoittanut sinne tulevansa vain syömään. Ei jää viettämään iltaa.
Syyllistämistä. Esim se että halusin kerran vuodessa käydä jossain oli liikaa. Olin huono isä kun otin omaa aikaa. Nainen ei halunnut omaa aikaa koska ei voisi vahtia mua..
Seksillä kontrollointia. Jos lähdet tai edes mietit suostumista johonkin kutsuun ei tuu seksiä.. Jos olet kokoajan kotona hukut seksiin.
Jatkuvaa kyselyä, sanojen varomista ja pelkoa. Esim siitä että kaupassa tulee työkaveri, vanha koulukaveri ymv vastaan. Koska tuosta aiheutui 2kk helvetti..
Lopulta oltiin siinä pisteessä et kaupassa käytiin kauempana tai myöhään ettei vaan törmää keneenkään. Mihinkään juhliin/ tapahtumiin ei menty. Paitsi lasten koulu juhlat. Kavereita ei viitsinyt pyytää kylään ettei vaan siellä vahingossa mainita jonkun naisen nimeä yms.
Parisuhde perustuu luottamukseen. Minusta on hassua, että jotkut ajattelevat, että puolisoon on pakko luottaa heti 100% seurustelun alkuvaiheessakin. Ethän sinä nyt heti voi ventovieraaseen ihmiseen luottaa. On ihan tervettä olla epäluuloinen aluksi.
Luottamus ansaitaan ajan kuluessa. Jos olet epäluotettava, niin silloin puoliso ei sinuun voi luottaa. Tämä unohtuu tosi monelta mieheltä, kun he vaativat luottamusta ja syyttelevät mustasukkaisuudesta. Oletko itse käyttäytynyt luottamuksen arvoisesti?
Jos nainen on mustasukkainen, niin todennäköisesti hänellä on vääränlainen mies. Oikean mies kohtelee puolisoaan kuin kukkaa kämmenellä. Ei haikaile exien perään, ei anna aihetta epäilyille, ei katoa ryyppyreisuille, eikä petä. Luottamus ansaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin karaokea laulamassa ja kun olin laulanut Juha Tapion ohikiitävää, exä kysyi oliko mulla laulaessa mielessä joku kelle sitä lauloin.
Eikö tuo ole rakkauslaulu, jossa muistellaan jotain teinirakkautta. Outo biisivalinta sinulta.
Mikko Koivu on paras vastaamaan tähän aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde perustuu luottamukseen. Minusta on hassua, että jotkut ajattelevat, että puolisoon on pakko luottaa heti 100% seurustelun alkuvaiheessakin. Ethän sinä nyt heti voi ventovieraaseen ihmiseen luottaa. On ihan tervettä olla epäluuloinen aluksi.
Luottamus ansaitaan ajan kuluessa. Jos olet epäluotettava, niin silloin puoliso ei sinuun voi luottaa. Tämä unohtuu tosi monelta mieheltä, kun he vaativat luottamusta ja syyttelevät mustasukkaisuudesta. Oletko itse käyttäytynyt luottamuksen arvoisesti?
Jos nainen on mustasukkainen, niin todennäköisesti hänellä on vääränlainen mies. Oikean mies kohtelee puolisoaan kuin kukkaa kämmenellä. Ei haikaile exien perään, ei anna aihetta epäilyille, ei katoa ryyppyreisuille, eikä petä. Luottamus ansaitaan.
Tämä. Ja mies on onneksi vihdoin ymmärtänyt, että on sekoiluillaan itse kaiken mustasukkaisuuden aiheuttanut. Minun syytäni se ei ole.
Yhtä helvettiä. Varsinkin jos nainen on väkivaltaisen mustasukkainen, niin kuin usein on. Voi herätä siihen että silmiä yritetään kynsiä päästä, koska neiti on nähnyt jonkun unen. Tai että istutaan opiskelijaporukalla ravintolassa ja kynnet iskevät äkkiä naamaan, koska pöydässä on muita naisia.
Ainoa ratkaisu on lähteä suhteesta, ja heti. Itse jatkoin viisi vuotta, koska neiti uhkasi itsemurhalla. Sellainen ensirakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikkihan ovat edes vähän mustiksia puolisostaan, se on ihan tervettä.
Jos huomaa että kumppani on mustasukkanen niin sen saa vähenemään sillä että on itse luottamuksen arvoinen, älä flirttaa muille, älä katso muita, älä puhu muista ihailevaan sävyyn, pönkitä omaa kumppania sanomalla hänelle että hän on nro 1 ja tärkein. Mustasukkainen ihminen haluaa toistuvaa todistelua sille että on ainoa ja rakastettu.
Ei se auta. Itse katsoin maahan kun muita naisia tuli vastaan. Katsoin pöytää jos ravintolapöydässä oli muita naisia, katsoin sivuun jos televisiossa oli seksikäs nainen. Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen nainen tykkää sinusta maailman eniten. Ole sen arvoinen
Vallankäyttöä se on, eikä tykkäämistä. Usein sairaalloisen mustasukkainen nainen on myös sarjapettäjä. Hän kostaa sinulle ennakoivasti, vaikka olisit uskollinen. Se ilmeisesti lieventää vähän mustasukkaisuuden tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Luottamus on kahdensuuntainen. Ei se tyhjästä rakennu.
Muutaman mustasukkaisen naisen tiedän, näitä jokaista yhdistää se että sallivat itselleen enemmän vapauksia kuin miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman mustasukkaisen naisen tiedän, näitä jokaista yhdistää se että sallivat itselleen enemmän vapauksia kuin miehelleen.
Kuka tästä on yllättänyt? Ei ole uutinen, että mustasukkainen ON ITSE moraaliton.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Et ymmärrä mitään sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, josta nyt on puhe.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni oli sairaalloisen mustasukkainen. Jos edes katsoin seurueessa oleviin naisiin kun he puhuivat, tuli kynsiä naamaan. Kun itse kävin vessassa, tyttöystävän kieli oli usein jonkun toisen miehen suussa palatessani. Eri säännöt.
Tiedän naisen joka niin mustasukkainen, että ei antanut miehensä katsoa missikisoja telkkarista.
Pahastui kun joku nainen saattoi katsella minua, ikään kuin minä olisin ollut vastuussa siitä, että joku ihminen tuhansien joukosta sattuu katselemaan minua. Yleensä minulla ei ollut hajuakaan, että joku tsekkailee minua. Olin itse umpirakastunut mustasukkaiseen tyttöystävääni.
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso on vitsaillut esim kymmenen vuotta sitten jollain niin kyllä kuulee siitä ja muistutetaan ja se voi nousta esille ihan ihme tilanteissakin. Epäluottamus syntyy salaman nopeasti hetkessä, joka mullistaa kaiken aivan ympäri, äärirajoille eroaikeista lähtien, ovet paukkuu, ollaan tulostamassa eropapereita, muuttolaatikoita jo ostamassa ja tavaroita pakkaamassa. Naista saa vakuutella vuosi kaudet ja yrittää korjata asiaa, vaikea korjata että se oli vitsi. Yleensä sovintoseksi auttaa.
Joo paitsi että mustasukkainen nainen voi myös harrastaa kostoseksiä. Ihan kiva, kun kosto tulee asioista, jotka ovat hänen oman mielikuvituksensa tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisen joka niin mustasukkainen, että ei antanut miehensä katsoa missikisoja telkkarista.
No en minäkään tykkäisi yhtään jos mies sellaisia haluaisi katsoa. Yksin jäisi katselemaan.
Oltiin karaokea laulamassa ja kun olin laulanut Juha Tapion ohikiitävää, exä kysyi oliko mulla laulaessa mielessä joku kelle sitä lauloin.