Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole säästössä kuin 40.000e ja olen 39vuotias! Vertaistukea?

Vierailija
20.07.2022 |

Mitä ajattelet tälläisestä tilanteesta keski-ikäisellä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aikaa sulta tuntuu löytyvän.

Aina vaan uusi samanlainen aloitus.

Taidanpa poistaa tämänkin! Olehyvä vaan.

Vierailija
22/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullun spämmi ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli velaton omistusasunto isossa kaupungissa ja parinkymmenen tonnin velaton auto jo 30 vuotiaana.

Vierailija
24/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen, saan säästöön vaihtelevasti 0-1000 euroa kuukaudessa. Johtuu siitä, että matkustelen paljon ja reissukuukausien ympäriltä ei jää mitään säästöön. Rakastan matkustelua, joten se on minulle säästämistä tärkeämpää.

Lisäksi tykkään myös nauttia elämästä, tilata ruokaa, käydä hierojalla ja lisäksi minulla on muutama kalliihko harrastus (soittotunnit ja laskettelu).

Vierailija
25/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä kyllä aloittajan ahdistuksen. Tosin se ahdistus ei tule koskaan poistumaan kasaamalla rahaa.

Mulla on abt. Kaksinkertainen summa koossa ja eikä sekään riitä mihinkään muuhun kuin neukkukuutioon.

Ahdistusta lisää elarirasite (hirveää ajatella näin, mutta totta tuo on), rutiköyhät vanhemmat, osakkeiden arvonpudotus, työpaikan pysyvyys kysymysmerkki jne.

Lisäksi tyttöystävälläonvarsin kallis maku

Ihmettelee miksi mulla ei ole autoa ja jatkuvasti haaveilee omakotitalossa palkalla 1600 e/kk, muutama tonni säästöjä. Mikään kiire ei myöskään hänen puoleltaan ole muuttaa yhteen, vaan maksetaan vuosien ajan kahta kallista vuokraa. On hänessä kuitenkin hyviäkin puolia, siksi ei tämä mikään kohtuuton taakka ole.

Faktaa on, että yleisesti naiselle raha ei merkitse mitään. Hänen omat rahansa siis

Miehen rahat taas merkitsevät kaikkea.

Sori tuli vähän avauduttua. Mutta siis näkökulma vaihto on ainoa tie pakoon tuosta, ellet nyt satu Hannu Hanhi olemaan osakemarkkinoilla tai rikkaat vanhemmat ole lähiaikoina kuolemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän