G: Tiedätkö takuuvarmasti, kuka on lapsesi isä?
Kommentit (12)
Lapsi on tosi paljon isänsä näköinen, ja lisäksi on perinyt monta ominaisuutta isältään, että kyllä, tiedän kyllä kuka on lapseni isä.
Ellei sitten ole käynyt niin että minut on abduktoitu ja lapsi on sillai saanut alkunsa :-DDD ja minä en vaan muista mistään mitään.
Miehen uusi naisystävä halusi, kun erottiin raskaaksi tultuani. Ei isyydestä minulle koskaan mitään epäselvää ollut.
Tosin on kyllä niin isänsä näköinen, että kaipa se on meidän yhteinen :).
kortsun hajoamisesta, niin jälkiehkäisyäkin on olemassa. Minullekin on käynyt niin, että kortsu on hajonnut, mutta koska lapsi ei todellakaan ollut toivomuslistalla, niin kipinkapin riensin apteekkiin jälkiehkäisyä hakemaan.
ihmiset hoitanut tuon hedelmöityksen labrassa, joten 100-varma
en voi tietenkään olla, jos vaikka putket jotenkin seonneet..tosin
näköä/luonnetta lapsilla sen verran että omikseen tuntee =)
melko tummia ja nauravaisia. Molemmilla oli myös tapaamisiltana farkut ja farkkupaita.
käytettiin anonyymiä siittiöiden luovuttajaa. koskaan emme saa tietää henkilöllisyyttä, eivätkä lapsemmekaan saa. onneksi.
Anopin kiusaksi ne testit tehtiin, ei sitten päässyt jälkikäteen väittämään muuta.
Nuorimmankin isän tiedän varmasti, ellei minua sitten ole tietämättäni hedelmöitetty toisen miehen siittiöillä, mutta petipuuhissa en muiden kanssa ole ollut.
Olen ollut kahden miehen kanssa elämäni aikana ja molemmille on lapsi/lapsia.
On aika epätodennäköistä, että joku olisi murtautunut kotiimme jälkiä jättämättä ja raiskannut minut niin, ettemme minä ja mieheni olisi huomanneet.
Mutta hänpä ei tiedä isyydestään.
Ensikosketukselta vei niin jalat alta, että muita ei ole ollut eikä tule.