Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ja vanhemmat

Vierailija
20.10.2006 |

onko muilla havaittavissa, että mies ei pidä enää vanhemmistasi tai arvostelee heitä koko ajan? Olen pettynyt, että mieheni arvostelee nykyään vanhempiani. Jos äitini ostaa meille jotain hän ei varmasti pidä siitä tai esim. äitini antoi aika uuden kännykkänsä tyttärellemme niin mieheni heti ilmoitti, että ostaa uuden, tämä ei ole hyvä. Minusta on todella noloa jos ostaa, kun tässäkin puhelimessa on vielä takuu voimassa. Sitten ei koskaa syö ruokia, joita äitini lähettää meille. Ei kuulemma tykkää ja nyt kun oli leiponut ei halunnut maistaa. Ennen on syönyt suurella ruokahalulla kaikkea äitini tekemää.

Rasittaa vaan, kun arvostelee kaikkea. Vanhemmillani on rahaa, mutta ovat todella nuukia, jota mieheni ei ymmärrä ollenkaan. Aina pilailee siitä.

Myös äitini arvostelee miestäni minulle, joten olen todella kahden tulen välissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, missä vika, ehkä ovat eri aaltopituuksilla ja eri arvomaailman edustajia, itse koen näin. Mutta aika vaikeaa on elää liitossa tällaisessa tilanteessa

Vierailija
2/2 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella unohdin vielä, kuinka arvostelee veljeäni luuseriksi ja lampaaksi. Hän ei ole myöskään tervettullut meille kun mieli tekee, vaan joudun kysymään luvan, vaikka veljeni on maailman kiltein ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla