Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole säästössä kuin 40.000e ja olen 39vuotias! Vertaistukea?

Vierailija
20.07.2022 |

Mitä ajattelet tälläisestä tilanteesta keski-ikäisellä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mietityttää, miksi pitää spämmätä päivästä toiseen samaa asiaa. Oletko hoidon piirissä?

Vierailija
2/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tulossa kylmät, yksinäiset eläkepäivät. Itse olen sinua nuorempi ja säästössä 165k.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku jaxuhali

Vierailija
4/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

300.000 kerätty tähän asti.

Vierailija
5/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä auttaa rahat tilillä, jos pelisilmää, tyyli- ja tilannetajua ja yleistä empatiakykyä ei ole yhtään.  

Vierailija
6/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole juurikaan rahaa, mutta omaisuus on kiinteissä kohteissa. Jos tässä vielä osuu superinflaatio päällensä tai jotain muuta shokkia niin kiinteä omaisuus on aina jonkin arvoista, vaikka rahan arvo painuisi olemattomiin

Vierailija
7/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama tonni vähemmän. Mutta omaisuutta kyllä lisäksi. Tiedä sitten miten realisoitavissa.

Vierailija
8/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä auttaa rahat tilillä, jos pelisilmää, tyyli- ja tilannetajua ja yleistä empatiakykyä ei ole yhtään.  

Sitä että rahalla saa ja hevosella pääsee :o)

Koitappas ostaa vaikka vene empariakyvylläsi...

Vierailija
9/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole säästöjä kuin tuplat tuosta vaikka olen 10 vuotta vanhempi. Toki metsät ja talo yms. päälle, mutta on tää aika vaatimatonta elämää.

Vierailija
10/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hölmöt ruokkiko palstajankkaajatrolli vaan ilmiantakaa se.

Ap sä olet kyllä tyhmä ja köyhäkin.

Vierailija
11/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mulla ei ole tilillä paljon mutta kiinteistöomaisuuden arvo on n. 500 000 €. Perinnön jälkeen ehkä huomattavasti enemmän.

Vierailija
12/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuvat hyvin käärinliinaan, kun ompelet muutaman taskun.

Vierailija
13/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden, kuinka monella tosi hyvinkin tienaavalla on tili tyhjä palkkapäivän lähestyessä, sulla menee todella hyvin. Jatka vain säästöjen kerryttämistä. :)

Vierailija
14/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hölmöt ruokkiko palstajankkaajatrolli vaan ilmiantakaa se.

Ap sä olet kyllä tyhmä ja köyhäkin.

Tämä "kohtuullinen summa säästössä keski-ikäisenä" -tyyppinen trolli menee aina läpi vaikka sen poistaisi pari kertaa samana päivänä.

Ehkä jopa varmempi kuin kirjoitusvirhe otsikossa?

En kuvailisi APta tyhmäksi, koska saa sen mitä haluaa, eli huomiota itselle ja harmitusta mammoille. Tyhmiä ovat ne jotka ruokkivat trollia, vaikka voisivat olla vastaamatta.

Vierailija
15/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsellkään tuon enempää. Eikä muutakaan omaisuutta. 26 vuotiiana valmistuin, jonka jälkeen maksoin opintolainan 15 ke pois, ja vanhempien minule aiheuttaman velan 20 ke pois. Sitten vaihdoin työn perässä paikkakuntaa 6 kertaa ympäri suomea ollen välillä työtön. Sitten ostin asunnon, jonka jouduin 4 vuoden asumisen jälkeen myymään 30 ke tappiolla. Viime vuonna ostin töiden takia auton 10 ke, johon jouduin tekemään 7 ke remontin syksyllä. Pihistellyt olen kovasti, mutta eipä rahaa ole kertynyt tienaan liian vähän :(

Vierailija
16/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän niin sen matalammalta putoaa. Jos ette ole havainneet, niin nyt on sellainen meininki, että keskiluokan omaisuus kerätään pois ja palataan lähtöruutuun.

Vierailija
17/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mulla ikää 45 ja sama summa säästössä. Ja itse olen todella iloinen ja ylpeä, että olen saanut noin paljon säästettyä. Näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
18/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mulla ikää 45 ja sama summa säästössä. Ja itse olen todella iloinen ja ylpeä, että olen saanut noin paljon säästettyä. Näin me ollaan erilaisia.

Paljon saat säästöön kuukaudessa? ap

Vierailija
19/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi... huhhuh... on tämä elämä rankkaa kun on säästöjäkin.

Vierailija
20/25 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden, kuinka monella tosi hyvinkin tienaavalla on tili tyhjä palkkapäivän lähestyessä, sulla menee todella hyvin. Jatka vain säästöjen kerryttämistä. :)

Tämä vähän lohduttaa ankeassa tilanteessa. kiitos. :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä