Kuinka nopeasti Pepsi Maxiin voi jäädä riippuvaiseksi?
Jos on muutaman viikon juonut joka päivä pepsiä, ja on yhden päivän ilman, voiko hillitön päänsärky olla vieroitusoire???
Kommentit (6)
Olin pitkään siiinä koukussa että joka päivä meni ainakin puoli litraa ja välillä koko puolentoista litran pullo per päivä.
Raskaus aikan ja imettäessä sain vieroitettua itseni.
Nyt työelämään palattuani olen taas alkanut juomaan mokomaa paskaa ja koko ajan tekee mieli lisää. :)
Ihme homma!
Nyt musta tuntuu että pakko laittaa taas stoppi sille litkimiselle.
Tää on aika hassua , mutta minusta tuntuu että siihen tulee tosi nopeasti riippuvuusuhde.
Kesällä aloin lipittämään pepsi maxia. Viikon Espanjan lomalla join sitä aamuin illoin varmaan yli litran päivässä.
Kotona sitten lopetin Pepsi maxin kittaamisen ja mulla oli ihan törkee päänsärky.
Pakko munkin sitä litkua on saada... mut eiks tää nyt oo terveellisempi riippuvuus ku tupakka tai viina...
Luulen että viikon päivittäisellä annoksella jo itsensä narkkiin saa. Itse olen ex-pepsinarkkis. Nykyään minulla on perjantai ja lauantaipullo. Muut kiskoo napaansa viikonloppuisin siideriä, minä Pepsiä.
Ärsyttää kun jossain hampparipaikossa ei ole Pepsiä, vain kokista, joka maistuu ihan tiskivedelle.
Voisikait sitä koukussa olla huonompiinkin asioihin.
Mä en juuri limuja juo, mutta mun " paheeni" on kahvi. PAKKO saada joka päivä, ainakin kupillinen, muuten on elämä helvettiä ja hirveä päänsärky.
Vai onnistuuko ihan hyvin juominen vain viikonloppuisin?
Heh, riippuvuus tämäkin! :D
ap
Terveisin jo kohta 5v pepsi maxia litkinyt, yhen parin kk:n tauon pidin ja nyt se taas vaan tapa =(
Mulla riittää vaikka kulauskin pv:ssä, mut pakko silti saada. Mä en juo kahvia ankä juuri teetäkään, luulen et p-m korvaa mulla sen