Nuoren väliaikainen sijoitus...
3 kuukauden sijoitus laitokseen kyseessä. Aluksi olin tyytyväinen kun saatiin vihdoin apua. Nyt pelottaa jos asiat lähtee siltikin menemään vielä huonommille urille.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sijoitetaan
Koulu ongelmat ja päihteet
Hengähdä nyt. Murehdi sitten jos on aihetta.
Saat hengähtää kaikesta huolesta ja murheesta ja joku muu kantaa vastuun. Parempi vaihtoehto tuo sijoitus, kuin se, että nuori olisi voinut jatkaa päihteidenkäyttöä.
Asioilla on tapana järjestyä. Muutos on aina vaikeaa, mutta myös välttämätöntä.
Millä mielellä nuori lähti sijoitukseen? Se kertoo paljon mitä on odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Millä mielellä nuori lähti sijoitukseen? Se kertoo paljon mitä on odotettavissa.
Itki ja heittäytyi peruna säkiksi lattialle. Ja huusi mulle että äiti auta.
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä. Jos kapinallinen teini haistattaa pitkät tuossa tilanteessa, se ei kerro vielä mitään siitä, miten sijoitus auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Toisaalta ehkä johonki kolahti, että nyt pitää skarpata. Oman lapsen pahan olon näkeminen on aina raskasta enkä ihmettele että sullakin on tuon jälkeen sijoituksesta epävarma ja raskas olo. Mutta kun alkujärkytys menee puolin ja toisin ohi niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sijoitetaan
Koulu ongelmat ja päihteet
Hyvä että saitte apua. Aurinkoa kevääseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( Hän ei siinä hetkessä ymmärtänyt että sinä todella autat häntä koko ajan. Oletteko jo pystyneet olemaan yhteydessä?
Miksi sijoitetaan