Mitä teette, jos lapsella tulee kaupassa pissahätä, eikä vessaa ole mailla halmeilla?
Kommentit (38)
Ostokset jää siihen ja kakara kainalossa ovesta ulos etsimään lähintä yleisövessaa.
Mitäpä muutakaan siinä tulis tehtyä ...
Ellei penskalla ole vaippaa ...
Sellaista paikkaa ei olekaan ettei pääsisi jonnekin parkkipaikan kulmalle pissalle.
Minä olen töissä pienessä kaupassa ja toisinaan iskät/äipät pyytävät lapselleen lupaa käyttää henkilökunnan vessaa takahuoneessa.
Olen yksin kaupassa töissä, eikä taakse oikein voi päästää ulkopuolisia ihmisiä, mutta on vaikea kieltää. Toivoisin ettei tätä kysyttäisi, joudun ikävään välikäteen.
Kannattaa kysyä ravintoloista, niissä on lain mukaan oltava asiakasvessat.
Kaupassa voi olla myynnissä pottia. Sinne sisällöt ja takaisin hyllylle.
Pyydän henkilökunnalta lupaa käyttää henkilökunnan vessaa. Tämä on aina jörjestynyt
Laitan ostoskärryt niin että kukaan ei huomaa ja muksu pissaa johonkin hyllynnurkalle, tms.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä pienessä kaupassa ja toisinaan iskät/äipät pyytävät lapselleen lupaa käyttää henkilökunnan vessaa takahuoneessa.
Olen yksin kaupassa töissä, eikä taakse oikein voi päästää ulkopuolisia ihmisiä, mutta on vaikea kieltää. Toivoisin ettei tätä kysyttäisi, joudun ikävään välikäteen.
Ei ole vaikeaa kieltää. Sanot että henkilökunnan vessaan ei ole asiakkailla mitään asiaa.
Olet totaalisessa kusessa jos taukotiloista tms. häviää jotain jos olet ulkopuolisia sinne päästänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän henkilökunnalta lupaa käyttää henkilökunnan vessaa. Tämä on aina jörjestynyt
Henkilökunnan vessaan ei saa päästää ulkopuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa kieltää. Sanot että henkilökunnan vessaan ei ole asiakkailla mitään asiaa.
Olet totaalisessa kusessa jos taukotiloista tms. häviää jotain jos olet ulkopuolisia sinne päästänyt.
Tämän vuoksi toivoisinkin, ettei minulta kysyttäisi sitä. On ikävää selittää, että "olen vastuussa, jos takahuoneesta katoaa jotain" ja sitten siinä äiti-Karen puhisee, ettei minun Vilja-Mureena kyllä koskaan mitään ja miksi epäilet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan vessaan ei saa päästää ulkopuolisia.
Et osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi toivoisinkin, ettei minulta kysyttäisi sitä. On ikävää selittää, että "olen vastuussa, jos takahuoneesta katoaa jotain" ja sitten siinä äiti-Karen puhisee, ettei minun Vilja-Mureena kyllä koskaan mitään ja miksi epäilet jne.
Onhan se kurjaa, mutta asiakaspalvelussa pitää tottua kaikenlaisten imbesillien mussutukseen. Pysyt vaan kovana. Asiakas tietää itsekin olevansa väärässä ja hankala.
Kyllä itse olen käyttänyt aikoinaan pientä lastani kaupan henkilökunnan vessassa, ihan luvan pyytäneenä ja saaneena. Kyseessä toki kauppa, jossa muutama henkilö töissä yhtä aikaa. Ehkä tiesivät minut kanta-asiakkaksi tai jotain...?
Hyllystä vaan ämpäri ja sinne paskat.
Ettekö te voi käyttää lapsia tarpeillaan ennen kuin lähdetään kauppaan?
Suomessa on hyvin järjestetty tuo vessasysteemi. Joka isossa marketissa on vessa. Ja Ruotsissa harvassa.Maksu 1 euro joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on hyvin järjestetty tuo vessasysteemi. Joka isossa marketissa on vessa. Ja Ruotsissa harvassa.Maksu 1 euro joka paikassa.
Kaikki kaupat eivät ole isoja marketteia.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te voi käyttää lapsia tarpeillaan ennen kuin lähdetään kauppaan?
Tietenkin ne käy mutta lapsille voi tulla hätä silti.
Kusetan muksun pakastealtaaseen.