Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos lapsella tulee kaupassa pissahätä, eikä vessaa ole mailla halmeilla?

Vierailija
20.07.2022 |

Näinkin voi käydä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetan muksun pakastealtaaseen.

Vierailija
2/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ulos puskapissalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostokset jää siihen ja kakara kainalossa ovesta ulos etsimään lähintä yleisövessaa.

Mitäpä muutakaan siinä tulis tehtyä ...

Ellei penskalla ole vaippaa ...

Vierailija
4/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista paikkaa ei olekaan ettei pääsisi jonnekin parkkipaikan kulmalle pissalle.

Vierailija
5/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä pienessä kaupassa ja toisinaan iskät/äipät pyytävät lapselleen lupaa käyttää henkilökunnan vessaa takahuoneessa.

Olen yksin kaupassa töissä, eikä taakse oikein voi päästää ulkopuolisia ihmisiä, mutta on vaikea kieltää. Toivoisin ettei tätä kysyttäisi, joudun ikävään välikäteen.

Kannattaa kysyä ravintoloista, niissä on lain mukaan oltava asiakasvessat.

Vierailija
6/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa voi olla myynnissä pottia. Sinne sisällöt ja takaisin hyllylle.

Vierailija
7/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän henkilökunnalta lupaa käyttää henkilökunnan vessaa. Tämä on aina jörjestynyt

Vierailija
8/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ostoskärryt niin että kukaan ei huomaa ja muksu pissaa johonkin hyllynnurkalle, tms.

Vierailija
9/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskapissalle yök!!!!!

Vierailija
10/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen töissä pienessä kaupassa ja toisinaan iskät/äipät pyytävät lapselleen lupaa käyttää henkilökunnan vessaa takahuoneessa.

Olen yksin kaupassa töissä, eikä taakse oikein voi päästää ulkopuolisia ihmisiä, mutta on vaikea kieltää. Toivoisin ettei tätä kysyttäisi, joudun ikävään välikäteen.

Ei ole vaikeaa kieltää. Sanot että henkilökunnan vessaan ei ole asiakkailla mitään asiaa.

Olet totaalisessa kusessa jos taukotiloista tms. häviää jotain jos olet ulkopuolisia sinne päästänyt.

Vierailija
11/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän henkilökunnalta lupaa käyttää henkilökunnan vessaa. Tämä on aina jörjestynyt

Henkilökunnan vessaan ei saa päästää ulkopuolisia.

Vierailija
12/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa kieltää. Sanot että henkilökunnan vessaan ei ole asiakkailla mitään asiaa.

Olet totaalisessa kusessa jos taukotiloista tms. häviää jotain jos olet ulkopuolisia sinne päästänyt.

Tämän vuoksi toivoisinkin, ettei minulta kysyttäisi sitä. On ikävää selittää, että "olen vastuussa, jos takahuoneesta katoaa jotain" ja sitten siinä äiti-Karen puhisee, ettei minun Vilja-Mureena kyllä koskaan mitään ja miksi epäilet jne.

Vierailija
13/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunnan vessaan ei saa päästää ulkopuolisia.

Et osaa lukea.

Vierailija
14/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi toivoisinkin, ettei minulta kysyttäisi sitä. On ikävää selittää, että "olen vastuussa, jos takahuoneesta katoaa jotain" ja sitten siinä äiti-Karen puhisee, ettei minun Vilja-Mureena kyllä koskaan mitään ja miksi epäilet jne.

Onhan se kurjaa, mutta asiakaspalvelussa pitää tottua kaikenlaisten imbesillien mussutukseen. Pysyt vaan kovana. Asiakas tietää itsekin olevansa väärässä ja hankala.

Vierailija
15/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen käyttänyt aikoinaan pientä lastani kaupan henkilökunnan vessassa, ihan luvan pyytäneenä ja saaneena. Kyseessä toki kauppa, jossa muutama henkilö töissä yhtä aikaa. Ehkä tiesivät minut kanta-asiakkaksi tai jotain...?

Vierailija
16/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllystä vaan ämpäri ja sinne paskat.

Vierailija
17/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te voi käyttää lapsia tarpeillaan ennen kuin lähdetään kauppaan?

Vierailija
18/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hyvin järjestetty tuo vessasysteemi. Joka isossa marketissa on vessa. Ja Ruotsissa harvassa.Maksu 1 euro joka paikassa. 

Vierailija
19/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on hyvin järjestetty tuo vessasysteemi. Joka isossa marketissa on vessa. Ja Ruotsissa harvassa.Maksu 1 euro joka paikassa. 

Kaikki kaupat eivät ole isoja marketteia.

Vierailija
20/38 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te voi käyttää lapsia tarpeillaan ennen kuin lähdetään kauppaan?

Tietenkin ne käy mutta lapsille voi tulla hätä silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi