Mitä teette, jos lapsella tulee kaupassa pissahätä, eikä vessaa ole mailla halmeilla?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te voi käyttää lapsia tarpeillaan ennen kuin lähdetään kauppaan?
Tietenkin ne käy mutta lapsille voi tulla hätä silti.
Kannattaa ehkä kysyä neuvolassa, onko lapsessa jokin vika, koska normaalin lapsen ei tarvi käydä vessassa jatkuvasti.
Pissatkoon housuun sitten jos niin huono tuuri käy.
Vierailija kirjoitti:
Puskapissalle yök!!!!!
Mihin luulet että ihmiset ovat kusseet satoja tuhansia vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te voi käyttää lapsia tarpeillaan ennen kuin lähdetään kauppaan?
Tietenkin ne käy mutta lapsille voi tulla hätä silti.
Kannattaa ehkä kysyä neuvolassa, onko lapsessa jokin vika, koska normaalin lapsen ei tarvi käydä vessassa jatkuvasti.
Onko neuvolassa vielä selvinnyt, mikä vika sinulla on päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskapissalle yök!!!!!
Mihin luulet että ihmiset ovat kusseet satoja tuhansia vuosia?
Voi välillä kaupunkien keskustassa joutua etsimään pusikkoa enemmän kun WC:tä. Talon nurkka ei ole puska.
Vierailija kirjoitti:
Nääggerit kyykistelivät hyllyn takana. Luulin niiden piilottavan varasrettua tavaraa.
Kassajonossa paljastui, kusitäytteiset hedelmäpussit!
Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä pienessä kaupassa ja toisinaan iskät/äipät pyytävät lapselleen lupaa käyttää henkilökunnan vessaa takahuoneessa.
Olen yksin kaupassa töissä, eikä taakse oikein voi päästää ulkopuolisia ihmisiä, mutta on vaikea kieltää. Toivoisin ettei tätä kysyttäisi, joudun ikävään välikäteen.
Kannattaa kysyä ravintoloista, niissä on lain mukaan oltava asiakasvessat.
Ei ole vaikeaa kieltää. Sanot että henkilökunnan vessaan ei ole asiakkailla mitään asiaa.
Olet totaalisessa kusessa jos taukotiloista tms. häviää jotain jos olet ulkopuolisia sinne päästänyt.
Tämän vuoksi toivoisinkin, ettei minulta kysyttäisi sitä. On ikävää selittää, että "olen vastuussa, jos takahuoneesta katoaa jotain" ja sitten siinä äiti-Karen puhisee, ettei minun Vilja-Mureena kyllä koskaan mitään ja miksi epäilet jne.
Onhan se kurjaa, mutta asiakaspalvelussa pitää tottua kaikenlaisten imbesillien mussutukseen. Pysyt vaan kovana. Asiakas tietää itsekin olevansa väärässä ja hankala.
Palstalla oli joskus keskustelu vessapasseista ja ei jessus miten siellä suu vaahdoten intettiin, että myyjän on PAKKO päästää asiakas takahuoneeseen veskiin, oli mitä oli. Kaikki sympatiani asiakaspalvelijoille, jotka joutuvat kuuntelemaan näitä ihmisiä oikeassa elämässä.
Mikä siinä on niin vaikeaa käyttää ne kakarat vessassa ennen kauppaanlähtöä? Pitääkö niille juottaa litrakaupalla vettä ennen kauppareissua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse olen käyttänyt aikoinaan pientä lastani kaupan henkilökunnan vessassa, ihan luvan pyytäneenä ja saaneena. Kyseessä toki kauppa, jossa muutama henkilö töissä yhtä aikaa. Ehkä tiesivät minut kanta-asiakkaksi tai jotain...?
Jos yhdelle asiakkaalle antaa luvan, miten voi olla seuraavalle antamatta?
Plus että kun kerran on päässyt, niin sen jälkeen se onkin ikiaikainen oikeus. Koska aina on päästy vessaan, niin sinnehän mennään oli tilanne mikä vaan. Harva ymmärtää, mitä tarkoittaa poikkeus. Siksi helpointa on, ettei kukaan asiakas käytä henkilökunnan WC:itä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa käyttää ne kakarat vessassa ennen kauppaanlähtöä? Pitääkö niille juottaa litrakaupalla vettä ennen kauppareissua?
Kyllä. Nykyajan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän henkilökunnalta lupaa käyttää henkilökunnan vessaa. Tämä on aina jörjestynyt
Henkilökunnan vessaan ei saa päästää ulkopuolisia.
Et osaa lukea.
Ja niin Karen ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Kuk tätä palstaa seuraa niin nykyäidit vaikuttavat heikkolahjaisilta.
Ämpärikansaa kun ollaan niin ainahan kaupassa joku ämpäri jossain on. Sinne voi kusta.
Mun lapset on jo isoja mutta ajattelen, että jos lapsi ei kestä pissaa pidättämättä kauppareissua tilanteessa jossa asiakasvessaa ei ole saatavilla, hän on liian aikaisin ilman vaippaa liikenteessä. Vaippa on olemassa siksi että sitä käyttää henkilö joka ei kestä pidättää tarpeiden tekemistä kunnes vessaan taas pääsee, toki liikuntakyvyttömät ym erikseen joilla se tarvitaan sairauden tms takia. Mikäli tuollaisia tilanteita tulisi toistuvasti, lapsi ei ole valmis olemaan vaipatta. Kaupassa ollaan kaupassa ja jos tiedän ettei vessaa ole lähellä, lapsi joutuisi kuitenkin tekemään housuun ellen sitten osta vaippapakettia samalla ja ota siitä yhtä ja pue lapselle. Mulla oli harjoitteluaikana aina varavaippa ja housut laukussa, ihan normimenoa varautua tuollaiseen kun toinen vasta harjoittelee.
Mitä se ulosmeno hyödyttäisi, meillä ei kukaan kuse minnekään puskiin kaupunkialueella. Kuvottavaa opettaa tekemään niin. Maalla tai metsässä voi tehdä toisin tai omalla pihalla, mutta siinäpä se onkin: kukaan ei halua oman pihan puskiin niitä jatkuvia pissoja. Kaupungilla, puistoissa ym itsekkäästi ajatellaan että ei se minun pikku palleron yksi kesäpisu haittaa mitään. Aivan samalla lailla kaikki tuollaiset kusipaikat löyhkäävät etenkin helteellä. Mutta samapa se, joillekin kun maailmassa ei ole muita ihmisiä kuin oma itte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä pienessä kaupassa ja toisinaan iskät/äipät pyytävät lapselleen lupaa käyttää henkilökunnan vessaa takahuoneessa.
Olen yksin kaupassa töissä, eikä taakse oikein voi päästää ulkopuolisia ihmisiä, mutta on vaikea kieltää. Toivoisin ettei tätä kysyttäisi, joudun ikävään välikäteen.
Kannattaa kysyä ravintoloista, niissä on lain mukaan oltava asiakasvessat.
Ei ole vaikeaa kieltää. Sanot että henkilökunnan vessaan ei ole asiakkailla mitään asiaa.
Olet totaalisessa kusessa jos taukotiloista tms. häviää jotain jos olet ulkopuolisia sinne päästänyt.
Tämän vuoksi toivoisinkin, ettei minulta kysyttäisi sitä. On ikävää selittää, että "olen vastuussa, jos takahuoneesta katoaa jotain" ja sitten siinä äiti-Karen puhisee, ettei minun Vilja-Mureena kyllä koskaan mitään ja miksi epäilet jne.
Onhan se kurjaa, mutta asiakaspalvelussa pitää tottua kaikenlaisten imbesillien mussutukseen. Pysyt vaan kovana. Asiakas tietää itsekin olevansa väärässä ja hankala.
Palstalla oli joskus keskustelu vessapasseista ja ei jessus miten siellä suu vaahdoten intettiin, että myyjän on PAKKO päästää asiakas takahuoneeseen veskiin, oli mitä oli. Kaikki sympatiani asiakaspalvelijoille, jotka joutuvat kuuntelemaan näitä ihmisiä oikeassa elämässä.
Eikä nämä ripuloijat millään tajunneet miksei henkilökunnan tiloihin voi päästää ketä tahansa.
Eräälle vanhalle miehelle tulee pissahätä aivan äkisti. Oli kaupassa ja hätä yllätti, kysyi onko vessaa ja henkilökunta sanoi, että ei ole asiakkaalle. Sitten mies sanoi, että tulee kohta housuihin ja siitä lattialle, niin sitten löytyi vessa. Kyllä siinä oikeasti olisi pissat housuihin ja lattialle tulleet.
Jos yhdelle asiakkaalle antaa luvan, miten voi olla seuraavalle antamatta?